demo DA 2

vurt Data ostatniej zmiany: 2011-03-02 22:44:23

demo DA 2

2011-03-01 10:31:04 - vurt

Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?



vurt




Re: demo DA 2

2011-03-01 11:36:45 - Goomich

vurt naskrobał/a w news:ikieci$fa4$1@inews.gazeta.pl:

> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia?

Płakałem całą noc.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: demo DA 2

2011-03-01 11:48:18 - Michał Gancarski

On Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt wrote:

> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>
>
>
> vurt

U mnie tylko flustracja bo nie mam na czym uruchomić, więc idąc po
najmniejszej linii oporu bynajmniej sobie pooglądałem zrzutki.


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-01 12:17:19 - knrdz

Michał Gancarski pisze:

> U mnie tylko flustracja bo nie mam na czym uruchomić
^^^^^^^^^^
To jakieś powikłania pogrypowe?



Re: demo DA 2

2011-03-01 13:05:39 - diuka

Am Tue, 1 Mar 2011 11:48:18 +0100 schrieb Michał Gancarski:

> On Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt wrote:
>
>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>>
>> vurt
>
> U mnie tylko flustracja bo nie mam na czym uruchomić, więc idąc po
> najmniejszej linii oporu bynajmniej sobie pooglądałem zrzutki.

Ale choć zdecydowałeś się przerwać milczenie i ubogacić temat swoją
wypowiedzią.

--
pozdrawiam
diuka



Re: demo DA 2

2011-03-01 13:11:27 - Michał Gancarski

On Tue, 1 Mar 2011 13:05:39 +0100, diuka wrote:

> Am Tue, 1 Mar 2011 11:48:18 +0100 schrieb Michał Gancarski:
>
>> On Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt wrote:
>>
>>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>>>
>>> vurt
>>
>> U mnie tylko flustracja bo nie mam na czym uruchomić, więc idąc po
>> najmniejszej linii oporu bynajmniej sobie pooglądałem zrzutki.
>
> Ale choć zdecydowałeś się przerwać milczenie i ubogacić temat swoją
> wypowiedzią.

Myślałem, że trolling is a art ale nie wyszło.


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-01 13:19:12 - diuka

Am Tue, 1 Mar 2011 13:11:27 +0100 schrieb Michał Gancarski:

> On Tue, 1 Mar 2011 13:05:39 +0100, diuka wrote:
>
>> Am Tue, 1 Mar 2011 11:48:18 +0100 schrieb Michał Gancarski:
>>
>>> On Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt wrote:
>>>
>>>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>>>>
>>>> vurt
>>>
>>> U mnie tylko flustracja bo nie mam na czym uruchomić, więc idąc po
>>> najmniejszej linii oporu bynajmniej sobie pooglądałem zrzutki.
>>
>> Ale choć zdecydowałeś się przerwać milczenie i ubogacić temat swoją
>> wypowiedzią.
>
> Myślałem, że trolling is a art ale nie wyszło.

Przecież wyszło.

--
pozdrawiam
diuka



Re: demo DA 2

2011-03-01 11:56:56 - zly

Dnia Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt napisał(a):

> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?

Gtx 470, PhenomIIx4 955@3,7, 4gb ram I chyba z 15fps...

--
marcin



Re: demo DA 2

2011-03-01 12:24:36 - Rais

W dniu 2011-03-01 11:56, zly pisze:
> Dnia Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt napisał(a):
>
>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>
> Gtx 470, PhenomIIx4 955@3,7, 4gb ram I chyba z 15fps...


A mi płynnie chodzi.

--




Re: demo DA 2

2011-03-01 14:07:24 - zly

Dnia Tue, 01 Mar 2011 12:24:36 +0100, Rais napisał(a):
>> Gtx 470, PhenomIIx4 955@3,7, 4gb ram I chyba z 15fps...
> A mi płynnie chodzi.

Na full?
--
marcin



Re: demo DA 2

2011-03-01 15:58:24 - Rais

W dniu 2011-03-01 14:07, zly pisze:
> Dnia Tue, 01 Mar 2011 12:24:36 +0100, Rais napisał(a):
>>> Gtx 470, PhenomIIx4 955@3,7, 4gb ram I chyba z 15fps...
>> A mi płynnie chodzi.
>
> Na full?

Nie.

--




Re: demo DA 2

2011-03-02 17:50:25 - Cezar Matkowski


Użytkownik zly napisał w
wiadomości news:1q9vhv6eutf7u.dlg@piki.fixed...
>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
> Gtx 470, PhenomIIx4 955@3,7, 4gb ram I chyba z 15fps...

Athlon 64 Dual Core 5400+, Radeon 4850, 3 GB RAM, maksymalne dostępne
w demie ustawienia, 1680x1050 i chodzi płynnie jak część pierwsza.

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-03 22:04:44 - zly

Dnia Wed, 2 Mar 2011 17:50:25 +0100, Cezar Matkowski napisał(a):

> Athlon 64 Dual Core 5400+, Radeon 4850, 3 GB RAM, maksymalne dostępne
> w demie ustawienia, 1680x1050 i chodzi płynnie jak część pierwsza.

No dobra, przełączyłem na dx9, jest ok, wróciłem na dx11 i w sumie też ok.
Może system miał ciężkie chwile po prostu :)

--
marcin



Re: demo DA 2

2011-03-01 12:33:06 - Jakub Mateja


Użytkownik vurt napisał w wiadomości
news:ikieci$fa4$1@inews.gazeta.pl...
> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>
>
>
> vurt

Czy tylko ja mam takie wrazenie, czy grafika na domyslnych ustawieniach
naprawde wyglada jak na standardy sprzed 5 lat?

Jakub





Re: demo DA 2

2011-03-01 12:45:21 - Goomich

Jakub Mateja naskrobał/a w
news:ikilh8$kfk$1@news.onet.pl:

> Czy tylko ja mam takie wrazenie, czy grafika na domyslnych
> ustawieniach naprawde wyglada jak na standardy sprzed 5 lat?

pl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360

Premiera 22 listopada 2005

To by się zgadzało.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: demo DA 2

2011-03-01 14:29:55 - Jakub Mateja


Użytkownik Goomich napisał w wiadomości
news:Xns9E9B81C2DB408goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
> Jakub Mateja naskrobał/a w
> news:ikilh8$kfk$1@news.onet.pl:
>
>> Czy tylko ja mam takie wrazenie, czy grafika na domyslnych
>> ustawieniach naprawde wyglada jak na standardy sprzed 5 lat?
>
> pl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360
>
> Premiera 22 listopada 2005
>
> To by się zgadzało.
>

No tak ...
Nie zeby mi to bardzo przeszkadzalo, zagrac - na pewno zagram, ale nieczesto
sie zdarza, zeby kolejna odslona danej serii stanowila pod wzgledem grafiki
az tak wielki krok wstecz, a w DA2 od razu mi sie to rzucilo w oczy.
Powiedzmy otwarcie: oceniajac po demie, swiat jest po prostu ... strasznie
brzydki

Jakub





Re: demo DA 2

2011-03-01 15:00:16 - Jader

W dniu 03/01/2011 02:29 PM, Jakub Mateja pisze:
>
> Powiedzmy otwarcie: oceniajac po demie, swiat jest po prostu ... strasznie
> brzydki

Przecież zapowiadali, że w kierunku Mass Effecta idzie. Ja tam szerokim
łukiem ominę, żeby się znowu nie stresować :/

Jader



Re: demo DA 2

2011-03-01 14:31:43 - Cezar Matkowski


Użytkownik Jakub Mateja
napisał w wiadomości news:ikilh8$kfk$1@news.onet.pl...
> Czy tylko ja mam takie wrazenie, czy grafika na domyslnych
> ustawieniach naprawde wyglada jak na standardy sprzed 5 lat?

A to nie jest przypadkiem Aurora na większym zbliżeniu? Jedynka też
była kanciasta do bólu.

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-01 17:52:52 - Michał Gancarski

On Tue, 1 Mar 2011 14:31:43 +0100, Cezar Matkowski wrote:

> Użytkownik Jakub Mateja
> napisał w wiadomości news:ikilh8$kfk$1@news.onet.pl...
>> Czy tylko ja mam takie wrazenie, czy grafika na domyslnych
>> ustawieniach naprawde wyglada jak na standardy sprzed 5 lat?
>
> A to nie jest przypadkiem Aurora na większym zbliżeniu? Jedynka też
> była kanciasta do bólu.

Damn, te gry są rzeczywiście oparte o Aurorę! Niesamowite. Ale może to samo
z siebie nic nie znaczy, bo Wiedźmak też był aurorowy, aczkolwiek z
całkowicie przerobionym rendererem.


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-03 15:19:25 - Saiko Kila

Proces Michał Gancarski zwrócił błąd:

>> Użytkownik Jakub Mateja
>> napisał w wiadomości news:ikilh8$kfk$1@news.onet.pl...
>>> Czy tylko ja mam takie wrazenie, czy grafika na domyslnych
>>> ustawieniach naprawde wyglada jak na standardy sprzed 5 lat?
>>
>> A to nie jest przypadkiem Aurora na większym zbliżeniu? Jedynka też
>> była kanciasta do bólu.
>
> Damn, te gry są rzeczywiście oparte o Aurorę! Niesamowite. Ale może to samo
> z siebie nic nie znaczy, bo Wiedźmak też był aurorowy, aczkolwiek z
> całkowicie przerobionym rendererem.

DA:O miało silnik Eclipse, który się mocno różni od Aurory, jak
sprawdzałem wykorzystywał nawet 4 rdzenie CPU (więcej nie mogę
sprawdzić), i chodził o niebo płynniej niż NWN2. NWN2 miał silnik
Electron, oparty o Aurorę. Aurora to był NWN1 czy Wieśmak. Electron był
używany ponoć tylko w NWN2. Ponieważ zrobił go Obsidian, to nie był
pozbawiony błędów, a jego ograniczeniem była platforma - tylko Windows.

Dlatego Bioware do DA:O zrobił nowy silnik, tak naprawdę robili go od
dawna (pewnie zaczęli w 2004, kiedy zastrzegli nazwę silnika, także
nazwę gry Dragon Age:Origins i zrobili wstępną prezentację - tak, tę
gierę pięć lat robili). Z tą Aurorą to ma tyle wspólnego co człowiek z
pitekantropem, więc bym się nie ekscytował. Tyle że jego ograniczeniem
jest kompatybilność z Windowsem i Xboksem 360 przede wszystkim, więc
zważywszy na wiek tego ostatniego tym bardziej bym się nie ekscytował ;)

BTW dla porównania - Deus Ex nowy był robiony w 10 miesięcy, jak
powiedział gość na tej konferencji co piorun linkował.

--
Saiko Kila
As of now your limbs are on sale and I'm going chopping!



Re: demo DA 2

2011-03-03 18:07:01 - piorun

Dnia 2011-03-03 15:19:25 w wiadomości
użytkownik *Saiko Kila* napisał:
> BTW dla porównania - Deus Ex nowy był robiony w 10 miesięcy, jak
> powiedział gość na tej konferencji co piorun linkował.

Kurde, oni mówili o grze w tym momencie? Zdawało mi się, że te 10 miesięcy
to dotyczyły tego pierwszego, długiego trailera?
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: demo DA 2

2011-03-03 18:13:32 - Saiko Kila

Proces piorun zwrócił błąd:
>> BTW dla porównania - Deus Ex nowy był robiony w 10 miesięcy, jak
>> powiedział gość na tej konferencji co piorun linkował.
>
> Kurde, oni mówili o grze w tym momencie? Zdawało mi się, że te 10 miesięcy
> to dotyczyły tego pierwszego, długiego trailera?

Może dziś to powtórzą. Ja zrozumiałem, że chodzi o grę - choć AFAIR gość
mówił zrobienie czegoś takiego zajmuje 10 miesięcy kiedy pokazywali
trailer :)

W ogóle jak patrzę na listę, to są te same nazwiska i te same tematy.
Mają drugi raz mówić to samo czy co? Co prawda wczoraj nie wszyscy się
zgadzali z rozkładem, ale większość tak. A może to re-run tylko?

--
Saiko Kila
The next morning a young maiden named Ingrid found herself nine months
pregnant



Re: demo DA 2

2011-03-03 19:52:21 - piorun

Dnia 2011-03-03 18:13:32 w wiadomości
użytkownik *Saiko Kila* napisał:
> Proces piorun zwrócił błąd:
>>> BTW dla porównania - Deus Ex nowy był robiony w 10 miesięcy, jak
>>> powiedział gość na tej konferencji co piorun linkował.
>>
>> Kurde, oni mówili o grze w tym momencie? Zdawało mi się, że te 10 miesięcy
>> to dotyczyły tego pierwszego, długiego trailera?
>
> Może dziś to powtórzą. Ja zrozumiałem, że chodzi o grę - choć AFAIR gość
> mówił zrobienie czegoś takiego zajmuje 10 miesięcy kiedy pokazywali
> trailer :)

No właśnie to było tuż po trailerze więc zrozumiałem, że nie o grze była
mowa ;p

> W ogóle jak patrzę na listę, to są te same nazwiska i te same tematy.
> Mają drugi raz mówić to samo czy co? Co prawda wczoraj nie wszyscy się
> zgadzali z rozkładem, ale większość tak. A może to re-run tylko?

Dopiero włączyłem. Widzę, że znowu o Jacksonie i chyba to samo co było (ale
nie wiem bo dokładnie akurat o tym nie oglądałem). Pewnie więc większość
będzie powtórką, ale wiem, że jeden koleś (David Larsson) mówił wyraźnie,
że wczoraj omówił Beast, a w kolejnych dniach będzie HumanIK i Kynapse).
Ciekawe czy o Deus Ex będzie to samo, ale mam wrażenie, że tak.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: demo DA 2

2011-03-03 19:56:02 - piorun

Dnia 2011-03-03 19:52:21 w wiadomości
użytkownik *piorun* napisał:
> Pewnie więc większość
> będzie powtórką, ale wiem, że jeden koleś (David Larsson) mówił wyraźnie,
> że wczoraj omówił Beast, a w kolejnych dniach będzie HumanIK i Kynapse).
> Ciekawe czy o Deus Ex będzie to samo, ale mam wrażenie, że tak.

No i dziś ma być o Unity w końcu. Może też to Games Technology Preview
będzie o czymś innym, ale nazwisko to samo więc wątpię :/
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: demo DA 2

2011-03-04 08:42:02 - Jader

W dniu 03/03/2011 07:56 PM, piorun pisze:
>
> No i dziś ma być o Unity w końcu.



Czyli będą gry na Ubuntu?



Jader



Re: demo DA 2

2011-03-04 10:05:28 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:

>> No i dziś ma być o Unity w końcu.
>
>
>
> Czyli będą gry na Ubuntu?
>

>

>
> Jader

Z tego występu wynikało, że ich interesują przede wszystkim gry na
handheldy.

W ogóle powtarzającym się tematem w prezentacjach było oszczędzanie
pamięci, oo tym także pre-computing, kompresja z utratą jakości i inne
kompromisy. Z tą pamięcią to była jakaś obsesja.

--
Saiko Kila
As of now your limbs are on sale and I'm going chopping!



Re: demo DA 2

2011-03-04 13:33:55 - Jader

W dniu 03/04/2011 10:05 AM, Saiko Kila pisze:
>
> Z tego występu wynikało, że ich interesują przede wszystkim gry na
> handheldy.

Nie, ja z innej beczki ;) unity.ubuntu.com/

> W ogóle powtarzającym się tematem w prezentacjach było oszczędzanie
> pamięci, oo tym także pre-computing, kompresja z utratą jakości i inne
> kompromisy. Z tą pamięcią to była jakaś obsesja.

Nie ma to jak postęp.

Jader



Re: demo DA 2

2011-03-04 16:46:19 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:

>> Z tego występu wynikało, że ich interesują przede wszystkim gry na
>> handheldy.
>
> Nie, ja z innej beczki ;) unity.ubuntu.com/

Aha. To graficzny interfejs użytkownika. Jeszcze się będą sądzić o nazwę
;)

>> W ogóle powtarzającym się tematem w prezentacjach było oszczędzanie
>> pamięci, oo tym także pre-computing, kompresja z utratą jakości i inne
>> kompromisy. Z tą pamięcią to była jakaś obsesja.
>
> Nie ma to jak postęp.

Ciekawe czy nowy ipadł będzie miał więcej niż ćwierć giga pamięci.

--
Saiko Kila
Oh, how he screamed! Music to my experienced ears!



Re: demo DA 2

2011-03-03 20:02:47 - Saiko Kila

Proces piorun zwrócił błąd:

>>> Kurde, oni mówili o grze w tym momencie? Zdawało mi się, że te 10 miesięcy
>>> to dotyczyły tego pierwszego, długiego trailera?
>>
>> Może dziś to powtórzą. Ja zrozumiałem, że chodzi o grę - choć AFAIR gość
>> mówił zrobienie czegoś takiego zajmuje 10 miesięcy kiedy pokazywali
>> trailer :)
>
> No właśnie to było tuż po trailerze więc zrozumiałem, że nie o grze była
> mowa ;p

Mam nadzieję że powtórzą, łącznie z tym szczegółem :)

>> W ogóle jak patrzę na listę, to są te same nazwiska i te same tematy.
>> Mają drugi raz mówić to samo czy co? Co prawda wczoraj nie wszyscy się
>> zgadzali z rozkładem, ale większość tak. A może to re-run tylko?
>
> Dopiero włączyłem. Widzę, że znowu o Jacksonie i chyba to samo co było (ale
> nie wiem bo dokładnie akurat o tym nie oglądałem). Pewnie więc większość
> będzie powtórką, ale wiem, że jeden koleś (David Larsson) mówił wyraźnie,
> że wczoraj omówił Beast, a w kolejnych dniach będzie HumanIK i Kynapse).
> Ciekawe czy o Deus Ex będzie to samo, ale mam wrażenie, że tak.

Acha. Na zobaczenie kilku będę miał czas. Włączę sobie m.in. jak będzie
o Deus Ex.

--
Saiko Kila
The grindstone, the knives, the nails, the tearing, the biting... so...
so satisfying!



Re: demo DA 2

2011-03-04 10:05:28 - Saiko Kila

Proces Saiko Kila zwrócił błąd:

>>>> Kurde, oni mówili o grze w tym momencie? Zdawało mi się, że te 10 miesięcy
>>>> to dotyczyły tego pierwszego, długiego trailera?
>>>
>>> Może dziś to powtórzą. Ja zrozumiałem, że chodzi o grę - choć AFAIR gość
>>> mówił zrobienie czegoś takiego zajmuje 10 miesięcy kiedy pokazywali
>>> trailer :)
>>
>> No właśnie to było tuż po trailerze więc zrozumiałem, że nie o grze była
>> mowa ;p
>
> Mam nadzieję że powtórzą, łącznie z tym szczegółem :)

Dobra, dziś gość sam z siebie powiedział wyraźnie że to zrobienie
trailera im tyle zajęło. Ale jak tego trailera oglądałem, tak samo i
tego drugiego (z gry), to po raz pierwszy widziałem. Tylko niektóre
scenki pamiętałem. Czyli poprzednio musiałem przegapić ten moment,
zakładając że to powtórka (wydaje mi się, że oni po prostu jeszcze raz
to samo gadali, ale trochę inaczej). W sumie dobrze że oglądałem
jeszcze, bo ciekawe było.

--
Saiko Kila
Why be satisfied with the pleasures of one when you can have those of
the both of them?



Re: demo DA 2

2011-03-04 11:17:18 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> raz to samo gadali, ale trochę inaczej). W sumie dobrze że oglądałem
> jeszcze, bo ciekawe było.

www.youtube.com/watch?v=Ouod4zOselE&feature=player_embedded

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: demo DA 2

2011-03-04 12:26:11 - Michał Gancarski

On Fri, 04 Mar 2011 11:17:18 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: Saiko Kila
>
>> raz to samo gadali, ale trochę inaczej). W sumie dobrze że oglądałem
>> jeszcze, bo ciekawe było.
>
> www.youtube.com/watch?v=Ouod4zOselE&feature=player_embedded

O rany, jeśli tylko się da, to gram po japońsku.


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-04 16:46:14 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> www.youtube.com/watch?v=Ouod4zOselE&feature=player_embedded

To był jeden trailer, a oprócz tego pokazywali z gry. Pewna różnica,
niestety jest.

--
Saiko Kila
The next morning a young maiden named Ingrid found herself nine months
pregnant



Re: demo DA 2

2011-03-04 17:05:17 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:sx8jt50vilis.dlg@saikokila.pl:

> To był jeden trailer, a oprócz tego pokazywali z gry. Pewna różnica,
> niestety jest.

Ale mi oczywiście chodziło o japoński klimat.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: demo DA 2

2011-03-04 17:49:07 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> To był jeden trailer, a oprócz tego pokazywali z gry. Pewna różnica,
>> niestety jest.
>
> Ale mi oczywiście chodziło o japoński klimat.

A sorry, dźwięku nie włączyłem.

--
Saiko Kila
Seems she was raiding this tomb...



Re: demo DA 2

2011-03-01 16:12:05 - Rais

W dniu 2011-03-01 12:33, Jakub Mateja pisze:
> Użytkownik vurt napisał w wiadomości
> news:ikieci$fa4$1@inews.gazeta.pl...
>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>>
>>
>>
>> vurt
>
> Czy tylko ja mam takie wrazenie, czy grafika na domyslnych ustawieniach
> naprawde wyglada jak na standardy sprzed 5 lat?
>

Ech... Po prostu się nie znasz...
Wizualny realizm ustąpił nieco pola wyraźnej stylizacji. Kształty są
teraz ostrzejsze, powierzchnie bardziej wygładzone, a całość celuje w
odrobinę komiksową wersję dark fantasy.

;)
--
pzdr



Re: demo DA 2

2011-03-01 13:30:25 - .Peeter

vurt wrote:
> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?

Dzięki ukazaniu się dema oszczędziłem 130zł.

Pozdrawiam
..Peeter




Re: demo DA 2

2011-03-01 13:50:30 - yamma

..Peeter wrote:
> vurt wrote:
>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>
> Dzięki ukazaniu się dema oszczędziłem 130zł.

To ja się dołączam. Krew bryzga na około i nawet widoków sobie nie można
pooglądać. A poza tym click & fight nigdy mnie nie kręcił. Wiedźmaka kupiłem
wyłącznie z potrzeby wspierania rodzimego przemysłu. :-)
yamma




Re: demo DA 2

2011-03-01 14:32:38 - Cezar Matkowski


Użytkownik .Peeter napisał w wiadomości
news:ikiot8$pl5$1@inews.gazeta.pl...
>> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
> Dzięki ukazaniu się dema oszczędziłem 130zł.

No widzisz. Same problemy z tymi demami. Ludzie nie kupują, pieniędzy
nie ma, developerzy muszą kit z okien jeść i mdleją w pracy, a potem
ludzie narzekają, że grafika brzydka i dialogi uproszczone...

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-01 13:54:12 - zly

Dnia Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt napisał(a):

> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?

Gtx 470, PhenomIIx4 955@3,7, 4gb ram I chyba z 15fps...

--
marcin



Re: demo DA 2

2011-03-01 14:02:55 - flower

Użytkownik zly napisał w wiadomości
news:p1q8ummlu97.dlg@piki.fixed...
> Dnia Tue, 1 Mar 2011 10:31:04 +0100, vurt napisał(a):
>
> > Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?
>
> Gtx 470, PhenomIIx4 955@3,7, 4gb ram I chyba z 15fps...

Znów? Nawet po ponownym zainstalowaniu?
:-)

--
Żałuj za dowcipy, synu!
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII




Re: demo DA 2

2011-03-01 14:13:40 - zly

Dnia Tue, 1 Mar 2011 14:02:55 +0100, flower napisał(a):

> Znów? Nawet po ponownym zainstalowaniu?
> :-)

Włączyłem 40tuda i mi pokazał, że jest w outboxie jako niewysłane :)
--
marcin



Re: demo DA 2

2011-03-01 15:59:36 - psychob

Niejaki *vurt* przemówił ludzkim głosem i zadziwił swoją mądrością
_pl.rec.gry.komputerowe_:
> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?

Kiepskie...

Dla mnie to to jest interaktywny film. Po 10 minutach wyłączyłem.

--
[ psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa



Re: demo DA 2

2011-03-01 17:30:41 - piorun

Dnia 2011-03-01 10:31:04 w wiadomości
użytkownik *vurt* napisał:
> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?

A mi się czepiało o physx, którego miałem i nawet specjalnie ponownie
zainstalowałem. I dupa. Nie wiem o co biega, ale i tak pewnie (jakby
poszło) to bym miał w porywach do 5 fps ;p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: demo DA 2

2011-03-02 17:47:07 - Cezar Matkowski

Użytkownik vurt napisał w wiadomości
news:ikieci$fa4$1@inews.gazeta.pl...
> Ukazało się demo DA 2 jak wasze wrażenia ?

Dobra, zagrałem w demko i mam chwilę czasu, więc się powywnętrzam.

Na dzień dobry gra wita nas brakiem możliwości wyboru rasy. Wiem, było
to wiadome od początku, ale mimo to się przyczepię, bo jest to duży
krok wstecz względem części pierwszem. Tu możemy wybrać profesję i
wizerunek, w pełnej wersji zapewne będziemy też mogli rozłożyć punkty
między sześć umiejętności i szlus. Szkoda.

Mechanika podobna do jedynki. Współczynniki te same, umiejętności,
zamiast na jednej liście pogrupowane są w pięć-sześć drzewek (zależnie
od profesji), w których znajduje się po pięć (rzadko więcej)
umiejętności, które czasami mają dodatkowe rozwinięcia ilościowe
(np.: mocny cios z mnożnikiem 2x -> cios z mnożnikiem 4x). Ilościowo
wygląda to podobnie do pierwszej części, spora część widocznych
umiejętności (w demie większość była, niestety, zablokowana) została
przeniesiona żywcem z pierwszej części. Niestety, magowie, którzy w
DA:O mieli najwięcej zdolności, tu mają ich najmniej. Nadal około 40,
ale mniej niż wojownicy i łotzykowie. Całość nie wygląda jednak
najgorzej, kto lubił część pierwszą, ten powinien czuć się jak w domu.

System dialogów przeniesiony żywcem z Mass Effect, chociaż fragmenty
cytowanych wypowiedzi wydawały mi się jeszcze krótsze. Dodatkowo
wypowiedziom nie będących pytaniami o konkretne zjawiska (czyli te po
prawej stronie, dla znających ME) towarzyszą ikonki, które kolorem i
rysunkiem ilustrują ton wypowiedzi. Przyznam, że jest to przydatne, bo
niektóre zdania są tak przycięte, że trudno się domyślić dalszego
ciągu. Jako że mamy trzy możliwości, zwykle jest to standardowe Ależ
oczywiście szlachetny panie, Mnie wszystko jedno i Won, kundlu.
Jednym słowem - dziękuję, postoję.

Same dialogi to w ogóle osobny kawałek historii. Jakoś mnie nie
zachwyciły, zwłaszcza panna z intra i spotkany templariusz z żoną,
przezentujący trudny do pomylenia z czym innym kuszt aktorski godny
współczesnej rodzimem komedii. To samo z dramaturgią. Po co wprowadzać
scenę ucieczki z obleżonej wioski, skoro bohaterowie co chwila
zatrzymują się, żeby _spokojnie_ porozmawiać. No ja rozumiem, ma być
heroicznie, fantastycznie i w ogóle, ale, z całym szacunkiem dla
autorów, dramaturgia w demie jest autentycznie wzięta wprost z anusa.
Patrząc na to wszystko czułem się się jak koń w polskim filmie. Nie
tyle zmęczony, co zażenowany. Co prawda w finalnej wersji może się
wiele zmienić, ale akurat jakość dialogów zapewne zostanie taka sama.

Bohaterowie też jakoś mało ciekawi. Hawke to poprawny hollywoodzki
twardziel, czasami nawet udaje mu się powiedzieć coś wesołego. Bethany
to trochę ugrzeczniona Morrigan, Carver to najwyraźniej brat bliźniak
Alistaira (widać król jurny był), Wesley to z kolei tępak i
pantoflarz. Na szczęście w pełnej wersji nie trzeba będzie się z nim
męczyć. Jego żona podobno jest sensowną postacią ze skłonnością do
drewnianego dramatyzmu, jak stolarz w teatrze Bolszoj. Noż kur... Co
to ma być? Jedyną sensowną postacią w całym tym bajzlu (poza głównym
bohaterem, z którego może będą ludzie) był Varric (wesoły krasnolud z
intra), któremu całkiem talarowato mu z oczu patrzyło.

Co to fabuły, to w sumie dobrze, że grałem w to po porannej kawie.
Idziemy, walczymy z trzema hordami pomiotów, pojawia się smok,
templariuszka krzyczy na krasnoluda, że to nie tak (no pewnie, że nie
tak, bo za takie nudne historie dawni królowie wybijali trefnisiom
zęby), ten mówi, że będzie mówić prawdę, ale żeby cudów się nie
spodziewała (a wygląda tak, jakby chciał powiedzieć odpowiedziałbym
coś o piciu i dupczeniu, ale dzieci słuchają. No i snowu, idziemy
przez wąwozy w górach otaczających spustoszone Lothering. Co chwila
wyskakuje jakaś horda pomiotów, my ją bijemy, wymieniamy kilka
zdawkowych uwag z rodziną, idziemy dalej, bijemy, gadamy, łupu-cupu,
gadka-szmatka, upływa szybko życie, wesoło mija czas. WTEM! scenka
przerywnikowa, spotkamy dwie postacie chwilę rozmawiamy, idziemy
dalej, bijemy, znowu idziemy, znowu bijemy i wracamy do scenki z
początku. Jest trochę dramatyzmu, pojawia się znajoma postać, ktoś
umiera, ktoś chce umrzeć i deklamuje leżąc na ziemi, chociaż drzewa
umierają stojąc.

Potem mamy przewinięcie do przodu, bo krasnolud mówi, że się postara i
teraz będzie lepsza fabuła. No i faktycznie, fabuła nabiera kształtów.
Nawet całkiem powabnych, w postaci biustu piratki-mulatki Isabeli
(tak, tej samej rudej Isabeli z pierwszej części, co to głównego
bohatera szybkich sztosów od tyłu uczyła). Są nawet jakieś dialogi, bo
jest też zływróg jak z filmu Guya Ritchiego. No, myślę sobie, będzie
można coś sobie podyplomatyzować, pokombinować i, jak mawiał Marek
Hłasko, wyrobić się dramatycznie. Guzik prawda, bo Isabela mówi, że
niestety, da się to rozwiązać tylko w jeden sposób. I znów bijatyka i
znów bijatyka i bijatyka cały dzień... No, to by było tyle. Prawda,
że fajne?

Wizualnie gra przypomina poprzednią część. W sumie większych różnic
nie zanotowałem. To znaczy, że wszystko jest kanciaste, dość toporne i
pastelowe (pamiętajcie, w czasie wojny krajobraz powinien być
brązowy, gdyż tak jest realistycznie i podkreśla gówno, w jakie wpadli
bohaterowie). Bohaterowie wyglądają jak w części pierwszej, czyli
nienajgorzej. Nie narzekam jednak, bo mnie technifekalia graficzne nie
przeszkadzają i na ogół bardziej boli mnie wzornictwo, który w tym
przypadku jest takie same, jak w części pierwszej. Uczciwie przyznam
jednak, że demo pokazuje mały wycinek świata, więc może w pełnej
wersji będzie lepiej.

Interfejs wygląda za to fatalnie, bo jest nie tylko prosty, ale też
prostacki. Funkcjonalnie przypomina pierwszą część - są portrety
postaci z paskami życia i many, pasek z umiejętnościami plus parę
kresek. Brzydkie. Minimalizm trzeba umieć stosować. Nie zwróciłbym na
to uwagi, gdyby demo pojawiło się parę miesięcy przed premierą, ale
gra ma się pojawić za tydzień, a tu takie niedoróbki. Ekwipunku demo
nie obsługiwało, ale z tego, co pokazywał zablokowany ekran, będzie
ono wyglądać tak, jak w części pierwszej.

I na koniec jeszcze dodatkowy gwóźdź do trumny. Z uporem godnym
lepszej sprawy demo wywalało mi się co jakieś dziesięć minut do
pulpitu, co w połączeniu z brakiem możliwości zapisu nie nastawiło
mnie szczególnie miło do całej gry. Już samo to sprawiło, że chęć
zakupu gry ulotniła się jak kamfora. Jasne, można mówić, że to tylko
demo, ale przypominam, że demo to skrót nie od demolition lecz od
demonstration, czyli w miarę możliwości powinno być bardziej
dopieszczone niż końcowy produkt. I nie, problem nie leży po mojej
stronie, bo w ostatnich tygodniach grałem w kilkanaście dem i gier a
DA2 było jedynym programem, z którym miałem problemy techniczne.

Podsumowując - całość wygląda gorzej niż część pierwsza, zwłaszcza na
początku. Wszystko wskazuje na to, że środkowy, najdłuższy fragment z
dema to początek gry, który, niestety, ma się nijak do historii
opowiadanych w ramach prologu do DA:O. Moim zdaniem gra stanowi
poważnym krok do tyłu względem poprzedniczki. Pozostaje tylko mieć
nadzieję, że demo jest mało reprezentatywne względem reszty. Sam na
pewno DA2 nie kupię dopóki mocno nie stanieje (a może i w ogóle),
zwłaszcza że niedługo pojawi się Wiedźmin 2 i Deus Ex: Human
Revolution.

Wiem, narzekam. Nie było nazistów i plecaków odrzutowych, więc nic
dziwnego, że mi się nie podobało.

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-02 19:25:58 - diuka

Am Wed, 2 Mar 2011 17:47:07 +0100 schrieb Cezar Matkowski:

[...]
> wypowiedziom nie będących pytaniami o konkretne zjawiska (czyli te po
> prawej stronie, dla znających ME) towarzyszą ikonki, które kolorem i
> rysunkiem ilustrują ton wypowiedzi. Przyznam, że jest to przydatne, bo
> niektóre zdania są tak przycięte, że trudno się domyślić dalszego
> ciągu.

Czyżbym słyszała tu złośliwość? Nie, niemożliwe... :>

A jak walki? Bo czytałam marudzenia, że za szybkie, że jakieś japońsko
- chińskie kungfu z wietnamskim przytupem, że izo nie ma i kurka trudno
się rozeznać itp. Ludzie to mają wymagania, zamiast się cieszyć, że
romanse będą.

--
pozdrawiam
diuka



Re: demo DA 2

2011-03-02 20:05:19 - Cezar Matkowski


Użytkownik diuka napisał w wiadomości
news:ikm23n$df5$1@inews.gazeta.pl...
> Czyżbym słyszała tu złośliwość? Nie, niemożliwe... :>

Ja i złośliwość? Skądże znowu!

> A jak walki? Bo czytałam marudzenia, że za szybkie, że jakieś
> japońsko
> - chińskie kungfu z wietnamskim przytupem, że izo nie ma i kurka
> trudno
> się rozeznać itp.

Może o innej grze mówili? Zbliżenie faktycznie jakby ciut większe niż
w pierwszej części, ale poza tym, walka wygląda dokładnie tak, jak w
DA. Sterowanie (chyba) identyczne, umiejętności używa się tak samo,
tak samo ustawia się taktyki i nawet przeciwnicy w demie są dokładnie
ci sami. Osobiście większej różnicy między DA i DA2 nie widzę.

> Ludzie to mają wymagania, zamiast się cieszyć, że romanse będą.

No właśnie :8]

A tak nawiasem mówiąc - jak znajdujesz Phileassons Geheimnis? Bo
mnie odrzuciły te Tajemnicze Elfie Miasta Spoza Czasu na samym
początku, po przejściu przez portal. Dalej jest lepiej? Bo myślałem,
że akcja będzie się dziać gdzieś w Thorwalu albo coś...

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-03 00:00:36 - diuka

Am Wed, 2 Mar 2011 20:05:19 +0100 schrieb Cezar Matkowski:

>> A jak walki? Bo czytałam marudzenia, że za szybkie, że jakieś
>> japońsko
>> - chińskie kungfu z wietnamskim przytupem, że izo nie ma i kurka
>> trudno
>> się rozeznać itp.
>
> Może o innej grze mówili?

No (nie)stety o tej.

> Zbliżenie faktycznie jakby ciut większe niż
> w pierwszej części, ale poza tym, walka wygląda dokładnie tak, jak w
> DA. Sterowanie (chyba) identyczne, umiejętności używa się tak samo,
> tak samo ustawia się taktyki i nawet przeciwnicy w demie są dokładnie
> ci sami. Osobiście większej różnicy między DA i DA2 nie widzę.
>
>> Ludzie to mają wymagania, zamiast się cieszyć, że romanse będą.
>
> No właśnie :8]
>
> A tak nawiasem mówiąc - jak znajdujesz Phileassons Geheimnis? Bo

Cieńkim znajduję, co swego czasu smutkiem mnie wielkim napełniło, bo
podstawka bardzo mi do gustu przypadła.

> mnie odrzuciły te Tajemnicze Elfie Miasta Spoza Czasu na samym
> początku, po przejściu przez portal. Dalej jest lepiej? Bo myślałem,
> że akcja będzie się dziać gdzieś w Thorwalu albo coś...

Ech, nie. :( W Thorwalu to będzie dopiero Risen 2. Do Tie?Shianna
dotarłeś? (Tam w podstawkowych lokacjach można było questa zrobić
wcześniej.) Poza elfim pałacem niewiele zobaczysz, troszkę okolic i to
wszystko. Cieńka historia (w porównaniu z miło zagmatwanymi zadaniami
podstawki), cieńkie lokacje, cieńko z fajnymi nowymi itemami. Dunkle
Brut, tfu, to nie DA, mroczna horda zagraża, niezłe walki z bossami,
ale krótko wszystko. Ogólnie elfy są cieńkie, krótkie i ssą, wiadomo.
Tylko uszy mają jak zające.

Nie warto kupować za pełną cenę, lepiej poczekać, aż gdzieś w gazetce
będzie.

--
pozdrawiam
diuka



Re: demo DA 2

2011-03-03 17:33:45 - Cezar Matkowski


Użytkownik diuka napisał w wiadomości
news:ikmi6l$lcl$1@inews.gazeta.pl...
> Cieńkim znajduję, co swego czasu smutkiem mnie wielkim napełniło, bo
> podstawka bardzo mi do gustu przypadła.

Czyli nie jestem odosobniony w odczuciach. Dobrze wiedzieć.

> Ech, nie. :( W Thorwalu to będzie dopiero Risen 2.

Z tego, co widziałem, ccreeny atakują raczej tropikalnymi klimatami.
Na szczęście zapowiedzi sprawiają wrażenie, że to będzie coś w rodzaju
Nocy Kruka (pociągnęli piracki wątek z Patty i Stahlbarta). Oby
tylko utrzymali poziom i nie zasugerowali się nowatorskimi
ulepszeniami z Arcanii. Jeżeli wyjdzie w tym roku, to 2011 zaczyna
wyglądać bardzo zachęcająco pod kątem cRPG.

> Do Tie?Shianna
> dotarłeś? (Tam w podstawkowych lokacjach można było questa zrobić
> wcześniej.)

Tak, zacząłem robić zadania w świątyni Nurti i jakoś mnie odrzuciło.

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-03 17:57:12 - Goomich

You have one message from: Cezar Matkowski NIJ.poczta.neostrada.pl>

> ulepszeniami z Arcanii. Jeżeli wyjdzie w tym roku, to 2011 zaczyna
> wyglądać bardzo zachęcająco pod kątem cRPG.

Wyglądałby, jakby ME3 robił Obsidian.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: demo DA 2

2011-03-03 22:23:45 - psychob

Niejaki *Goomich* przemówił ludzkim głosem i zadziwił swoją mądrością
_pl.rec.gry.komputerowe_:
> You have one message from: Cezar Matkowski> NIJ.poczta.neostrada.pl>
>
>> ulepszeniami z Arcanii. Jeżeli wyjdzie w tym roku, to 2011 zaczyna
>> wyglądać bardzo zachęcająco pod kątem cRPG.
>
> Wyglądałby, jakby ME3 robił Obsidian.
>
Why?

--
[ psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa



Re: demo DA 2

2011-03-04 12:26:09 - Goomich

psychob naskrobał/a w
news:4d7006e3$0$2446$65785112@news.neostrada.pl:

>> Wyglądałby, jakby ME3 robił Obsidian.
> Why?

Fallout New Vegas, o to why.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: demo DA 2

2011-03-03 22:44:25 - ML

Goomich napisał(a):

> You have one message from: Cezar Matkowski > NIJ.poczta.neostrada.pl>
>
> > ulepszeniami z Arcanii. Jeżeli wyjdzie w tym roku, to 2011 zaczyna
> > wyglądać bardzo zachęcająco pod kątem cRPG.
>
> Wyglądałby, jakby ME3 robił Obsidian.
>

Akurat jeśli porównać Bioware i Obsidian, to pierwsza firma wypada moim
zdaniem lepiej. Jak na razie wszystkie CRPGi, które zrobili, były całkiem
dobre (w DA2 nie grałem). Poprzednie części ME też wyszły im całkiem nieźle,
jeśli trzecia utrzyma poziom drugiej, to może być hit.
Obsidian też tworzy niezłe gry, ale mam wrażenie, że w prawie każdej muszą coś
spieprzyć. Kotor 2 był po prostu nie dokończony. Neverwinter Nights 2 miało
bardzo przydługi i nudny początek, w dodatku się często zawieszało. Właśnie
zacząłem grać w Alpha Protocol i już system zapisu gry zaczyna działać mi na
nerwy.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: demo DA 2

2011-03-04 13:02:39 - Cezar Matkowski


Użytkownik Goomich napisał w
wiadomości news:Xns9E9DB6A1E4D40goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
>> ulepszeniami z Arcanii. Jeżeli wyjdzie w tym roku, to 2011
>> zaczyna
>> wyglądać bardzo zachęcająco pod kątem cRPG.
> Wyglądałby, jakby ME3 robił Obsidian.

To by byłby w ogóle wspaniały. Mnie tam Wiedźmin 2, Deus Ex 3 i
Risen 2 wystarczą do sczęścia.
Chyba się zestarzałem, bo do ME3 i DA2 w ogóle mnie nie ciągnie.

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-04 16:11:21 - Goomich

Cezar Matkowski naskrobał/a w
news:ikqt9l$i3f$1@inews.gazeta.pl:

> To by byłby w ogóle wspaniały. Mnie tam Wiedźmin 2, Deus Ex 3 i
> Risen 2 wystarczą do sczęścia.
> Chyba się zestarzałem, bo do ME3 i DA2 w ogóle mnie nie ciągnie.

Wiedźmin i Risen to fantasy, więc nie jest to coś, na myśl o czym bym
wilgotniał.
Dragon Age - im dalej w las, tym mniej mi się go chce to kupować.
Deus Ex, to ciągle wielka niewiadoma. Zbyt dużo czasu minęło od
poprzednich części, by odnosić się do nich, a do tego Square Enix ma
problemy i wypuszczają dosyć gniotowate gry ostatnio.
Zostaj tylko ME3, który nie dość, że jest space operą, to w dodatku
w miarę nowoczesną.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: demo DA 2

2011-03-04 16:35:35 - Michał Gancarski

On Fri, 04 Mar 2011 16:11:21 +0100, Goomich wrote:

> Cezar Matkowski naskrobał/a w
> news:ikqt9l$i3f$1@inews.gazeta.pl:
>
>> To by byłby w ogóle wspaniały. Mnie tam Wiedźmin 2, Deus Ex 3 i
>> Risen 2 wystarczą do sczęścia.
>> Chyba się zestarzałem, bo do ME3 i DA2 w ogóle mnie nie ciągnie.
>
> Wiedźmin i Risen to fantasy, więc nie jest to coś, na myśl o czym bym
> wilgotniał.
> Dragon Age - im dalej w las, tym mniej mi się go chce to kupować.
> Deus Ex, to ciągle wielka niewiadoma. Zbyt dużo czasu minęło od
> poprzednich części, by odnosić się do nich, a do tego Square Enix ma
> problemy i wypuszczają dosyć gniotowate gry ostatnio.

IMHO HE w ogóle nie powinno się postrzegać w takich kategoriach. To
niemal jak reset marki, z tą różnicą, że resetem nie jest i zachowuje
prequelową ciągłość.


> Zostaj tylko ME3, który nie dość, że jest space operą, to w dodatku
> w miarę nowoczesną.

I nic ponad to. Dla mnie ten rok będzie o tyle lepszy RPGowo, że czeka mnie
jeszcze przecież dwójka.


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-04 17:54:18 - Saiko Kila

Proces Michał Gancarski zwrócił błąd:

>> Zostaj tylko ME3, który nie dość, że jest space operą, to w dodatku
>> w miarę nowoczesną.
>
> I nic ponad to. Dla mnie ten rok będzie o tyle lepszy RPGowo, że czeka mnie
> jeszcze przecież dwójka.

Mam pomysł, żeby przyszły rok był jeszcze lepszy. Poczekaj z ME2 do
2012... ;P

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: demo DA 2

2011-03-04 18:14:51 - Michał Gancarski

On Fri, 4 Mar 2011 17:54:18 +0100, Saiko Kila wrote:

> Proces Michał Gancarski zwrócił błąd:
>
>>> Zostaj tylko ME3, który nie dość, że jest space operą, to w dodatku
>>> w miarę nowoczesną.
>>
>> I nic ponad to. Dla mnie ten rok będzie o tyle lepszy RPGowo, że czeka mnie
>> jeszcze przecież dwójka.
>
> Mam pomysł, żeby przyszły rok był jeszcze lepszy. Poczekaj z ME2 do
> 2012... ;P

Implodowałbym z tęsknoty. Już teraz przebieram nóżkami jak dureń.


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-04 18:22:52 - Saiko Kila

Proces Michał Gancarski zwrócił błąd:

>>>> Zostaj tylko ME3, który nie dość, że jest space operą, to w dodatku
>>>> w miarę nowoczesną.
>>>
>>> I nic ponad to. Dla mnie ten rok będzie o tyle lepszy RPGowo, że czeka mnie
>>> jeszcze przecież dwójka.
>>
>> Mam pomysł, żeby przyszły rok był jeszcze lepszy. Poczekaj z ME2 do
>> 2012... ;P
>
> Implodowałbym z tęsknoty. Już teraz przebieram nóżkami jak dureń.

Ja, mimo większego współczynnika skończalności niż kiedyś, nadal bym nie
zauważył np. końca świata, tyle jeszcze mam do przejścia. Takiego końca
w którym by już przestali robić gry, oczywiście. A ME2 też nie zacząłem,
choć zainstalowałem, bo zastanawiam się który savegame wykorzystać do
startu ;)

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: demo DA 2

2011-03-04 19:09:07 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> A ME2
> też nie zacząłem, choć zainstalowałem, bo zastanawiam się który
> savegame wykorzystać do startu ;)

Ten z Szepardową oczywiście.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: demo DA 2

2011-03-04 20:03:14 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:
> You have one message from: Saiko Kila
>
>> A ME2
>> też nie zacząłem, choć zainstalowałem, bo zastanawiam się który
>> savegame wykorzystać do startu ;)
>
> Ten z Szepardową oczywiście.

Facetem to ja nawet nie skończyłem. I nie skończę, bo baba ma lepszy VO.

--
Saiko Kila
Oh, how he screamed! Music to my experienced ears!



Re: demo DA 2

2011-03-04 22:21:04 - Michał Gancarski

On Fri, 4 Mar 2011 20:03:14 +0100, Saiko Kila wrote:

> Proces Goomich zwrócił błąd:
>> You have one message from: Saiko Kila
>>
>>> A ME2
>>> też nie zacząłem, choć zainstalowałem, bo zastanawiam się który
>>> savegame wykorzystać do startu ;)
>>
>> Ten z Szepardową oczywiście.
>
> Facetem to ja nawet nie skończyłem. I nie skończę, bo baba ma lepszy VO.

I ciekawsze opcje romansów, bo można całkowicie uniknąć widoku męskich
pośladków.


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-05 13:18:08 - Saiko Kila

Proces Michał Gancarski zwrócił błąd:

>>>> A ME2
>>>> też nie zacząłem, choć zainstalowałem, bo zastanawiam się który
>>>> savegame wykorzystać do startu ;)
>>>
>>> Ten z Szepardową oczywiście.
>>
>> Facetem to ja nawet nie skończyłem. I nie skończę, bo baba ma lepszy VO.
>
> I ciekawsze opcje romansów, bo można całkowicie uniknąć widoku męskich
> pośladków.

Ano można. Ja uniknąłem. Do tego avr jlfynyrz an fzvrep Xnvqnan glyxb
qyngrtb, mr Nfuyrl olyn jvremnpn, n gnpl pvrfmn fvr wnx hzvrenwn ob vqn
qb avron.

--
Saiko Kila
The next morning a young maiden named Ingrid found herself nine months
pregnant



Re: demo DA 2

2011-03-03 21:48:46 - diuka

Am Thu, 3 Mar 2011 17:33:45 +0100 schrieb Cezar Matkowski:

>> Ech, nie. :( W Thorwalu to będzie dopiero Risen 2.
>
> Z tego, co widziałem, ccreeny atakują raczej tropikalnymi klimatami.

Ojczyzną prawdziwych Thorwaler[1] jest morze, a ich domem statki. O.

> Na szczęście zapowiedzi sprawiają wrażenie, że to będzie coś w rodzaju
> Nocy Kruka (pociągnęli piracki wątek z Patty i Stahlbarta). Oby
> tylko utrzymali poziom i nie zasugerowali się nowatorskimi
> ulepszeniami z Arcanii. Jeżeli wyjdzie w tym roku, to 2011 zaczyna
> wyglądać bardzo zachęcająco pod kątem cRPG.

Nie wiem, czy R2 wyjdzie w tym roku i może lepiej by było, gdyby
wyszedł w przyszłym? Jeśli jeszcze postarają się o dobrych aktorów i
Gregorius Emanuel będzie zaciągał Hamburgiem, jak Greg w DNdR, bardzo
się będę cieszyć. Ale nawet bez Risena rok zapowiada się nieźle.
Gdzieś czytałam, że drewnianość dialogów ma ulec w TESV zmianie. Na
lepsze. No, no. ;)

[1] Nie wyszła mi odmiana po polsku, to po germańsku. Thorwalczyków?
Głupio.

--
pozdrawiam
diuka



Re: demo DA 2

2011-03-02 20:31:50 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Wed, 2 Mar 2011 17:47:07 +0100, Cezar Matkowski
poslal/a taka oto wiazanke na newsy:

> I na koniec jeszcze dodatkowy gwóźdź do trumny. Z uporem godnym
> lepszej sprawy demo wywalało mi się co jakieś dziesięć minut do
> pulpitu, co w połączeniu z brakiem możliwości zapisu nie nastawiło
> mnie szczególnie miło do całej gry.

A myslalem, ze to tylko u mnie tak :P
Wypuszczenie tego dema dalo chyba skutek odwrotny niz zamierzony :)
Crash przy ladowaniu menu nie nastawia pozytywnie...

> Moim zdaniem gra stanowi
> poważnym krok do tyłu względem poprzedniczki.

Przynajmniej pierwsza zona w demie.
Dalej nie doszedlem poniewaz brak save/load... Ale moze dzis jeszcze dam mu
szanse.

Po odpaleniu myslalem, ze wpadlem w jakis wir czasoprzestrzenny i jestem
spowrotem w roku 2000 po obroceniu kamery wkolo 1szej zony. 2 tekstury na
ziemi, w kolo pustka...
Przynajmniej na DX9, bo na DX10 (nie mam karty z 11, GTX275) jak wlaczylem
to przy wyborze postaci gra weszla w tryb 0,0000001fps i nawet nie dalo sie
jej wylaczyc...

Ikonki skilli - przypominaja czasy grafiki 16 kolorowej.
Pasowalyby moze do gry w kosmosie jako ikonki na HUDzie, ale nie w fantasy
crpg...

Dodatkowo wystepuje i mnie bardzo wnerwiajacy efekt - podczas rozmow
wybieram kwestie i na pol sekundy pojawia sie loading... na doczytanie
dialogu. No k**** to chyba jakis zart, ostatni raz takie cos widzialem
ponad 10lat temu gdzy gry doczytywaly z CD...
E8400 (2x3.0Ghz) i 4 GB RAM, zeby nie bylo :)

--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-02 21:23:50 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Wed, 2 Mar 2011 20:31:50 +0100, chotnik poslal/a
taka oto wiazanke na newsy:

> Przynajmniej na DX9, bo na DX10 (nie mam karty z 11, GTX275) jak wlaczylem
> to przy wyborze postaci gra weszla w tryb 0,0000001fps i nawet nie dalo sie
> jej wylaczyc...

Z tego co ludki mowia w necie demo nie ma poprawnie zaimplementowanego DX11
i sie wiesza/zacina i inne cuda (to po co bylo dawac mozliwosc wlaczenia
DX11 w demie skoro nie dziala?)

img291.imageshack.us/f/dx9z.jpg/ - DX9 ( = medium detale)
img834.imageshack.us/i/dx10d.jpg/ - DX10 ( = high)

Jak widac uzywane tekstury sa identyczne...
Ciekawe jak bedzie w retailu, bo takie tekstury ziemi i 2011 to srednio ida
w parze...

--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-03 14:57:03 - Saiko Kila

Proces chotnik zwrócił błąd:

>> Przynajmniej na DX9, bo na DX10 (nie mam karty z 11, GTX275) jak wlaczylem
>> to przy wyborze postaci gra weszla w tryb 0,0000001fps i nawet nie dalo sie
>> jej wylaczyc...
>
> Z tego co ludki mowia w necie demo nie ma poprawnie zaimplementowanego DX11
> i sie wiesza/zacina i inne cuda (to po co bylo dawac mozliwosc wlaczenia
> DX11 w demie skoro nie dziala?)

To nawet nie ludki mówią. Tak jest na oficjalnym forum Bioware, w sticky
(z jednym postem tylko) napisał gość żeby nie używać DX11, bo jego
funkcje nie są zaimplementowane w demie i powodują problemy.

Ja żałuję że to ściągnąłem, bo komp mi zaczął się zamrażać od czasu
wywrotki tego szajsu. A zaczęło się dobrze, w maks ustawieniach na DX9
wszystko szło, stałe 60fps (vsync), zwisów nie było, kiedy w końcu
musiałem wyłączyć to zrobiłem to normalnie. Później było już gorzej. Na
DX11+High, który ma włączać DX10, wiesza się od razy po naciśnięciu Play
w launcherze (jak to jest po polsku? Wyrzutnia? Odpalacz? Palikot? ;))
Próbowałem wszystkiego co radzili na forum: wyłączyć vsync, AA, okno, no
wszystkiego. Zawsze się wiesza z błędem w module sterownika nvidii
odpowiedzialnym za DX10. Nic, wróciłem do DX9, i tym razem na oknie
zacząłem grać. Teraz w czasie jednej z pierwszych 'walek' zamroziło mi
kompa. Zamrożenie=konieczność resetu przyciskiem, uruchomienia windy w
safe mode, a następnie jeszcze raz, normalnie. Postanowiłem tego nie
odpalać więcej, ale od wczoraj już 4 razy mi zamroziło w innych grach,
albo po prostu w czasie przeglądania Steama. WTF?

Co do tego co zdążyłem zaobserwować:
1. grafika paskudna. Tekstury gorsze niż w Doom 2. Krew paskudna,
brązowa. Świeża krew nie jest brązowa, ani nie wygląda jak zaschnięte
błoto. Ogień i wybuchy bardzo uproszczone, jakby to chcieli na
możliwości pierwszego xboksa upchnąć. Modele mają ograniczoną fizykę,
już w intrze gry, jak ciągną karła to widać. Później animacje też. W
sumie i modele i animacje mają dużo wspólnego z Mass Effect (np. oraca
oczu), ale wyglądają gorzej. WTF?

2. w czasie zarówno cut-scenek jak i na początku/końcu walki co chwila
zamraża na chwilę wszystko i pokazuje napis Loading.... Porównanie do
czasów kilku dysków CD albo i dyskietek jest na miejscu. Bywa że takie
doładowanie jest kilka razy w ciągu rozmowy. WTF?

3. Interfejs jest brzydszy i gorszy niż w DA:O, nieczytelny, poza tym
jest albo bardzo mały, albo nie skaluje się z rozdzielczością jak
należy. Ikonki są uproszczone, ale bardzo małe. Muszę czekać na tooltipa
zanim użyję, bo nie widzę dobrze co klikam. WTF?

4. głosy aktorsko są niżej niż w ME jak dla mnie, ale nie jest równo,
poza tym za mało grałem. Mimo obiekcji pewnie jeszcze spróbuję. Teksty
są typowo biowarowe, znaczy do niczego, a najgorsze są te niby
podpowiedzi. Kiedy na taką patrzę to zawsze nasuwa mi się WTF?

W demie wyłączyli z niewiadomego powodu możliwość edycji twarzy, a także
zapisywania i ładowania, co na bardziej labilnej konfiguracji prawie
uniemożliwia skończenie.

Na pewno dobrze byłoby obejrzeć na rendererze DX10, ale nie mogę.
Z wrodzonego masochizmu na pewno popróbuję jeszcze, chociaż jeszcze
jeden zwis i demo się żegna, tak samo jak zakup pełnej gry w cenie
powyżej 20zł.

Mam hipotezę konspiracyjną: demo wypuścili, żeby napędzić ludzi na
wersję konsolową. Xbox, bo na PS3 też ponoć freezy bywają. Ewentualnie
chcieli w ten sposób raz na zawsze załatwić sprawę dem, o które
pecetowcy często kwękają. Teraz nikt nie będzie chciał dem.

--
Saiko Kila
The grindstone, the knives, the nails, the tearing, the biting... so...
so satisfying!



Re: demo DA 2

2011-03-03 15:19:56 - Jader

W dniu 03/03/2011 02:57 PM, Saiko Kila pisze:
> sumie i modele i animacje mają dużo wspólnego z Mass Effect (np. oraca
> oczu), ale wyglądają gorzej. WTF?
>
> 2. w czasie zarówno cut-scenek jak i na początku/końcu walki co chwila
> zamraża na chwilę wszystko i pokazuje napis Loading.... Porównanie do

A windy są?

Jader



Re: demo DA 2

2011-03-03 16:22:44 - Yakhub

Dnia Thu, 3 Mar 2011 14:57:03 +0100, Saiko Kila napisał(a):

> wiesza się od razy po naciśnięciu Play
> w launcherze (jak to jest po polsku? Wyrzutnia? Odpalacz? Palikot? ;))

Starter.

--
Yakhub



Re: demo DA 2

2011-03-03 17:19:06 - Cezar Matkowski


Użytkownik Saiko Kila napisał w wiadomości
news:1g92lps99x4np$.dlg@saikokila.pl...
> odpalać więcej, ale od wczoraj już 4 razy mi zamroziło w innych
> grach,
> albo po prostu w czasie przeglądania Steama. WTF?

Mnie automagicznie popsuło sterowniki OpenGL (nie wiem, co się
stało, ale niesteamowe gry przestały je widzieć). Na szczęście po
zamknięciu i ponownym włączeniu systemu wszystko wróciło do normy. A
już się bałem, że przywracać trzeba będzie.

> 1. grafika paskudna. Tekstury gorsze niż w Doom 2. Krew paskudna,
> brązowa. Świeża krew nie jest brązowa, ani nie wygląda jak
> zaschnięte
> błoto.

Oj, nie wiesz, że brązowe jest realistyczne? :8P

> sumie i modele i animacje mają dużo wspólnego z Mass Effect (np.
> oraca
> oczu), ale wyglądają gorzej. WTF?

Może wzięli całość żywcem z jedynki? Bo na moje oko tak to wygląda.

> Mam hipotezę konspiracyjną: demo wypuścili, żeby napędzić ludzi na
> wersję konsolową.

Ryzykowne założenie, bo zapewne są ludzie, którzy zakładają, że złemu
tancerzowi prące w tańcu mrowi i że gra będzie się sypać na dowolnej
platformie. No sorry Winnetou, ale dla mnie poziom dopracowania jest
cechą producenta, a nie produktu.

> chcieli w ten sposób raz na zawsze załatwić sprawę dem, o które
> pecetowcy często kwękają. Teraz nikt nie będzie chciał dem.

Ojtam, zaraz pecetowcy. Od pewnego czasu dema zaczęły się pojawiać na
konsolach.

Pozdrawiam




Re: demo DA 2

2011-03-03 17:51:10 - Saiko Kila

Proces Cezar Matkowski zwrócił
błąd:

>> odpalać więcej, ale od wczoraj już 4 razy mi zamroziło w innych
>> grach, albo po prostu w czasie przeglądania Steama. WTF?
>
> Mnie automagicznie popsuło sterowniki OpenGL (nie wiem, co się
> stało, ale niesteamowe gry przestały je widzieć). Na szczęście po
> zamknięciu i ponownym włączeniu systemu wszystko wróciło do normy. A
> już się bałem, że przywracać trzeba będzie.

Ciekawe. To może mieć związek ze sterami. Pewnie sobie nowe zainstaluję
żeby to lepiej wyczyścić.

>> 1. grafika paskudna. Tekstury gorsze niż w Doom 2. Krew paskudna,
>> brązowa. Świeża krew nie jest brązowa, ani nie wygląda jak
>> zaschnięte
>> błoto.
>
> Oj, nie wiesz, że brązowe jest realistyczne? :8P

Ale nie na twarzy :P

>> sumie i modele i animacje mają dużo wspólnego z Mass Effect (np.
>> oraca
>> oczu), ale wyglądają gorzej. WTF?
>
> Może wzięli całość żywcem z jedynki? Bo na moje oko tak to wygląda.

Nie jest poprawione, więc możliwe. W przypadku ludzi nawet mam wrażenie,
że to gorzej wygląda. Darkspawny są trochę inne niż pamiętam.

>> Mam hipotezę konspiracyjną: demo wypuścili, żeby napędzić ludzi na
>> wersję konsolową.
>
> Ryzykowne założenie, bo zapewne są ludzie, którzy zakładają, że złemu
> tancerzowi prące w tańcu mrowi i że gra będzie się sypać na dowolnej
> platformie. No sorry Winnetou, ale dla mnie poziom dopracowania jest
> cechą producenta, a nie produktu.

Ty jesteś konsolowcem? Myśl jak konsolowiec! Serio, jak na forum czytam
gości piszących, że po doświadczeniach z dema wybiorą wersję xbox
zamiast PC, to wierzę im. Przecież takimi groźbami nie zmuszą EA/Bioware
do zmian.

>> chcieli w ten sposób raz na zawsze załatwić sprawę dem, o które
>> pecetowcy często kwękają. Teraz nikt nie będzie chciał dem.
>
> Ojtam, zaraz pecetowcy. Od pewnego czasu dema zaczęły się pojawiać na
> konsolach.

Hę? Wiem jak jest z demami na konsole. Na brak dem narzekają pecetowcy,
kiedy demo jest ograniczone do jakiejś konsoli albo gra jest bardzo
oczekiwana. Na brak dem narzekają konsolowcy jak im się przypomni, że
takie coś istnieje ;) W ogóle przecież z wielkich tytułów częściej są
dema na konsole niż na PC. Na xboksa w ich sklepie jest prawie 300 dem,
a na PS3 jest prawie 200. Na Steamie jest 350 dem, ale większość to
indies.

Myślę że w tym przypadku chcieli bardzo zdążyć wydać to w jednym
terminie, i możliwie przed premierą. Ostatecznie jest marketingowa
nagroda za ukończenie dema. A w ogóle to EA miało pomysł z płatnymi
demami nie tak dawno. Może jeszcze powrócą.

--
Saiko Kila
As of now your limbs are on sale and I'm going chopping!



Re: demo DA 2

2011-03-03 18:06:31 - Corso

Dnia Thu, 3 Mar 2011 17:51:10 +0100, Saiko Kila napisał(a):

> A w ogóle to EA miało pomysł z płatnymi
> demami nie tak dawno. Może jeszcze powrócą.

Ta - płatne demo: działa, dobre tekstury, działające DX10/11.
Darmowe: patrz DAII:)

Pozdrawiam,
Corso



Re: demo DA 2

2011-03-05 01:26:13 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Thu, 3 Mar 2011 17:19:06 +0100, Cezar Matkowski
poslal/a taka oto wiazanke na newsy:

> Mnie automagicznie popsuło sterowniki OpenGL (nie wiem, co się
> stało, ale niesteamowe gry przestały je widzieć). Na szczęście po
> zamknięciu i ponownym włączeniu systemu wszystko wróciło do normy. A
> już się bałem, że przywracać trzeba będzie.

To akurat specjalne trudne chyba nie jest :)
Inicjujesz sterownik 3D na wylacznosc i nie zwalniasz go.

--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-05 01:24:15 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Thu, 3 Mar 2011 14:57:03 +0100, Saiko Kila poslal/a
taka oto wiazanke na newsy:

> 2. w czasie zarówno cut-scenek jak i na początku/końcu walki co chwila
> zamraża na chwilę wszystko i pokazuje napis Loading.... Porównanie do
> czasów kilku dysków CD albo i dyskietek jest na miejscu. Bywa że takie
> doładowanie jest kilka razy w ciągu rozmowy. WTF?

mi Vsync off pomogl na ten problem.

> Na pewno dobrze byłoby obejrzeć na rendererze DX10, ale nie mogę.
> Z wrodzonego masochizmu na pewno popróbuję jeszcze, chociaż jeszcze
> jeden zwis i demo się żegna, tak samo jak zakup pełnej gry w cenie
> powyżej 20zł.

Ale nie ma w demie tekstur DX10 nawet :P


--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-05 13:33:00 - Saiko Kila

Proces chotnik zwrócił błąd:

>> 2. w czasie zarówno cut-scenek jak i na początku/końcu walki co chwila
>> zamraża na chwilę wszystko i pokazuje napis Loading.... Porównanie do
>> czasów kilku dysków CD albo i dyskietek jest na miejscu. Bywa że takie
>> doładowanie jest kilka razy w ciągu rozmowy. WTF?
>
> mi Vsync off pomogl na ten problem.

Dziwne. Sprawdzę jutro.

>> Na pewno dobrze byłoby obejrzeć na rendererze DX10, ale nie mogę.
>> Z wrodzonego masochizmu na pewno popróbuję jeszcze, chociaż jeszcze
>> jeden zwis i demo się żegna, tak samo jak zakup pełnej gry w cenie
>> powyżej 20zł.
>
> Ale nie ma w demie tekstur DX10 nawet :P

Ale jakieś efekty może będą, dymki, chmurki, czerwona krew...

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: demo DA 2

2011-03-07 00:35:28 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Sat, 5 Mar 2011 13:33:00 +0100, Saiko Kila poslal/a
taka oto wiazanke na newsy:

>> Ale nie ma w demie tekstur DX10 nawet :P
>
> Ale jakieś efekty może będą, dymki, chmurki, czerwona krew...

Przez cale 30sek gry (czas maksymalny na jaki udalo mi sie zmusic DX10 do
wspolpracy) nie widzialem zadnej roznicy.
W finalnej cos pewnie bedzie z efektow, ale ja bym wolal DX9 i lepsze
tekstury...
Zobaczymy za 5 dni :)

--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-07 01:33:09 - Goomich

You have one message from: chotnik


> W finalnej cos pewnie bedzie z efektow,

A mógłyś wymienić parę tych efektów?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: demo DA 2

2011-03-07 17:22:47 - psychob

Niejaki *Goomich* przemówił ludzkim głosem i zadziwił swoją mądrością
_pl.rec.gry.komputerowe_:
> You have one message from: chotnik
>
>
>> W finalnej cos pewnie bedzie z efektow,
>
> A mógłyś wymienić parę tych efektów?
>
Jest taki efekt, nazywa się działający DX10 :)

--
[ psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa



Re: demo DA 2

2011-03-07 17:39:34 - Goomich

psychob naskrobał/a w
news:4d750660$0$2442$65785112@news.neostrada.pl:

> Jest taki efekt, nazywa się działający DX10 :)

Prawie, że na pewno odpalałem u siebie na DX 10. za to na lapie ze
starożytnymi sterami, dosyć szybko się wykłada zarówno demo DA2 jak i
civ5.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: demo DA 2

2011-03-08 09:22:47 - Michał Gancarski

On Mon, 07 Mar 2011 17:39:34 +0100, Goomich wrote:

> psychob naskrobał/a w
> news:4d750660$0$2442$65785112@news.neostrada.pl:
>
>> Jest taki efekt, nazywa się działający DX10 :)
>
> Prawie, że na pewno odpalałem u siebie na DX 10. za to na lapie ze
> starożytnymi sterami, dosyć szybko się wykłada zarówno demo DA2 jak i
> civ5.

kotaku.com/#!5779150/how-to-make-dragon-age-ii-look-a-lot-better-on-pc

:-)

--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-07 17:33:55 - Michał Gancarski

On Mon, 07 Mar 2011 01:33:09 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: chotnik
>
>
>> W finalnej cos pewnie bedzie z efektow,
>
> A mógłyś wymienić parę tych efektów?

Ponoć w DX11 ma być więcej świateł. Cokolwiek, jest już na topie sprzedaży
Steama :-)


--
Michał Gancarski



Re: demo DA 2

2011-03-07 23:53:46 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Mon, 07 Mar 2011 01:33:09 +0100, Goomich poslal/a
taka oto wiazanke na
newsy:

>> W finalnej cos pewnie bedzie z efektow,
>
> A mógłyś wymienić parę tych efektów?

Zgaduje. Bo co innego DX10/11 ma dac...


--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-07 23:54:23 - Saiko Kila

Proces chotnik zwrócił błąd:

>>> Ale nie ma w demie tekstur DX10 nawet :P
>>
>> Ale jakieś efekty może będą, dymki, chmurki, czerwona krew...
>
> Przez cale 30sek gry (czas maksymalny na jaki udalo mi sie zmusic DX10 do
> wspolpracy) nie widzialem zadnej roznicy.
> W finalnej cos pewnie bedzie z efektow, ale ja bym wolal DX9 i lepsze
> tekstury...

Udało mi się odpalić to w DX10 na nowszych sterownikach envidii. Co
prawda zawiesiło się w czasie którejś z walk, mniej więcej w tym
momencie co na DX9, ale zdążyłem sobie zobaczyć. Brzyyydal?

BTW zawieszenie spowodowało utratę personalizacji pulpitu (oraz opcji
folderów, np. pokazywanie rozszerzeń plików), wyłączenie Aero i zmianę
rozdzielczości do 800x600. A wcześniej musiałem ubić proces z zewnątrz,
bo zamroziło mi klawiaturkę i myszkę. To ja już wolę jak się wiesza DX9.
Swoją drogą przechodzę właśnie Deus Exa (tego pierwszego) na rendererze
DX10 i on jakoś nie sprawia żadnych problemów.

> Zobaczymy za 5 dni :)

Ty to chyba nie masz w co grać, że się tak rzucasz na wszystko ;P

--
Saiko Kila
No, I won't fight a woman. It's not honourable!



Re: demo DA 2

2011-03-26 00:11:43 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Mon, 7 Mar 2011 23:54:23 +0100, Saiko Kila poslal/a
taka oto wiazanke na newsy:

> BTW zawieszenie spowodowało utratę personalizacji pulpitu (oraz opcji
> folderów, np. pokazywanie rozszerzeń plików), wyłączenie Aero i zmianę
> rozdzielczości do 800x600. A wcześniej musiałem ubić proces z zewnątrz,
> bo zamroziło mi klawiaturkę i myszkę. To ja już wolę jak się wiesza DX9.

Podobnie dzis mi sie stalo, tylko w WoWie (w DX9)

Zjebka w sterownikach? :)

--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-26 01:21:12 - Saiko Kila

Proces chotnik zwrócił błąd:

>> BTW zawieszenie spowodowało utratę personalizacji pulpitu (oraz opcji
>> folderów, np. pokazywanie rozszerzeń plików), wyłączenie Aero i zmianę
>> rozdzielczości do 800x600. A wcześniej musiałem ubić proces z zewnątrz,
>> bo zamroziło mi klawiaturkę i myszkę. To ja już wolę jak się wiesza DX9.
>
> Podobnie dzis mi sie stalo, tylko w WoWie (w DX9)

WoWie mówisz... HEhehee!

> Zjebka w sterownikach? :)

A nie wiem. Później się już tak nie działo. Ale nie odpalałem DA2 demo.
Sterowniki zostawiłem 266.58 i pozostałe gry zdają się działać
poprawnie.

--
Saiko Kila
Oh, how he screamed! Music to my experienced ears!



Re: demo DA 2

2011-03-26 21:59:37 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Mon, 7 Mar 2011 23:54:23 +0100, Saiko Kila poslal/a
taka oto wiazanke na newsy:

> BTW zawieszenie spowodowało utratę personalizacji pulpitu (oraz opcji
> folderów, np. pokazywanie rozszerzeń plików), wyłączenie Aero i zmianę
> rozdzielczości do 800x600. A wcześniej musiałem ubić proces z zewnątrz,
> bo zamroziło mi klawiaturkę i myszkę. To ja już wolę jak się wiesza DX9.

Podobnie dzis mi sie stalo, tylko w WoWie (w DX9)

Zjebka w sterownikach? :)

--
chotnik



Re: demo DA 2

2011-03-02 22:44:23 - Saiko Kila

Proces chotnik zwrócił błąd:

> Przynajmniej pierwsza zona w demie.

Demo żony == narzeczona

--
Saiko Kila
Seems she was raiding this tomb...



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS