jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

Bart Ogryczak Data ostatniej zmiany: 2011-01-18 13:29:11

jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 15:48:03 - Bart Ogryczak

Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.

www.crunchgear.com/2011/01/15/a-brief-explanation-of-why-minecraft-matters/



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 17:02:41 - Yakhub

Dnia Mon, 17 Jan 2011 06:48:03 -0800 (PST), Bart Ogryczak napisał(a):

> Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.
>
> www.crunchgear.com/2011/01/15/a-brief-explanation-of-why-minecraft-matters/

Przepraszam - co to jest AAA Game?

--
Yakhub



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 17:28:41 - Bart Ogryczak

On Jan 17, 5:02 pm, Yakhub wrote:
> Dnia Mon, 17 Jan 2011 06:48:03 -0800 (PST), Bart Ogryczak napisał(a):
>
> > Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.
>
> >www.crunchgear.com/2011/01/15/a-brief-explanation-of-why-minec...
>
> Przepraszam - co to jest AAA Game?

Gry wysokobudżetowe głównego nurtu.



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 18:07:44 - Michał Gancarski

On Mon, 17 Jan 2011 17:02:41 +0100, Yakhub wrote:

> Dnia Mon, 17 Jan 2011 06:48:03 -0800 (PST), Bart Ogryczak napisał(a):
>
>> Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.
>>
>> www.crunchgear.com/2011/01/15/a-brief-explanation-of-why-minecraft-matters/
>
> Przepraszam - co to jest AAA Game?

Wysokobudżetówki nastawione na bycie prawdziwymi hitami.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 18:30:31 - psychob

W dniu 2011-01-17 17:02, Yakhub pisze:
> Dnia Mon, 17 Jan 2011 06:48:03 -0800 (PST), Bart Ogryczak napisał(a):
>
>> Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.
>>
>> www.crunchgear.com/2011/01/15/a-brief-explanation-of-why-minecraft-matters/
>
> Przepraszam - co to jest AAA Game?
>
Gra która dostała trzy 6? (A=6) ;)

--
[ psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa
[ VyB0ZWogY2h3aWxpIG1vxbxlc3ogY3p1xIcgc2nEmSB6YWplYmlzdHku ]



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 19:46:26 - Saiko Kila

Proces psychob zwrócił błąd:

>> Przepraszam - co to jest AAA Game?
>>
> Gra która dostała trzy 6? (A=6) ;)

W sumie tak, ale ja zawsze odbierałem to jak ratingi papierów dłużnych:
czyli powinna się najlepiej sprzedawać, jak AAA, bo budżet i marketing
był najlepszy. No i z tymi z grami jest jak z tymi obligacjami, czyli
możesz spodziewać się złotych gór a kupujesz papier.

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 18:42:06 - Cezar Matkowski


Użytkownik Bart Ogryczak napisał w wiadomości
news:b19cb1af-b57d-4350-8598-bfafff04e2ba@i18g2000yqn.googlegroups.com...
> Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.
> www.crunchgear.com/2011/01/15/a-brief-explanation-of-why-minecraft-matters/

Czyli wraca nowe. Persson is the new Garriott etc.

Pozdrawiam




Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 21:45:42 - Galnospoke

Dnia 2011-01-17 15:48:03, Bart Ogryczak napisał(a):

> Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.

1) nie maja DLC i DRM
2) maja pomoysl a nie po raz kolejny to samo
3) gwozdz programu: doskonaly spupport, a nie wydanie gry za kilkanascie
milionow dolarow i brakuje im kilkunastu tysiecy na poprawe bledow.



--
Pozdrawiam, Galnospoke



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-17 22:28:34 - Michał Gancarski

On Mon, 17 Jan 2011 21:45:42 +0100, Galnospoke wrote:

> Dnia 2011-01-17 15:48:03, Bart Ogryczak napisał(a):
>
>> Ciekawy artykuł o indie vs AAA games.
>
> 1) nie maja DLC i DRM
> 2) maja pomoysl a nie po raz kolejny to samo
> 3) gwozdz programu: doskonaly spupport, a nie wydanie gry za kilkanascie
> milionow dolarow i brakuje im kilkunastu tysiecy na poprawe bledow.

Trzy błędne punkty na trzy wskazane. Nie zawodzisz.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-18 13:26:59 - Technolog

Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:45:42 +0100, Galnospoke napisał(a):

> 3) gwozdz programu: doskonaly spupport, a nie wydanie gry za kilkanascie
> milionow dolarow i brakuje im kilkunastu tysiecy na poprawe bledow.

Raczej drugie tyle na poprawę błędów.



Re: jeszcze o nieopłacalności prawdziwych gier...

2011-01-18 13:29:11 - Michał Gancarski

On Tue, 18 Jan 2011 13:26:59 +0100, Technolog wrote:

> Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:45:42 +0100, Galnospoke napisał(a):
>
>> 3) gwozdz programu: doskonaly spupport, a nie wydanie gry za kilkanascie
>> milionow dolarow i brakuje im kilkunastu tysiecy na poprawe bledow.
>
> Raczej drugie tyle na poprawę błędów.

Chłopaki, jak na razie w sposób otwarty do takiego modelu przyznają się
właśnie producenci indie, a nie AAA. Minecraft, Revenge of the Titans.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS