W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło największy wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie sierpień-październik br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 28,7 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok do roku wynik stacji zmalał o 0,7 pkt. proc.
Na drugim miejscu jest Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,5 proc. Oznacza to wzrost o 1,8 pkt. proc., najwyższy ze wszystkich badanych stacji. To już dziewiąta fala Radio Track od stycznia br., w którym stacja zwiększa swój udział. W efekcie może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.
Ostatnią pozycję na podium zajmuje Radio Eska. Jego udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 6,8 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.).