ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe

gucio Data ostatniej zmiany: 2010-11-17 18:52:22

ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO...

2010-11-17 10:51:07 - gucio

Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie
ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. Przez pomyłkę napisałem o
tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:

Szanowny Panie,
Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Uprzejmie informujemy, że wyczuwanie plastiku po zagotowaniu wody w czajniku
Zepter jest zjawiskiem naturalnym, nie wpływającym na wadliwość produktu.
Jednocześnie informujemy, że zgłoszenie reklamacji produktu w ramach
gwarancji jest możliwe tylko i wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu oraz
Karty Gwarancyjnej wyrobu.
Z poważaniem
............(imię i nazwisko)............
Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta

ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z.o.o
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa
Phone +48 22 565 80 00
Fax +48 22 565 81 00
zepter@zepter.com.pl
www.zepter.pl









Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - W...

2010-11-17 11:29:38 - Jarek P.

On 17 Lis, 10:51, gucio wrote:

> tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
> wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
> firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:


Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
Zelmera, nie spodziewaj się innej.

J.



Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - W...

2010-11-17 12:06:54 - gucio


Użytkownik Jarek P. napisał w wiadomości
news:0a56e224-5169-43b5-b0f9-5acb4262219b@o34g2000vbi.googlegroups.com...

Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
Zelmera, nie spodziewaj się innej.

nie nie. Zelmer odpowiedział profesjonalnie:

Dzień dobry

Jeżeli jest to jeden z czajników: 17 Z 010, 17 Z 011, 17 Z 012, 17 Z 018 lub
17 Z 024 - czajnik przysłać do nas z listem wyjaśniającym reklamację,
adresem, numerem telefonu, kopią zaświadczenia i oryginalną kartą
gwarancyjną. Jeżeli jest to inny typ - proszę udać się do serwisu ( wykaz na
stronie www.zelmer.pl ) - serwis ( jeżeli potwierdzi Pana spostrzeżenia)
wystawi oświadczenie o nienaprawialności czajnika. Wtedy proszę przysłać
czajnik do nas - z dokumentami jak wyżej.

Z poważaniem






Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - W...

2010-11-17 11:47:32 - Jackare

Użytkownik gucio napisał w wiadomości
news:4ce3a58b$0$20993$65785112@news.neostrada.pl...
> Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
> zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego.
> Nie ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy.

To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej
przyzwoitej instrukcji jest opisane jak przygotować czajnik do użyku i
zakładam że to zrobiłeś:

zagotować wodę i wylać
zagotować wodę z łyżeczką sody oczyszczonej i wylać
zagotować wodę z octem i wylać
Dwukrotnie zagotować wodę i wylać

Te operacje mają na celu eliminację plastikowych zapachów. Po nich zapach
jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje
całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i octem powtórzyć -
to działa.
--
Jackare




Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - W...

2010-11-17 12:08:27 - gucio


Użytkownik Jackare napisał w wiadomości
news:ic0bs4$1rq$1@node1.news.atman.pl...
> To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej
> przyzwoitej instrukcji jest opisane jak przygotować czajnik do użyku i
> zakładam że to zrobiłeś:
>
> zagotować wodę i wylać
> zagotować wodę z łyżeczką sody oczyszczonej i wylać
> zagotować wodę z octem i wylać
> Dwukrotnie zagotować wodę i wylać
>
> Te operacje mają na celu eliminację plastikowych zapachów. Po nich zapach
> jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje
> całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i octem
> powtórzyć - to działa.
> --
> Jackare


robiliśmy tak niejednokrotnie. Zapach nie ustaje :/






Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - W...

2010-11-17 16:59:36 - Marek Dyjor

gucio wrote:
> Użytkownik Jackare napisał w wiadomości
> news:ic0bs4$1rq$1@node1.news.atman.pl...
>> To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej
>> przyzwoitej instrukcji jest opisane jak przygotować czajnik do użyku
>> i zakładam że to zrobiłeś:
>>
>> zagotować wodę i wylać
>> zagotować wodę z łyżeczką sody oczyszczonej i wylać
>> zagotować wodę z octem i wylać
>> Dwukrotnie zagotować wodę i wylać
>>
>> Te operacje mają na celu eliminację plastikowych zapachów. Po nich
>> zapach jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach
>> ustępuje całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i
>> octem powtórzyć - to działa.
>> --
>> Jackare
>
>
> robiliśmy tak niejednokrotnie. Zapach nie ustaje :/

to należy zakupić ług sodowy i wypłukać usta... po tej operacji po powrocie
do domu ze szpitala nie będzie sie już odczuwało smaku plastiku (i żadnych
innych smaków)




Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - W...

2010-11-17 20:54:28 - Rentier


> To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej przyzwoitej instrukcji jest
> opisane jak przygotować czajnik do użyku i zakładam że to zrobiłeś:
>
> zagotować wodę i wylać
> zagotować wodę z łyżeczką sody oczyszczonej i wylać
> zagotować wodę z octem i wylać
> Dwukrotnie zagotować wodę i wylać
>
> Te operacje mają na celu eliminację plastikowych zapachów. Po nich zapach jest znaaaacznie słabszy i
> po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i
> octem powtórzyć - to działa.

No bez jaj!!! producent/ dystrybutor nie może tego zrobić???
A kto z was pamięta warunki gwarancji na fiata 125p w pewnym okresie jego sprzedaży?

M.w. chodziło o to,że jeżeli po zakupie nie dokona się konserwacji nadwozia, czytaj- progów jakimś
tam bitexem, gwarancję na korozje ch. strzela.I producent umywa ręce.

Równie dobrze powinni sprzedawać granulat PP i ze 2 kg rudy żelaza,żebyś sobie sam czajnik zrobił..



Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - W...

2010-11-17 18:52:22 - Adam Płaszczyca

Dnia Wed, 17 Nov 2010 10:51:07 +0100, gucio napisał(a):

[ciach]

W odpowiedzi na skargę/protest obywatela informujemy, że personel został
poinformowany i przeszkolony na okoliczność skargi/protestu[...]



--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów trzypion.pl/



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS