Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Życzenia się spełniają: sukces Adama Małysza w rajdzie Dakar

150x110

Życzenia od marki TEEKANNE kibiców całego świata złożone w ramach akcji zorganizowanej przez znanego producenta herbaty pod Wielką Krokwią w Zakopanem się spełniły: Adam Małysz – ukończył Rajd Dakar na wspaniałej 15 pozycji! Życzenia można zobaczyć w serwisie kibiceadama.pl – który został uruchomiony na finiszu zmagań mistrza w Rajdzie Dakar.

W Santiago de Chile zakończyła się 35 edycja Rajdu Dakar, w którym najlepszą polską załogą samochodową okazali się Adam Małysz i Rafał Marton - sklasyfikowani na 15 miejscu w Rajdzie. Tymczasem w trakcie największej zimowej imprezy w stolicy Tatr, jaką jest coroczny Puchar Świata w Skokach Narciarskich, firma TEEKANNE, jeden z wiodących producentów herbaty, zaoferowała kibicom pana Adama rozgrzewające wsparcie, a ci zrewanżowali się, wspierając go życzeniami powodzenia w rajdzie i nowej karierze sportowej. Życzenia można zobaczyć w serwisie kibiceadama.pl który został uruchomiony na finiszu zmagań mistrza w Rajdzie Dakar.

Wielokrotny olimpijski medalista, mistrz świata i zdobywca Pucharu Świata w skokach narciarskich ukończył swój drugi w karierze rajdowca cross country Rajd Dakar spełniając marzenia swoje i kibiców i plasując się na wspaniałej 15 pozycji w tym najtrudniejszym rajdzie Świata.

W tym czasie w Zakopanem specjalny „TEEKANNE WINTER BAR” rozgrzał ponad trzynaście tysięcy kibiców podczas Pucharu Świata, którzy złożyli życzenia i pozdrowili swojego idola  w ramach projektu kibiceadama.pl. Kilkuset fanów wysłało  swoje fotografie z miejsca imprezy do galerii „TEEKANNE WINTER BAR” na firmowym profilu na Facebooku. Można je znaleźć pod adresem facebook.com/herbatateekanne. Przede wszystkim jednak powstało ponad kilkadziesiąt  filmów z pozdrowieniami dla TEEKANNE i Adama Małysza – i życzeniami, które składano przynajmniej w kilku językach.Filmiki te, oraz galerię zdjęć z imprezy można obejrzeć w specjalnym serwisie kibiceadama.pl na stronie http://kibiceadama.pl/video.php - która ilustruje barwne emocje, jakie towarzyszyły kibicom i organizatorom pod Wielką Krokwią.

- Cieszymy się ze sportowych sukcesów Adama Małysza, który od lat związany jest z marką TEEKANNE i gratulujemy wspaniałego wyniku w Rajdzie Dakar. W tym roku udało się nam kibicować wspólnie z sympatykami Adama u progu Wielkiej Krokwi która jest żywym symbolem jego sukcesów oraz rozgrzewać atmosferę nowościami produktowymi marki TEEKANNE - podsumował Maciej Rymski, National Sales Manager firmy TEEKANNE Polska.

Za działania w ramach projektu „Herbata rozgrzewa” oraz wsparcie PR odpowiada agencja 365 PR, należąca do GRUPY 365 NET

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS