Outcast

piorun Data ostatniej zmiany: 2010-08-05 14:28:59

Outcast

2010-08-05 01:26:50 - piorun

Spodobało mi się :> Tylko czy jest możliwość ustawienia większej
widoczności? Zabawa z configami niestety nie dała widocznych rezultatów.
Już rozdzielczość se podaruję, może być z czarną ramką, ale większa
widoczność naprawdę by się przydała.
Btw. widzieliście to? www.openoutcast.org/ Będę musiał pobawić się
tym potem, bo na razie tylko filmiki i screeny oglądałem.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Outcast

2010-08-05 12:29:26 - Michał Gancarski

On Thu, 5 Aug 2010 01:26:50 +0200, piorun wrote:

> Spodobało mi się :> Tylko czy jest możliwość ustawienia większej
> widoczności? Zabawa z configami niestety nie dała widocznych rezultatów.
> Już rozdzielczość se podaruję, może być z czarną ramką, ale większa
> widoczność naprawdę by się przydała.
> Btw. widzieliście to? www.openoutcast.org/ Będę musiał pobawić się
> tym potem, bo na razie tylko filmiki i screeny oglądałem.

Recenzowałem niedawno. Warto. Co do widoczności to zawsze możesz odjechać
kamerą :-)


--
Michał Gancarski
michal.gancarski.com



Re: Outcast

2010-08-05 13:16:35 - piorun

Dnia 2010-08-05 12:29:26 w wiadomości
użytkownik *Michał
Gancarski* napisał:

> On Thu, 5 Aug 2010 01:26:50 +0200, piorun wrote:
>
>> Spodobało mi się :> Tylko czy jest możliwość ustawienia większej
>> widoczności? Zabawa z configami niestety nie dała widocznych rezultatów.
>> Już rozdzielczość se podaruję, może być z czarną ramką, ale większa
>> widoczność naprawdę by się przydała.
>> Btw. widzieliście to? www.openoutcast.org/ Będę musiał pobawić się
>> tym potem, bo na razie tylko filmiki i screeny oglądałem.
>
> Recenzowałem niedawno. Warto.

Gdzie? Na prgk? To przegapić musiałem?

> Co do widoczności to zawsze możesz odjechać
> kamerą :-)

Ale mam na myśli zbyt dużą mgłę, że tak to określę, więc oddalanie kamery
nie jest rozwiązaniem.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Outcast

2010-08-05 13:19:25 - Michał Gancarski

On Thu, 5 Aug 2010 13:16:35 +0200, piorun wrote:

[...]

>>> Spodobało mi się :> Tylko czy jest możliwość ustawienia większej
>>> widoczności? Zabawa z configami niestety nie dała widocznych rezultatów.
>>> Już rozdzielczość se podaruję, może być z czarną ramką, ale większa
>>> widoczność naprawdę by się przydała.
>>> Btw. widzieliście to? www.openoutcast.org/ Będę musiał pobawić się
>>> tym potem, bo na razie tylko filmiki i screeny oglądałem.
>>
>> Recenzowałem niedawno. Warto.
>
> Gdzie? Na prgk? To przegapić musiałem?

Tak. Ale graj po prostu, ogólnie dobra zabawa :)


>> Co do widoczności to zawsze możesz odjechać
>> kamerą :-)
>
> Ale mam na myśli zbyt dużą mgłę, że tak to określę, więc oddalanie kamery
> nie jest rozwiązaniem.

A. Mi to nie przeszkadzało.


--
Michał Gancarski
michal.gancarski.com



Re: Outcast

2010-08-05 14:28:59 - piorun

Dnia 2010-08-05 13:19:25 w wiadomości
użytkownik *Michał
Gancarski* napisał:

>>>> Btw. widzieliście to? www.openoutcast.org/ Będę musiał pobawić się
>>>> tym potem, bo na razie tylko filmiki i screeny oglądałem.
>>>
>>> Recenzowałem niedawno. Warto.
>>
>> Gdzie? Na prgk? To przegapić musiałem?
>
> Tak. Ale graj po prostu, ogólnie dobra zabawa :)

Ah, teraz zaskoczyłem. Bo o Outcascie faktycznie pisałeś, to pamiętam. Ale
zrozumiałem teraz, że piszesz o recenzji OpenOutcast, choć to było głupie
bo to na razie tylko tech-demo jest.

>>> Co do widoczności to zawsze możesz odjechać
>>> kamerą :-)
>>
>> Ale mam na myśli zbyt dużą mgłę, że tak to określę, więc oddalanie kamery
>> nie jest rozwiązaniem.
>
> A. Mi to nie przeszkadzało.

Mi nie, że przeszkadza, ale aż się prosi by pooglądać dalsze tereny. Choć
fajnie, że przy użyciu lornetki normalnie widać przez mgłę, a nie tylko
zoom na szarość :)
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS