C.A.R.S.

Mateusz Ludwin Data ostatniej zmiany: 2011-11-08 08:57:26

C.A.R.S.

2011-11-06 14:23:29 - Mateusz Ludwin

WOW

www.youtube.com/watch?v=kmDiiMC_SFw
www.youtube.com/watch?v=A1sygcf0wAM

forum.wmdportal.com/forumdisplay.php?23-C.A.R.S.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 09:04:56 - ...::QRT::...

Dnia Sun, 6 Nov 2011 14:23:29 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> WOW
>
> www.youtube.com/watch?v=kmDiiMC_SFw
> www.youtube.com/watch?v=A1sygcf0wAM
>
> forum.wmdportal.com/forumdisplay.php?23-C.A.R.S.

no taki hardcorowy shift - zawsze wierzyłem iż goście w końcu coś takiego
zrobią :D



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 10:36:21 - Mateusz Ludwin

Rzecze ...::QRT::...:

> no taki hardcorowy shift - zawsze wierzyłem iż goście w końcu coś takiego
> zrobią :D

Przecież tego nie robi EA...
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:04:26 - ...::QRT::...

Dnia Mon, 7 Nov 2011 10:36:21 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> Rzecze ...::QRT::...:
>
>> no taki hardcorowy shift - zawsze wierzyłem iż goście w końcu coś takiego
>> zrobią :D
>
> Przecież tego nie robi EA...

no ale z tego co czytałem to engine jest ich własnością i z niego
korzystają - co z resztą nawet widać. Ludzie piszą iż nawet ów nieszczęsny
inputlag ciągle jest choć ponoć jego wyeliminowanie jest jednym z głównych
życzeń ?inwestorów?:)
Ale ze względu na model biznesowy i terget sadze iż bedzie to dobry
produkt.



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:07:17 - Mateusz Ludwin

Rzecze ...::QRT::...:

>> Przecież tego nie robi EA...
>
> no ale z tego co czytałem to engine jest ich własnością i z niego
> korzystają - co z resztą nawet widać.

Engine jest własnością twórców CARS.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:21:08 - ...::QRT::...

Dnia Mon, 7 Nov 2011 11:07:17 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> Rzecze ...::QRT::...:
>
>>> Przecież tego nie robi EA...
>>
>> no ale z tego co czytałem to engine jest ich własnością i z niego
>> korzystają - co z resztą nawet widać.
>
> Engine jest własnością twórców CARS.

no tak o tym pisze - slightly mad studio - oni robili shifta :D



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:29:52 - Mateusz Ludwin

Rzecze ...::QRT::...:

>> Engine jest własnością twórców CARS.
>
> no tak o tym pisze - slightly mad studio - oni robili shifta :D

Nie nie, oni zrobili engine, shifta zrobiło EA, twórcy engine się wkurzyli i
robią swoją grę.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:45:33 - ...::QRT::...

Dnia Mon, 7 Nov 2011 11:29:52 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> Rzecze ...::QRT::...:
>
>>> Engine jest własnością twórców CARS.
>>
>> no tak o tym pisze - slightly mad studio - oni robili shifta :D
>
> Nie nie, oni zrobili engine, shifta zrobiło EA, twórcy engine się wkurzyli i
> robią swoją grę.

shift nie był taki zły - gdyby nie ów inputlag i jakaś taka ?kisielowatość?
modelu jazdy (oraz sama otoczka kariery) to była by to naprawde bardzo
dobra gra.
No ale SMS tym inputlagiem w cars ciągle sie borykają - zobaczymy co z tego
wyniknie.



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:10:05 - Ma

Mateusz Ludwin napisał(a):

> Przecież tego nie robi EA...

CARS robi studio ktore zrobilo Shift'a czyli Slightly Mad Studios. Z tego co
czytalem to silnik jest ich wlasnoscia.


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:13:08 - Marklar

Mateusz Ludwin napisał(a):

> Przecież tego nie robi EA...

CARS robi studio ktore zrobilo Shift'a czyli Slightly Mad Studios. Czytalem ze
silnik jest ich wlasnoscia.
Ta gra jest na etapie alpha i z tego co widze na forach to na razie silnik
fizyczny kuleje. Moze za rok cos z tego bedzie. Ja osobiscie nie mam zamiaru
placic za udzial w testach.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 11:41:20 - ...::QRT::...

Dnia Mon, 7 Nov 2011 10:13:08 +0000 (UTC), Marklar napisał(a):

> Ta gra jest na etapie alpha i z tego co widze na forach to na razie silnik
> fizyczny kuleje. Moze za rok cos z tego bedzie. Ja osobiscie nie mam zamiaru
> placic za udzial w testach.

ale wyglada bajecznie - praca zawieszenia, czy kręcące się półosie aut
jadących przed tobą, wygląd toru.
Shift na pewno nie był grą idealną, ale mimo wszystko wywidował imersję na
poziom zupełnie nieosiągalny dla innych gier samochodowych (czy
symulatorów).
Taki rF, LFS czy wszelkie twory simbin, były przy shifcie kompletnie
drewniane. Ja rozumiem model jazdy i realność ale po shifcie jedną
samochodówką w jaką jestem w stanie grać to RBR - swoją drogą nie wiem jak
oni to zrobili ale po tylu latach grafika otoczenia w RBR ciągle wyglada
dobrze. Choć oczywiście jak sie zwiedza krzaki i rowy oglądając tekstury z
bliska to widać pewne niedoskonałości :)

Mam nadzije iż c.a.r.s. bedzie pierwszym dobrze wyglądającym symulatorem od
naprawde bardzo długiego czasu.



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 12:49:47 - Marklar

...::QRT::... napisał(a):

> ale wyglada bajecznie - praca zawieszenia, czy kręcące się półosie aut
> jadących przed tobą, wygląd toru.

Zgadzam sie z toba. Silnik graficzny stoi na wysokim poziomie.

> Shift na pewno nie był grą idealną, ale mimo wszystko wywidował imersję na
> poziom zupełnie nieosiągalny dla innych gier samochodowych (czy
> symulatorów).

Tu bym sie klocil. Grafika jest ladna ale przebajerowana. Jakies namioty,
balony, swiecidelka. Nie ma czegos takiego na torach. Na szczescie na PC jest
mod usuwajacy te bajery.

> Taki rF, LFS czy wszelkie twory simbin, były przy shifcie kompletnie
> drewniane.

Wez pod uwage ze te gry maja przynajmniej 5lat. Trudno zeby zachwycaly grafika
dzisiaj.

> Ja rozumiem model jazdy i realność ale po shifcie jedną
> samochodówką w jaką jestem w stanie grać to RBR

Ja, chociaz na codzien jezdze w iRacing, lubie odpalic sobie Race07 czy nawet
rFactora (szczegolnie mod F1 1991). Grafika nie z tej epoki ale wrazenia z
jazdy zdecydowanie lepsze niz w Shift 2.

> Mam nadzije iż c.a.r.s. bedzie pierwszym dobrze wyglądającym symulatorem od
> naprawde bardzo długiego czasu.

Szybciej bedziemy mieli rF2, moze nie tak wypasiony graficznie jak CARS ale
nie bedzie odpychal od monitora. W tym roku ma wyjsc beta (platna).
Na dzien dzisiejszy mamy iRacing ktory wg mnie jest dobrze wygladajacym
symulatorem. Skanowane laserowo tory, ladne modele samochodow. Brakuje tylko
zmiennych warunkow pogodowych i wyscigow o roznych porach dnia.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 13:10:10 - ...::QRT::...

Dnia Mon, 7 Nov 2011 11:49:47 +0000 (UTC), Marklar napisał(a):



>
>> Taki rF, LFS czy wszelkie twory simbin, były przy shifcie kompletnie
>> drewniane.
>
> Wez pod uwage ze te gry maja przynajmniej 5lat. Trudno zeby zachwycaly grafika
> dzisiaj.

tutaj też nie chodzi o grafikę - shift jako gra pomimo swego kiselowatego
modelu jazdy był jakiś taki bardzo jedrny czy mięsisty - nie wiem jak to
określić ale tam jazde czy prędkośc sie naprawdę czuło.

>> Mam nadzije iż c.a.r.s. bedzie pierwszym dobrze wyglądającym symulatorem od
>> naprawde bardzo długiego czasu.
>
> Szybciej bedziemy mieli rF2, moze nie tak wypasiony graficznie jak CARS ale
> nie bedzie odpychal od monitora. W tym roku ma wyjsc beta (platna).

E tam. Z tym nowym rF to mamią od wielu już lat, a płatna alpha cars już
jest :)
Widać SMS jakoś bardziej sie do pracy przykłada.
Pewnie nie będzie shifta 3 :D

> Na dzien dzisiejszy mamy iRacing ktory wg mnie jest dobrze wygladajacym
> symulatorem. Skanowane laserowo tory, ladne modele samochodow. Brakuje tylko
> zmiennych warunkow pogodowych i wyscigow o roznych porach dnia.

to inna bajaka. Jak jesteś simracerem to może i tak, ale dla mnie jako
tylko amatora symulacji lubiącego od czasu do czasu pośmigać z botami,
model biznesowy iracing jest raczej nie do przyjęcia.



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 15:55:37 - Marklar

...::QRT::... napisał(a):

> model biznesowy iracing jest raczej nie do przyjęcia.

Tutaj ciebie rozumiem. 3 lata dojrzewalem aby kupic roczny abonament. Nigdy mnie
do multi nie ciagnelo, pewnie dlatego ze cienki jestem. Caly czas czekam na
pierwsze zwyciestwo.
Teraz dojrzewam zeby wydac 60USD na dwa samochody i cztery tory :)

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 14:14:48 - RemeK

Dnia Sun, 6 Nov 2011 14:23:29 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> www.youtube.com/watch?v=kmDiiMC_SFw
> www.youtube.com/watch?v=A1sygcf0wAM
>
> forum.wmdportal.com/forumdisplay.php?23-C.A.R.S.

A jak wyglada kwestia uszkodzen i zniszczen? Mam nadzieje, ze nie mozna jak
w wiekszosci NFS przypieprzac w barierke 200km/h i sie odbic jak pileczka by
cisnac dalej 200km/h :-|

--
pozdro
RemeK



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 19:15:55 - Mateusz Ludwin

On Monday, 7 November 2011 14:14:48 UTC+1, RemeK wrote:

> A jak wyglada kwestia uszkodzen i zniszczen? Mam nadzieje, ze nie mozna jak
> w wiekszosci NFS przypieprzac w barierke 200km/h i sie odbic jak pileczka by
> cisnac dalej 200km/h :-|

www.youtube.com/watch?v=Z2a-ucbrzJM

Przecież to symulacja...
--
Mateusz Ludwin



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 20:56:58 - RemeK

Dnia Mon, 7 Nov 2011 10:15:55 -0800 (PST), Mateusz Ludwin napisał(a):

>> A jak wyglada kwestia uszkodzen i zniszczen? Mam nadzieje, ze nie mozna jak
>> w wiekszosci NFS przypieprzac w barierke 200km/h i sie odbic jak pileczka by
>> cisnac dalej 200km/h :-|
>
> www.youtube.com/watch?v=Z2a-ucbrzJM
>
> Przecież to symulacja...

No tak, odpada kawal karoserii, ale czy to wplywa na dalsza jazde? Uszkadza
sie silnik, uklad zawieszenia, skrzynia czy cos tam jeszcze to z filmiku nie
wynika. Pytam, bo o ile zdarza mi sie czasem pojezdzic to nie trawie
wszelkich smigalek z tytanowymi autami.
Ale skoro to sim to pewnie bedzie, w Shifcie jest. Nawet w Gridzie jest,
btw. bardzo zacna gierka byla nim multi stracila - ze sobie zarymuje
beztrosko.

--
pozdro
RemeK



Re: C.A.R.S.

2011-11-07 20:59:16 - Mateusz Ludwin

Rzecze RemeK:

> No tak, odpada kawal karoserii, ale czy to wplywa na dalsza jazde? Uszkadza
> sie silnik, uklad zawieszenia, skrzynia czy cos tam jeszcze to z filmiku nie
> wynika. Pytam, bo o ile zdarza mi sie czasem pojezdzic to nie trawie
> wszelkich smigalek z tytanowymi autami.

Przecież świry od wyścigów online jeżdżą nawet według zasad kiedy i w jakich
okolicznościach można wyprzedzać, więc nic się nie martw...
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: C.A.R.S.

2011-11-08 08:57:26 - Marklar

RemeK napisał(a):

> A jak wyglada kwestia uszkodzen i zniszczen? Mam nadzieje, ze nie mozna jak
> w wiekszosci NFS przypieprzac w barierke 200km/h i sie odbic jak pileczka by
> cisnac dalej 200km/h :-|

Nie pamietam jak bylo w Shift 1 ale w dwojce mozna sie obijac bez wiekszych
konsekwencji. Chyba nawet czolowka ze sciana nie eliminuje ciebie z wyscigu, ale
musialbym to sprawdzic bo dlugo w to nie gralem.
Dla mnie idealem pod tym wzgledem jest RBR - wyjazd w pole i uszkodzona zawiecha
albo chlodnica. Podobnie jest w iRacing. Niedawno trenujac na Spa krzywo
wyladowalem bo wybiciu na kerbie i zlamana tylna os :)
www.youtube.com/watch?v=v3q9zBOCLG4

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS