Skyrim

Mateusz Ludwin Data ostatniej zmiany: 2011-12-17 01:23:56

Skyrim

2011-11-11 22:14:06 - Mateusz Ludwin

Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
mapy. Zachciało mi się.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-12 00:32:13 - jacki

W dniu 2011-11-11 22:14, Mateusz Ludwin pisze:
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.

To taki Fallout with swords...



Re: Skyrim

2011-11-12 11:03:00 - Potocki Passion & Adventure

jacki wrote:
> W dniu 2011-11-11 22:14, Mateusz Ludwin pisze:
>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o
>> questach, ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli?
>> Fantastyczna grafika mapy. Zachciało mi się.
>
> To taki Fallout with swords...

Biorąc pod uwagę, że Fallout 3 to jedna z dwóch gier moich ulubionych tej
generacji konsol (zaraz obok Mass Effect) i spędziłem przy nim około 360 godzin
gry, to Skyrim zapowiada się jeszcze ciakwiej :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl
www.DogsPassion.pl
GG: 3121891




Re: Skyrim

2011-11-12 11:26:00 - Saiko Kila

Proces Konrad Kołak zwrócił błąd:

>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
>>> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
>>> mapy. Zachciało mi się.
>>
>> To taki Fallout with swords...
>
> Ale Fallout 3 czy Fallout NV? :-)

Żadna różnica :P

--
Saiko Kila
I dream of a beautiful and gentle world, a world in which young girls
can skip through dark forests without fear of being attacked by Big Bad
Wolves.



Re: Skyrim

2011-11-12 18:11:59 - GR

Uzytkownik Mateusz Ludwin napisal:
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.

Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.

GR




Re: Skyrim

2011-11-12 19:02:05 - piorun

Dnia 2011-11-12 18:11:59 w wiadomości
użytkownik *GR* napisał:
> Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
> pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.

Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Skyrim

2011-11-12 21:41:53 - Doomin

W dniu 2011-11-12 19:02, piorun pisze:
> Dnia 2011-11-12 18:11:59 w wiadomości
> użytkownik *GR* napisał:
>> Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
>> pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.
>
> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p

Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.



Re: Skyrim

2011-11-12 21:42:55 - Doomin

W dniu 2011-11-12 21:41, Doomin pisze:
> W dniu 2011-11-12 19:02, piorun pisze:
>> Dnia 2011-11-12 18:11:59 w wiadomości
>> użytkownik *GR* napisał:
>>> Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
>>> pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.
>>
>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>
> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.

Na dodatek gra ma niesamowite wymagania sprzetowe - in plus,
komp na ktorym w Wiedzmina 2 gralem na low z dodatkami teraz
na upartego moglbym nawet w ultra grac.



Re: Skyrim

2011-11-12 22:16:04 - Mateusz Ludwin

Rzecze Doomin:

> Na dodatek gra ma niesamowite wymagania sprzetowe - in plus,
> komp na ktorym w Wiedzmina 2 gralem na low z dodatkami teraz
> na upartego moglbym nawet w ultra grac.

Hmmmmmm.

Czyliż byłoby możliwe zagranie w Skyrima na moim laptoku z GF9600M GT?

Na filmikach z konsol widać, że gra wygląda porównywalnie z Oblivionem
(poprawili tylko efekty pogodowe).
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-12 22:33:12 - Doomin

W dniu 2011-11-12 22:16, Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze Doomin:
>
>> Na dodatek gra ma niesamowite wymagania sprzetowe - in plus,
>> komp na ktorym w Wiedzmina 2 gralem na low z dodatkami teraz
>> na upartego moglbym nawet w ultra grac.
>
> Hmmmmmm.
>
> Czyliż byłoby możliwe zagranie w Skyrima na moim laptoku z GF9600M GT?
>
> Na filmikach z konsol widać, że gra wygląda porównywalnie z Oblivionem
> (poprawili tylko efekty pogodowe).

Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
wiec ciezko porownac. Moze mniej wiecej taka roznica jak miedzy
Tomb Raider Anniversary a Underworld... nie, chyba wieksza :>
Generalnie chodzi podobnie do F:NV, mam 8800GTS 320RAM.



Re: Skyrim

2011-11-12 23:03:42 - Doomin

Poza tym jeszcze jedno - duzo nie widzialem, ale
czuc, ze tak jak dla mnie Oblivion jesli chodzi o miasta
byl nawet regresem w porownaniu do Morrowinda - byly nudne
nawet z wygladu po prostu- tak tu pierwsze dwie miejscowki
- wies i dosc spory grod sprawiaja inne wrazenie. W O jakas
taka sztucznosc caly czas czulem, tu jest naturalniej...
Czas pokaze, czy inne beda podobne...

Troche rozczarowaly mnie twarze, na filmikach
wydawaly sie lepsze, a zwlaszcza ta blondyna na screenie
z knajpy - choc jej jeszcze nie spotkalem :)
Ale moze czegos nie ustawilem.

A, nie mozna zabijac dzieci :P Ale mozna lapac lososie
i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...




Re: Skyrim

2011-11-12 23:31:57 - venioo

W dniu 2011-11-12 23:03, Doomin pisze:
> Ale mozna lapac lososie
> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...


To nie kupuje ;)

--
venioo
GG:198909



Re: Skyrim

2011-11-13 01:56:58 - Goomich

You have one message from: venioo

>> Ale mozna lapac lososie
>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
> To nie kupuje ;)

Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)

www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related

Poza tym kupiłem sobie konia. Jest zajebisty, nazwę go Mako.
Tylko, że jak pojechałem nim do lasu, to zanim zsiadłem to mnie smok
zasmoczył. :(

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-13 10:15:44 - venioo

W dniu 2011-11-13 01:56, Goomich pisze:
> You have one message from: venioo
>
>>> Ale mozna lapac lososie
>>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
>> To nie kupuje ;)
>
> Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)
>
> www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related
>
> Poza tym kupiłem sobie konia. Jest zajebisty, nazwę go Mako.
> Tylko, że jak pojechałem nim do lasu, to zanim zsiadłem to mnie smok
> zasmoczył. :(
>

A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.

--
venioo
GG:198909



Re: Skyrim

2011-11-13 12:16:44 - Goomich

You have one message from: venioo

> A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
> problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.

Nie wiem, to mój pierwszy Elder's Scrolls, w którego gram więcej niż 15
minut.

Tak czy siak: wcześniej wziąłem sobie konia ze stajni bandytów i działał
tak, że zawsze po fast travelsie stał obok mnie, po czym szedł sobie
gdzieś w cholerę, więc po wyjściu z jaskini, trzeba było dalej na
piechotę drałować, albo przefastravelować się gdzieś.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-13 12:35:33 - venioo

W dniu 2011-11-13 12:16, Goomich pisze:
> You have one message from: venioo
>
>> A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
>> problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.
>
> Nie wiem, to mój pierwszy Elder's Scrolls, w którego gram więcej niż 15
> minut.
>
> Tak czy siak: wcześniej wziąłem sobie konia ze stajni bandytów i działał
> tak, że zawsze po fast travelsie stał obok mnie, po czym szedł sobie
> gdzieś w cholerę, więc po wyjściu z jaskini, trzeba było dalej na
> piechotę drałować, albo przefastravelować się gdzieś.
>

No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie dalo
sie pozniej łupu do domu donieść. :|

--
venioo
GG:198909



Re: Skyrim

2011-11-13 12:54:21 - Goomich

You have one message from: venioo

> No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
> posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
> cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie
> dalo sie pozniej łupu do domu donieść. :|

Da się ładowac na konia? Jak?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-15 21:25:16 - MrJiNks

W dniu 2011-11-13 12:54, Goomich pisze:
> You have one message from: venioo
>
>> No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
>> posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
>> cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie
>> dalo sie pozniej łupu do domu donieść. :|
>
> Da się ładowac na konia? Jak?
>

Wlasnie, qń w tej grze tylko do transportu, czy jak samochód w Falloucie
2?;)


JiNx



Re: Skyrim

2011-11-15 22:04:19 - piorun

Dnia 2011-11-15 21:25:16 w wiadomości
użytkownik *MrJiNks* napisał:

> Wlasnie, qń w tej grze tylko do transportu, czy jak samochód w Falloucie
> 2?;)

I tak najlepszy transport był w Falloucie 1 :p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Skyrim

2011-11-16 11:51:49 - Goomich

MrJiNks naskrobał/a w
news:j9uhrc$7ld$1@news.onet.pl:

> Wlasnie, qń w tej grze tylko do transportu, czy jak samochód w
> Falloucie 2?;)

Chyba tylko do transportu.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Skyrim

2011-11-13 13:59:19 - Goomich

You have one message from: venioo

> No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
> posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
> cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie
> dalo sie pozniej łupu do domu donieść. :|

Kupiony czekał na mnie przed jaskinią, do tego na koniu da się
fastravelować, więc do sklepikarzy w Solitude trafi wszystko co nie było
przybite (jakieś 800 jednostek złomu (na 315 maksymalnego obciążenia)).
:)

Teraz tylko dojœć te 50 metrów do sklepu. :D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-13 19:51:52 - Gajos

W dniu 2011-11-13 12:16, Goomich pisze:
> You have one message from: venioo
>
>> A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
>> problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.
>
> Nie wiem, to mój pierwszy Elder's Scrolls, w którego gram więcej niż 15
> minut.
>
> Tak czy siak: wcześniej wziąłem sobie konia ze stajni bandytów i działał
> tak, że zawsze po fast travelsie stał obok mnie, po czym szedł sobie
> gdzieś w cholerę, więc po wyjściu z jaskini, trzeba było dalej na
> piechotę drałować, albo przefastravelować się gdzieś.

W instrukcji piszo, że po fastravelersie zawsze czeka na ciebie w stajni
obok bramy miejskiej. Jeszcze nie sprawdzałem :>

--
GJS




Re: Skyrim

2011-11-14 13:30:45 - Goomich

Gajos naskrobał/a w
news:j9p3k7$sc4$3@node2.news.atman.pl:

> W instrukcji piszo, że po fastravelersie zawsze czeka na ciebie w
> stajni obok bramy miejskiej.

Ale to tylko do miast, w przypadku wszystkiego innego stoi obok, albo
siedzisz na nim po dotarciu.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Skyrim

2011-11-13 17:08:49 - Doomin

W dniu 2011-11-13 01:56, Goomich pisze:
> You have one message from: venioo
>
>>> Ale mozna lapac lososie
>>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
>> To nie kupuje ;)
>
> Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)
>
> www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related
>

Mnie tak na koniu wyrzucilo - no nie tak wysoko az - jak
rzeka jechalem i w jakis wir wbieglem. Ale kun twardy i
nic sie nie stalo.



Re: Skyrim

2011-11-13 19:49:56 - Gajos

W dniu 2011-11-13 01:56, Goomich pisze:
> You have one message from: venioo
>
>>> Ale mozna lapac lososie
>>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
>> To nie kupuje ;)
>
> Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)
>
> www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related
>
> Poza tym kupiłem sobie konia. Jest zajebisty, nazwę go Mako.
> Tylko, że jak pojechałem nim do lasu, to zanim zsiadłem to mnie smok
> zasmoczył. :(

HAHA, fakt, ja schodziłem z tego konia jakieś 15 minut. W koń(cu)
musiałem się nim rozpędzić i zeskoczyć, bo w miejscu ni huhu, nie dawało
rady ;-)

--
GJS




Re: Skyrim

2011-11-13 23:05:37 - Mateusz Ludwin

Rzecze Doomin:

> Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
> hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
> ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
> wiec ciezko porownac. Moze mniej wiecej taka roznica jak miedzy
> Tomb Raider Anniversary a Underworld... nie, chyba wieksza :>
> Generalnie chodzi podobnie do F:NV, mam 8800GTS 320RAM.

Kurde kupiłbym to na próbę i najwyżej potem odsprzedał - ale z powodu Stima
to niemożliwe :((((
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-14 01:34:56 - kamil

On 13/11/2011 22:05, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze Doomin:
>
>> Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
>> hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
>> ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
>> wiec ciezko porownac. Moze mniej wiecej taka roznica jak miedzy
>> Tomb Raider Anniversary a Underworld... nie, chyba wieksza :>
>> Generalnie chodzi podobnie do F:NV, mam 8800GTS 320RAM.
>
> Kurde kupiłbym to na próbę i najwyżej potem odsprzedał - ale z powodu Stima
> to niemożliwe :((((

Czekaj, bo nie chce mi się po nocy dokopywać do archiwum, a to już drugi
twój post niepochlebny stimowi w ciągu jednego tygodnia.


W tym flejmie, w którym opisywałem wady stima, a kilku jegomości używało
argumentacji na poziomie nie stać cię i dorabiasz ideologię czy też
czeba iść z dóhem postempu, to ty byłeś po ich stronie, czy mojej? :-)




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-14 09:30:54 - Mateusz Ludwin

Rzecze kamil:

> W tym flejmie, w którym opisywałem wady stima, a kilku jegomości używało
> argumentacji na poziomie nie stać cię i dorabiasz ideologię czy też
> czeba iść z dóhem postempu, to ty byłeś po ich stronie, czy mojej? :-)

Bo ja mam tylko jedną dużą i drogą grę stimową - New Vegas. Wszystko inne
kupowałem na promocjach.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-14 12:02:52 - kamil

On 14/11/2011 08:30, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze kamil:
>
>> W tym flejmie, w którym opisywałem wady stima, a kilku jegomości używało
>> argumentacji na poziomie nie stać cię i dorabiasz ideologię czy też
>> czeba iść z dóhem postempu, to ty byłeś po ich stronie, czy mojej? :-)
>
> Bo ja mam tylko jedną dużą i drogą grę stimową - New Vegas. Wszystko inne
> kupowałem na promocjach.

A nie wszyscy chcą czekać do przyszłej gwiazdki. ;)



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-14 09:55:04 - Mateusz Ludwin

Rzecze Doomin:

> Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
> hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
> ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
> wiec ciezko porownac.

Obejrzałem więcej i:

- oświetlenie jest zdecydowanie lepsze (HDRI + realistyczne cienie)
- tekstury są ultrareliastyczne (w Oblivionie były jak z bajki Disneya)
- drzewa są prymitywniejsze
- efekty pogodowe są znacznie lepsze (w O. w ogóle nie było chmurek)

Odpowiednio dopalony Oblivion wygląda niewiele gorzej, natomiast jest
sztuczny do bólu.

www.youtube.com/watch?v=ANQyRQ7uuQ4

Te tekstury w Skyrimie robią najlepszy efekt. Pamiętam jak w Flight
Simulatorze 2004 wystarczyło wgrać fanowskie tekstury ziemi zrobione ze
zdjęć lotniczych, żeby grafika wyglądała lepiej, niż w FSX.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-14 09:28:23 - Mateusz Ludwin

Rzecze Doomin:

>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>
> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.

No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie grindowe
questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-14 13:42:52 - Goomich

Mateusz Ludwin naskrobał/a w
news:j9qmvn.5u8.1@teren.hamstera.pl:

> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?

Idziesz sobie, a tu przechodzący obok strażnik wspomina o jakiejś jaskini
z badytami czy coś i od razu pojawia się informacja o nowym miejscu na
mapie oraz nowy wpis w dzinniku. Bez żadnych dialogów, czy coś.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Skyrim

2011-11-14 14:14:23 - kamil

On 14/11/2011 12:42, Goomich wrote:
> Mateusz Ludwin naskrobał/a w
> news:j9qmvn.5u8.1@teren.hamstera.pl:
>
>> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
>> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
>
> Idziesz sobie, a tu przechodzący obok strażnik wspomina o jakiejś jaskini
> z badytami czy coś i od razu pojawia się informacja o nowym miejscu na
> mapie oraz nowy wpis w dzinniku. Bez żadnych dialogów, czy coś.


Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic rodzinnych?




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-14 14:19:04 - M.G.

On Mon, 14 Nov 2011 13:14:23 +0000, kamil wrote:

> On 14/11/2011 12:42, Goomich wrote:
>> Mateusz Ludwin naskrobał/a w
>> news:j9qmvn.5u8.1@teren.hamstera.pl:
>>
>>> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
>>> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
>>
>> Idziesz sobie, a tu przechodzący obok strażnik wspomina o jakiejś jaskini
>> z badytami czy coś i od razu pojawia się informacja o nowym miejscu na
>> mapie oraz nowy wpis w dzinniku. Bez żadnych dialogów, czy coś.
>
>
> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
> opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
> zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic rodzinnych?

To dokładnie jak ludzie w pociągach.


--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-14 14:24:33 - Jader

W dniu 11/14/2011 02:19 PM, M.G. pisze:
>> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
>> opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
>> zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic rodzinnych?
>
> To dokładnie jak ludzie w pociągach.

Że nie wspomnę o fejsbuku.

Jader



Re: Skyrim

2011-11-14 14:38:12 - kamil

On 14/11/2011 13:24, Jader wrote:
> W dniu 11/14/2011 02:19 PM, M.G. pisze:
>>> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
>>> opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
>>> zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic
>>> rodzinnych?
>>
>> To dokładnie jak ludzie w pociągach.
>
> Że nie wspomnę o fejsbuku.

Pff, czyli dobrze że fejsbuka nie mam. :) W pociągach podczas rozmowy
wyciągają jajka na twardo i termos z herbatą jeszcze, w Skyrimie nie ma. :p




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-14 14:42:17 - Goomich

kamil naskrobał/a w
news:j9r47f$hoi$2@inews.gazeta.pl:

> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje
> przechodniów opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego
> życia, a oni zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się
> z tajemnic rodzinnych?

Oraz powierzają cenne przedmioty w celu przekazania ich innej osobie. :D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Skyrim

2011-11-14 17:08:21 - kamil

On 14/11/2011 13:42, Goomich wrote:
> kamil naskrobał/a w
> news:j9r47f$hoi$2@inews.gazeta.pl:
>
>> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje
>> przechodniów opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego
>> życia, a oni zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się
>> z tajemnic rodzinnych?
>
> Oraz powierzają cenne przedmioty w celu przekazania ich innej osobie. :D


To mnie akurat nie zaskakuje po ich zamiłowaniu do chowania oszczędności
życia w beczce pod domem albo w skrzynkach w lesie. :D



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-14 20:32:04 - Goomich

You have one message from: Mateusz Ludwin

> Rzecze Doomin:
>
>>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>>
>> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.
>
> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?

No to tak: wczoraj postanowiłem wrócić do głownego questa i nauczyć się
Krzyków. W świątyni, gdzie poznałem pierwsze dwa kazali przynieść róg
jakigoś gostka. Fasttravelnąłem się w pobliże i jedziemy sobie z Mako w
mniej więcej odpowiednim kierunku, gdy na radarze pojawił się obó
buntowników (banda rasistowskich niezaostrzonych członków). Akurat było
po drodze, więc nie zboczyłem za bardzo, opyliłem im trochę lootu, który
nazbierałem w drodze... i widzę na radarze, że w okolicy jest obóz
Legionu (banda biurokarytycznych niezaostrzonych członków). Podjechałem
do nich, a tu smok. No to wyciągam fajerbolty i sru po nim. Zebrałem co
było do zebrania (razem z gratulacjami (w rzyć sobie je wsadźcie
niezaostrzonych członków) i widze na radarze, że okolicy jsst wrak
statku, o którym usłyszałem w Solitude. No to jadę do niego, zebrałem
ładny zestaw rud i przetopionych metali, więc wsiadam na Mako i wrcamy
opylić wszystko. Niestety, moim standardowym kupcom w Riverrwood i
Winterfell skończyła się kasa, więc wstąpiłem do karczmy, spróbować coś
jeszcze opylić, a tam jakis koleś mnie zaczepia o drinking game.

Obudziłem się w Markath w światyni Dibelli (mniej więcej odpowiednik
Dionizosa), czyli po drugiej stronie mapy i mam dwa nowe wuesty: znaleźć
kompana od wódki oraz (prywatny) zostac goracym wyznawcą Dibelli. :D

Cos mi swita o jakims rogu...

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-14 20:44:45 - M.G.

On Mon, 14 Nov 2011 20:32:04 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: Mateusz Ludwin
>
>> Rzecze Doomin:
>>
>>>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>>>
>>> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.
>>
>> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
>> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
>
> No to tak: wczoraj postanowiłem wrócić do głownego questa i nauczyć się
> Krzyków. W świątyni, gdzie poznałem pierwsze dwa kazali przynieść róg
> jakigoś gostka. Fasttravelnąłem się w pobliże i jedziemy sobie z Mako w
> mniej więcej odpowiednim kierunku, gdy na radarze pojawił się obó
> buntowników (banda rasistowskich niezaostrzonych członków). Akurat było
> po drodze, więc nie zboczyłem za bardzo, opyliłem im trochę lootu, który
> nazbierałem w drodze... i widzę na radarze, że w okolicy jest obóz
> Legionu (banda biurokarytycznych niezaostrzonych członków). Podjechałem
> do nich, a tu smok. No to wyciągam fajerbolty i sru po nim. Zebrałem co
> było do zebrania (razem z gratulacjami (w rzyć sobie je wsadźcie
> niezaostrzonych członków) i widze na radarze, że okolicy jsst wrak
> statku, o którym usłyszałem w Solitude. No to jadę do niego, zebrałem
> ładny zestaw rud i przetopionych metali, więc wsiadam na Mako i wrcamy
> opylić wszystko. Niestety, moim standardowym kupcom w Riverrwood i
> Winterfell skończyła się kasa, więc wstąpiłem do karczmy, spróbować coś
> jeszcze opylić, a tam jakis koleś mnie zaczepia o drinking game.
>
> Obudziłem się w Markath w światyni Dibelli (mniej więcej odpowiednik
> Dionizosa), czyli po drugiej stronie mapy i mam dwa nowe wuesty: znaleźć
> kompana od wódki oraz (prywatny) zostac goracym wyznawcą Dibelli. :D

Dobra historia.


> Cos mi swita o jakims rogu...

Twój koń nazywa się Mako? :-)


--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-14 21:12:33 - Goomich

You have one message from: M.G.

> Twój koń nazywa się Mako? :-)

img850.imageshack.us/img850/8509/screenshot5zo.jpg

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-14 21:20:53 - M.G.

On Mon, 14 Nov 2011 21:12:33 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: M.G.
>
>> Twój koń nazywa się Mako? :-)
>
> img850.imageshack.us/img850/8509/screenshot5zo.jpg

Rzeczywiście, cuda godne Mako.


--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-14 21:50:46 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

> Rzeczywiście, cuda godne Mako.

Grafika pozbawiona pogody sprawia wrażenie podpakowanego Morrowinda.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-15 00:54:11 - M.G.

On Mon, 14 Nov 2011 21:50:46 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze M.G.:
>
>> Rzeczywiście, cuda godne Mako.
>
> Grafika pozbawiona pogody sprawia wrażenie podpakowanego Morrowinda.

O, z pająków wypadają strzały i złoto.


--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-14 21:50:14 - Mateusz Ludwin

Rzecze Goomich:

> img850.imageshack.us/img850/8509/screenshot5zo.jpg

Kochanie, może dziś na jeźdźca?
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-30 07:26:27 - solar

W dniu 2011-11-14 20:32, Goomich pisze:

> jeszcze opylić, a tam jakis koleś mnie zaczepia o drinking game.

> Obudziłem się w Markath w światyni Dibelli (mniej więcej odpowiednik

Jak na razie, to jeden z najlepszych questów w Skyrim. Mocno wiąże mi
się z Kac Vegas. :)

--
Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć
słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet
instytucji.
św. Escriva de Balaguer y Albas




Re: Skyrim

2011-12-05 00:30:29 - .Peeter

solar wrote:
> Jak na razie, to jeden z najlepszych questów w Skyrim. Mocno wiąże mi się z Kac Vegas.
> :)

Nawet poszczególne etapy tego questa są mocno podobne do Kac Vegas, więc
nic dziwnego, że Ci się wiąże. :-) Ja się uśmiałem, świetny quest. W ogóle
w Skyrim daedryckie questy są świetne. :-)

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Skyrim

2011-12-05 05:55:45 - Goomich

You have one message from: .Peeter

>> Jak na razie, to jeden z najlepszych questów w Skyrim. Mocno wiąże
>> mi się z Kac Vegas.
> Nawet poszczególne etapy tego questa są mocno podobne do Kac Vegas,
> więc nic dziwnego, że Ci się wiąże. :-) Ja się uśmiałem, świetny
> quest. W ogóle w Skyrim daedryckie questy są świetne. :-)

Przedwczoraj sobie hasałem po polach i lasach [plując na wilki, łosie i
jelenie), a tu wychodzi gostek i anjvwn, żrolz zh qnł 10 glfvępl, ob
jltenł mnxłnq. Wnxv xhean mnxłnq? Nab mnłbmlł fvę mr zaą j pmnfvr grw
cbcvwnjl, żr cówqmvr qb bobmh wnxvś onaqlgój, pml vaalpu Sbeafjbezój v vz
pbś mebov. :D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-12-05 17:15:52 - .Peeter

Goomich wrote:
> Przedwczoraj sobie hasałem po polach i lasach [plując na wilki, łosie i
> jelenie), a tu wychodzi gostek i [...]

Tego nie spotkałem. :D

Mnie za to rozwaliła wczoraj sytuacja z innej beczki. Biegnę sobie przez
jakieś zaśnieżone pola, śnieg pizga tak, że nic nie widać, nagle z tej
bieli wyłania się koleś klęczący nad martwą elfką. Podchodzę, zagaduję,
a koleś do mnie:
V jnf whfg nobhg gb rng. Urer, lbh fubhyq unir gur svefg ovgr.

Padłem. :D

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Skyrim

2011-12-05 18:22:35 - Goomich

You have one message from: .Peeter

> Padłem. :D

Jest quest o nich. Om nom nom nom. :-)

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-12-05 23:44:40 - .Peeter

Goomich wrote:
> Jest quest o nich. Om nom nom nom. :-)

Wiem, celowo nie wkleiłem kawałka zdania, żeby nie zaspoilerować
w razie czego. :) Quest zrobiłem, choć miałem na początku wątpliwości. :D

OM NOM NOM ;-)

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Skyrim

2011-12-06 09:39:11 - Jader

W dniu 12/05/2011 05:15 PM, .Peeter pisze:
> jakieś zaśnieżone pola, śnieg pizga tak, że nic nie widać, nagle z tej
> bieli wyłania się koleś klęczący nad martwą elfką. Podchodzę, zagaduję,

Hm, co prawda mój ork nie jest jakimś specjalnym obrońcą elfów, ale ma
zawołanie I wykończymy wszystkich popaprańców. Niech no ja ich tylko
spotkam.

Jader



Re: Skyrim

2011-12-06 18:18:01 - .Peeter

Jader wrote:
> Hm, co prawda mój ork nie jest jakimś specjalnym obrońcą elfów, ale ma zawołanie I
> wykończymy wszystkich popaprańców. Niech no ja ich tylko spotkam.

Oby tylko nie miał ciągot do ofiar z kotów, bo moja postać poczuje
się zagrożona. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Skyrim

2011-12-07 08:34:43 - Jader

W dniu 12/06/2011 06:18 PM, .Peeter pisze:
>
> Oby tylko nie miał ciągot do ofiar z kotów, bo moja postać poczuje
> się zagrożona. ;-)

Jako mniejszość, sam rasistą nie jest. Zresztą równolegle mam też kocura
MMA style.

Jader



Re: Skyrim

2011-11-12 19:08:47 - Goomich

You have one message from: Mateusz Ludwin

> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?

Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-12 21:47:23 - venioo

W dniu 2011-11-12 19:08, Goomich pisze:
> You have one message from: Mateusz Ludwin
>
>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>
> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>

Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
kupie i wsiakne ;P

--
venioo
GG:198909



Re: Skyrim

2011-11-13 14:40:21 - kamil

On 12/11/2011 20:47, venioo wrote:
> W dniu 2011-11-12 19:08, Goomich pisze:
>> You have one message from: Mateusz Ludwin
>>
>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>>
>> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>>
>
> Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
> kupie i wsiakne ;P
>

To wyrzuć żonę, żeby nie przeszkadzała. :)


--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-13 14:43:14 - venioo

W dniu 2011-11-13 14:40, kamil pisze:
> On 12/11/2011 20:47, venioo wrote:
>> W dniu 2011-11-12 19:08, Goomich pisze:
>>> You have one message from: Mateusz Ludwin
>>>
>>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>>>
>>> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>>>
>>
>> Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
>> kupie i wsiakne ;P
>>
>
> To wyrzuć żonę, żeby nie przeszkadzała. :)
>
>

A noworodka to se z palca nakarmie ;P

--
venioo
GG:198909



Re: Skyrim

2011-11-13 14:53:53 - kamil

On 13/11/2011 13:43, venioo wrote:
> W dniu 2011-11-13 14:40, kamil pisze:
>> On 12/11/2011 20:47, venioo wrote:
>>> W dniu 2011-11-12 19:08, Goomich pisze:
>>>> You have one message from: Mateusz Ludwin
>>>>
>>>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>>>>
>>>> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>>>>
>>>
>>> Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
>>> kupie i wsiakne ;P
>>>
>>
>> To wyrzuć żonę, żeby nie przeszkadzała. :)
>>
>>
>
> A noworodka to se z palca nakarmie ;P

Ja tam w wasze życie rodzinne nie wnikam. :P



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-12 23:21:41 - Doomin

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8lol



Re: Skyrim

2011-11-12 23:33:22 - venioo

W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
> lol

BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)

ROTFL

--
venioo
GG:198909



Re: Skyrim

2011-11-12 23:54:41 - mrmisio

venioo pisze:
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>
> ROTFL
>

Fizyka dziala ladnie ;)



Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)
--
PC Hard Reset --> steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/
PC Crysis 2 --> www.mycrysis.com/mrmisio
PS3 ulubione --> Wipeout, Mirror's Edge, Sodium2 online, Silent Hill
Xfire Profile --> www.xfire.com/profile/mrmisio/



Re: Skyrim

2011-11-13 04:45:37 - Doomin

W dniu 2011-11-12 23:33, venioo pisze:
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)

Filmik miazdzy :)
Ale to faktycznie jakis nowy system zaslaniania widoku npcom przez
przedmioty
dookola - z reszta tez sie dziwilem bo podbieralem jakies
dobra na zamku i nie od razu mnie gonili.
..



Re: Skyrim

2011-11-13 19:52:38 - Gajos

W dniu 2011-11-12 23:33, venioo pisze:
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)

Rzeczywiście działa, przetestowałem :)

--
GJS




Re: Skyrim

2011-11-13 20:02:25 - venioo

W dniu 2011-11-13 19:52, Gajos pisze:
> W dniu 2011-11-12 23:33, venioo pisze:
>> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>
> Rzeczywiście działa, przetestowałem :)
>

Czyli fizyka wzorowo, tylko programisci nie wpadli, ze ktos to tak
pomyslowo wykorzysta :D:D:D IMHO pomysl zaje..y ;)

--
venioo
GG:198909



Re: Skyrim

2011-11-15 12:54:09 - Doxent


Użytkownik venioo napisał w wiadomości
news:j9ms7i$bbd$3@news.onet.pl...
>W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>

działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać nałożone
wiadra.




Re: Skyrim

2011-11-15 20:46:31 - Gajos

W dniu 2011-11-15 12:54, Doxent pisze:
>
> Użytkownik venioo napisał w wiadomości
> news:j9ms7i$bbd$3@news.onet.pl...
>> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>>
>
> działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać
> nałożone wiadra.

W pewnym sensie to i teraz ściągają, tzn. zsuwa im się z czasem z łbów
to co im założyliśmy (bo się ruszają?). Z tym, że trwa to trochę. Czasem
dłużej, czasem krócej. W zależności jak zręcznie nałożyliśmy im gara na
łeb :)

--
GJS



Re: Skyrim

2011-11-16 10:10:44 - kamil

On 15/11/2011 11:54, Doxent wrote:
>
> Użytkownik venioo napisał w wiadomości
> news:j9ms7i$bbd$3@news.onet.pl...
>> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>>
>
> działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać
> nałożone wiadra.

Ten pacz powinien dodać skrypt kopiący w dupę podczas próby założenia
tego wiadra. :)



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-17 21:27:18 - Saiko Kila

Proces Doxent zwrócił błąd:

>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>>
>
> działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać nałożone
> wiadra.

Na pewno wyjdzie. Już w Oblivionie, jeśli nie wcześniej, wystarczyło
żeby NPC miał zasłoniętą linię wzroku, żeby można było kraść. Ale:
- w Obku wiadro dało się nałożyć na głowę tylko trupowi (albo
nieprzytomnemu), z żywego spadało od razu, dość gwałtownie, jakby
zrzucał
- w Obku sklepikarze byli niezmiernie podejrzliwi, i zawsze ustawiali
się tak, żeby nie stracić PC z oczu. Jeśli się coś podstawiło, to
przesuwali się w bok, żeby widzieć. Jeśli się ustawiło cały szpaler
przeszkadzajek, to podchodzili do gracza i gapili się. Jak w wielu
prawdziwych sklepach?
- w Obku nie można było przesunąć rzeczy, żeby nie oskarżyli o próbę
kradzieży

W Falloucie postanowili to zmiękczyć, żeby ułatwić kradzież. Można
przesuwać rzeczy z pola widzenia i wtedy kraść. No i nie łażą za PC jak
za złodziejem, którym jest. Ale koszykopodobne przedmioty (których jest
dużo mniej niż w Oblivionie) też zrzucają.

Dlatego myślę, że oni to zrobili celowo. Skoro wcześniej brali takie
rzeczy pod uwagę, to teraz tak chcieli. Jak się już ludzie nacieszą
bugiem, to poprawią.

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: Skyrim

2011-11-18 11:19:35 - Doomin

W dniu 2011-11-17 21:27, Saiko Kila pisze:
> - w Obku nie można było przesunąć rzeczy, żeby nie oskarżyli o próbę
> kradzieży
>
> W Falloucie postanowili to zmiękczyć, żeby ułatwić kradzież. Można
> przesuwać rzeczy z pola widzenia i wtedy kraść. No i nie łażą za PC jak
> za złodziejem, którym jest.

W Skyrim chodza za toba w sklepie, ale fakt ze na przenoszenie
przedmiotow nie zwracaja uwagi.




Re: Skyrim

2011-11-16 13:08:00 - Doomin

W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
> lol

Drugi lol
www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded



Re: Skyrim

2011-11-16 14:21:54 - kamil

On 16/11/2011 12:08, Doomin wrote:
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded


I to ma być ten erpeg 9.5/10? Buehehehe :D



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-16 14:42:36 - Jader

W dniu 11/16/2011 02:21 PM, kamil pisze:
>>
>> Drugi lol
>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
>
>
> I to ma być ten erpeg 9.5/10? Buehehehe :D

A ciekawe, który kozak by się odezwał, jakby jakiś gościu wparował do
jego lokalu, wpierdzielił wiadro na głowę i wyrżnął klientelę. Jak
wiadomo zasada the bartender never get's killed nie działa...

Jader




Re: Skyrim

2011-11-16 15:08:08 - kamil

On 16/11/2011 13:42, Jader wrote:
> W dniu 11/16/2011 02:21 PM, kamil pisze:
>>>
>>> Drugi lol
>>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
>>
>>
>> I to ma być ten erpeg 9.5/10? Buehehehe :D
>
> A ciekawe, który kozak by się odezwał, jakby jakiś gościu wparował do
> jego lokalu, wpierdzielił wiadro na głowę i wyrżnął klientelę. Jak
> wiadomo zasada the bartender never get's killed nie działa...

:D




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Skyrim

2011-11-16 15:35:41 - Goomich

Jader naskrobał/a w
news:ja0ekc$jrv$1@inews.gazeta.pl:

> A ciekawe, który kozak by się odezwał, jakby jakiś gościu wparował do
> jego lokalu, wpierdzielił wiadro na głowę i wyrżnął klientelę. Jak
> wiadomo zasada the bartender never get's killed nie działa...

To była jego siostra.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Skyrim

2011-11-17 08:20:59 - Jader

W dniu 11/16/2011 03:35 PM, Goomich pisze:
>
> To była jego siostra.

Oj tam, oj tam.

Jader



Re: Skyrim

2011-11-16 21:50:42 - Mateusz Ludwin

Rzecze Doomin:

> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded

LOL, V.A.T.S.-owe wykończenia :P
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-17 14:49:02 - Cezar Matkowski


Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
news:ja1b7j.2eg.1@teren.hamstera.pl...
>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
> LOL, V.A.T.S.-owe wykończenia :P

Pytanie, czy to faktycznie wykończenie, czy animacja instakilla.

Pozdrawiam




Re: Skyrim

2011-11-17 22:34:09 - jacki

W dniu 2011-11-17 14:49, Cezar Matkowski pisze:
>
> Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
> news:ja1b7j.2eg.1@teren.hamstera.pl...
>>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
>> LOL, V.A.T.S.-owe wykończenia :P
>
> Pytanie, czy to faktycznie wykończenie, czy animacja instakilla.
>


To chyba jest przy ciosie krytycznym.



Re: Skyrim

2011-11-18 01:38:25 - Andrzej Libiszewski

Dnia Wed, 16 Nov 2011 13:08:00 +0100, Doomin napisał(a):

> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded

Trzeci lol ;)

www.pcgamer.com/2011/11/16/video-skyrims-pickpocketing-gets-sort-of-ridiculous/

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
?Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie.?



Re: Skyrim

2011-11-23 19:02:53 - Gajos

W dniu 2011-11-16 13:08, Doomin pisze:
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded

The skillz:
www.youtube.com/watch?v=xE4uzGaQDQg&feature=aso

--
GJS



Re: Skyrim

2011-11-13 16:38:51 - M.G.

On Fri, 11 Nov 2011 22:14:06 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.

Jim Sterling approves.

www.destructoid.com/review-the-elder-scrolls-v-skyrim-215507.phtml

--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-13 23:35:48 - piorun

Dnia 2011-11-11 22:14:06 w wiadomości
użytkownik *Mateusz Ludwin* napisał:
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.

A tak w temacie: znalazłem na allegro aukcje z kluczami steamowymi i treść
aukcji wyraźnie jakimś translatorem napisana... to już takie rzeczy na
allegro też robią? :/
cytat:
'Uwaga! Kluczem może być aktywowany przez ustawienia sieci VPN.

Kluczem nie jest aktywna w regionie europejskim.
Jeśli wiesz, jak rozwiązać ten problem, i skonfigurować VPN w Rosji czy na
Ukrainie - to ten produkt jest dla Ciebie.
Nie należy bez świadomego zakupu.'
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Skyrim

2011-11-17 01:30:07 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.

Hmm, zapuściłem filmik ze Skyrima na TV i już nie chcę wersji PC, nie godzi
się. Jakie to jest śliczne. Nniech tylko poprawią buga z sejwami na PS...
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-17 08:15:49 - Goomich

You have one message from: Mateusz Ludwin

> Hmm, zapuściłem filmik ze Skyrima na TV i już nie chcę wersji PC,
> nie godzi się. Jakie to jest śliczne. Nniech tylko poprawią buga z
> sejwami na PS...

Nie godzi się grać w najlepszą wersję?

Aaaaa, twoj laptop...

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-17 23:38:30 - Mateusz Ludwin

Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-17 23:39:23 - M.G.

On Thu, 17 Nov 2011 23:38:30 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?

Puść se :-)


--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-17 23:56:46 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>
> Puść se :-)

A puściłem łącząc trailer (od momentu pojawienia się płaskorzeźby) z Beyond
The Dark Sun i wyszło wspaniale...

www.youtube.com/watch?v=PjqsYzBrP-M
www.youtube.com/watch?v=1eJZGTedU6o

--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-18 01:41:59 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>
> Puść se :-)

Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-18 10:51:01 - M.G.

On Fri, 18 Nov 2011 01:41:59 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze M.G.:
>
>>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>>
>> Puść se :-)
>
> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY

Wrzucam na reddit :-)


--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-18 10:55:46 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
>
> Wrzucam na reddit :-)

Wrzuć :) I tak pewnie niedługo zablokują za chroniony content.
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-18 11:00:50 - M.G.

On Fri, 18 Nov 2011 10:55:46 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze M.G.:
>
>>> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
>>
>> Wrzucam na reddit :-)
>
> Wrzuć :) I tak pewnie niedługo zablokują za chroniony content.

www.reddit.com/r/gaming/comments/mgsah/skyrim_should_definitely_have_an_epic_nordic/

Dzięki nowym ustawom w USA całego Youtube skasują dzięki Tobie!

--
M.G.



Re: Skyrim

2011-11-18 11:15:55 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

> Dzięki nowym ustawom w USA całego Youtube skasują dzięki Tobie!

izit.org/sites/izit.org/files/1302535118232_73636.jpg
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-20 11:42:45 - .Peeter

Mateusz Ludwin wrote:
> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY

Falkenbach pasowałby bardziej. :-)

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Skyrim

2011-11-20 14:21:54 - Mateusz Ludwin

Rzecze .Peeter:

>> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
>
> Falkenbach pasowałby bardziej. :-)

Ale wybierałem sugerując się czasem trwania.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim Trailer

2011-11-20 19:02:54 - .Peeter

Mateusz Ludwin wrote:
>> Falkenbach pasowałby bardziej. :-)
> Ale wybierałem sugerując się czasem trwania.

A ja chwilę przysiadłem, pomyślałem i skleciłem taką oto wersję:
youtu.be/UiGhuq8msEY

Nawet się w paru miejscach fajnie zsynchronizowało z muzyką. :-)

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Skyrim Trailer

2011-11-20 20:55:40 - Tiber

Silly, silly .Peeter nabazgrału:

> Mateusz Ludwin wrote:
>>> Falkenbach pasowałby bardziej. :-)
>> Ale wybierałem sugerując się czasem trwania.
>
> A ja chwilę przysiadłem, pomyślałem i skleciłem taką oto wersję:
> youtu.be/UiGhuq8msEY
>
> Nawet się w paru miejscach fajnie zsynchronizowało z muzyką. :-)
>
> Pozdrawiam
> .Peeter

Oftop.
Oja. Ja miałem kompletny opad szczęki jak puściłem trailer M:I4 z
Heistem znanym z trailera do Incepcji (ktoś w komentarzach takie
połączenie polecał). Mało tego, że wyglądało to na idealne połączenie -
normalnie w połowie wyraźnych punktów synchronizacyjnych (jakieś napisy,
etc.) połączenie genialne, jakby trailer montowano pod muzykę.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
Life size models of Cthulhu, on sale now! (Discordian Quotes)




Re: Skyrim

2011-11-18 03:49:14 - Cezar Matkowski


Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
news:ja45tm.1l4.1@teren.hamstera.pl...
> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?

Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.

Pozdrawiam




Re: Skyrim

2011-11-18 20:51:35 - Mateusz Ludwin

Rzecze Cezar Matkowski:

>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>
> Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.

Wracaj do Dody.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-19 16:34:30 - Doomin

W dniu 2011-11-18 20:51, Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze Cezar Matkowski:
>
>>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>>
>> Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.
>
> Wracaj do Dody.

Ale on ma racje, choc przyznac trzeba ze kierunek
dobry, to Skyrim do tego jeszcze nie pasuje - przynajmniej
w czasie gry :P




Re: Skyrim

2011-11-21 10:19:17 - Cezar Matkowski


Użytkownik Mateusz Ludwin napisał w wiadomości
news:ja6ggn.35g.1@teren.hamstera.pl...
>> Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.
> Wracaj do Dody.

Ja nie Nergal.

Pozdrawiam




Re: Skyrim

2011-11-21 01:47:04 - Mateusz Ludwin

Takie coś na nvidię:

www.gamingreality.com/2011/11/skyrim-mod-better-performance.html
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-24 14:56:10 - atm

nie wiem co ten kon zarl ale musialo byc mocne ;]
www.youtube.com/watch?v=h4QUFfYA0wA&feature=player_embedded



Re: Skyrim

2011-11-24 19:57:54 - Mateusz Ludwin

Rzecze atm:

> nie wiem co ten kon zarl ale musialo byc mocne ;]
> www.youtube.com/watch?v=h4QUFfYA0wA&feature=player_embedded

Mina kolesia po prawej bezcenna :)))))))))))))
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-11-26 21:25:20 - Goomich

steamcommunity.com/id/goomich/screenshot/650998151616439587/?

Chciałem właśnie przełaczyć na firebolty, żeby nie przypalać Mercera, ale
po zastanowieniu się stwierdziłem, że jednak nie. :D


--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-26 22:38:48 - Goomich

You have one message from: Goomich


> steamcommunity.com/id/goomich/screenshot/650998151616439587/?
>
> Chciałem właśnie przełaczyć na firebolty, żeby nie przypalać
> Mercera, ale po zastanowieniu się stwierdziłem, że jednak nie. :D
>
>

cloud.steampowered.com/ugc/650998151617546224/F515AD0E5996F12FF454546FD2D13BED2D736A02/

Szarża lekkiej brygady. :)

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-26 23:05:39 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> steamcommunity.com/id/goomich/screenshot/650998151616439587/?
>>
>> Chciałem właśnie przełaczyć na firebolty, żeby nie przypalać
>> Mercera, ale po zastanowieniu się stwierdziłem, że jednak nie. :D
>>
>
> cloud.steampowered.com/ugc/650998151617546224/F515AD0E5996F12FF454546FD2D13BED2D736A02/

Padalcem grasz?

> Szarża lekkiej brygady. :)

Kuń zgubił siodło. Będzie opieprz od rotmistrza. Jeśli jeździec żyje.

--
Saiko Kila
Why be satisfied with the pleasures of one when you can have those of
the both of them?



Re: Skyrim

2011-11-27 00:13:44 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

>> cloud.steampowered.com/ugc/650998151617546224/F515AD0E5996F12
>> FF454546FD2D13BED2D736A02/
>
> Padalcem grasz?

No co ty?

>> Szarża lekkiej brygady. :)
>
> Kuń zgubił siodło. Będzie opieprz od rotmistrza. Jeśli jeździec
> żyje.

Wybiegł ze stajni.




www.youtube.com/watch?v=UT-NfSCKmIU

Smoczek z rana jak smietana. :)

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Skyrim

2011-11-27 13:05:42 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>>> Szarża lekkiej brygady. :)
>>
>> Kuń zgubił siodło. Będzie opieprz od rotmistrza. Jeśli jeździec
>> żyje.
>
> Wybiegł ze stajni.

Mądry. Większość za nic się nie ruszy jak się dach pali.

> www.youtube.com/watch?v=UT-NfSCKmIU
>
> Smoczek z rana jak smietana. :)

Przejmujesz moc od pokonanego smoka? A można się później zamienić? Jeśli
tak, to zrzynali z Divinity 2.

--
Saiko Kila
The Pope is impressed with you.



Re: Skyrim

2011-11-27 13:31:54 - Thomas


Użytkownik Saiko Kila napisał w wiadomości
news:4kmhfsdiecyc.dlg@saikokila.pl...
> Przejmujesz moc od pokonanego smoka? A można się później zamienić? Jeśli
> tak, to zrzynali z Divinity 2.

Pff.. Divinity 2 przy Skyrimie to jak b. b. biedny braciszek z zapadlej
dziury.
Nie, nie mozna sie zamieniac. Smocze dusze potrzebne sa do czego innego :P

T.





Re: Skyrim

2011-12-07 11:56:58 - Kapsel

Fri, 11 Nov 2011 22:14:06 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.

Czy Skyrim na PS3 będzie tak samo długo robić save'y i wczytywać mapy jak
Fallout (NV)?

Bo wczytanie save'a, czy nawet wejście/wyjście z pokoju w Falloucie na PSce
owocuje mi dobrą minutą wgrywania (na oko liczę), a potem przypadkiem
zobaczyłem na jutube jak człowiek na PC pokazywał coś i jemu te ekrany
wgrywania ledwo migały przed oczami.

Jak Skyrim tez się będzie tyle wgrywać, to ja bodaj chcę wersję PC...


--
Kapsel
kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl



Re: Skyrim

2011-12-07 19:50:18 - Mateusz Ludwin

Rzecze Kapsel:

> Czy Skyrim na PS3 będzie tak samo długo robić save'y i wczytywać mapy jak
> Fallout (NV)?

Dopiero dziś wyszedłeś z lochu?

Skyrim na PS3 to największa aferka w padalskim światku w tym roku...

www.ps3site.pl/joshua-sawyer-problemow-ze-skyrimem-moze-nie-dac-sie-naprawic-w-ogole/93428
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-12-07 20:33:05 - Kapsel

Wed, 7 Dec 2011 19:50:18 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

>> Czy Skyrim na PS3 będzie tak samo długo robić save'y i wczytywać mapy jak
>> Fallout (NV)?
>
> Dopiero dziś wyszedłeś z lochu?

Ja nie śledzę rynku gier jakoś intensywnie, chyba że nowy fallout wychodzi,
to wtedy ;)
Wy tu jesteście niezłe smoki, zresztą o Skyrimie dowiedziałem się z grupy w
sumie :)

> Skyrim na PS3 to największa aferka w padalskim światku w tym roku...
> www.ps3site.pl/joshua-sawyer-problemow-ze-skyrimem-moze-nie-dac-sie-naprawic-w-ogole/93428

Dzięki za info. Czyli dupa blada z pską, a szkoda, bo kanapę mam wygodną...


--
Kapsel
kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl



Re: Skyrim

2011-12-15 21:28:21 - Mateusz Ludwin

Zainstalowany, na medium bez AA chodzi przyzwoicie i wygląda lepiej, niż na
konsolach :)

Będzie się działo...
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-12-15 23:26:32 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mateusz Ludwin:

> Zainstalowany, na medium bez AA chodzi przyzwoicie i wygląda lepiej, niż na
> konsolach :)

Przymula we wnętrzach - jak tylko się pojawi jakaś świeczka, to od razu
idzie jak po grudzie (a nie wygląda to lepiej, niż Oblivion). Na zewnątrz
mogę dać wszystko na high i jeszcze FXAA i śmiga płynnie, a w środku lagi...
Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-12-16 09:31:49 - Jader

W dniu 12/15/2011 11:26 PM, Mateusz Ludwin pisze:
> Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.

Nie mam. Ogólnie engine robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie.

Jader



Re: Skyrim

2011-12-16 10:26:01 - Mateusz Ludwin

Rzecze Jader:

>> Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.
>
> Nie mam. Ogólnie engine robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie.

Te lagi we wnętrzach dotyczą bardziej myszki niż grafiki, bo animacja jest
płynna. Próbowałem już sztuczek z wyłączeniem akceleracji.

FXAA działa super, wpływ na wydajność jest minimalny, a efekt:

cloud.steampowered.com/ugc/595831141183930038/314D5C6737A1727791AEB9C56B1E574C405C1D98/
cloud.steampowered.com/ugc/595831141183862836/6FD7988B28029F8D96E1E81879CF66290A73071A/
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Skyrim

2011-12-16 23:43:02 - Mrqs

W dniu 2011-12-16 10:26, Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze Jader:
>
>>> Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.
>>
>> Nie mam. Ogólnie engine robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
>
> Te lagi we wnętrzach dotyczą bardziej myszki niż grafiki, bo animacja jest
> płynna. Próbowałem już sztuczek z wyłączeniem akceleracji.


Fixing Mouse Lag

If your experiencing mouse lag you'll want to disable vsync -- this
isn't included in the game options. To do this go to the part of the
Skyrim.ini that says [Display]. Copy iPresentInterval=0 (minus the
quotes) to the very bottom of the .ini, then save, and close the file.

Mrqs



Re: Skyrim

2011-12-17 01:23:56 - Mateusz Ludwin

Rzecze Mrqs:

>> Te lagi we wnętrzach dotyczą bardziej myszki niż grafiki, bo animacja jest
>> płynna. Próbowałem już sztuczek z wyłączeniem akceleracji.
>
>
> Fixing Mouse Lag
>
> If your experiencing mouse lag you'll want to disable vsync -- this
> isn't included in the game options. To do this go to the part of the
> Skyrim.ini that says [Display]. Copy iPresentInterval=0 (minus the
> quotes) to the very bottom of the .ini, then save, and close the file.

Lagi to wina cieni renderowanych przez CPU, po wyłączeniu ich we wnętrzach
renderują się i tak, ale tylko w niektórych miejscach (głównie paleniska).
Wina starego engine'u.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS