SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski

Meta ogłosiła rozszerzenie możliwości kontroli filtrów asortymentu (inventory filter) pozwalających reklamodawcom nadzorować typ treści wyświetlanych obok ich reklam. Teraz funkcja jest obsługiwana w języku polskim. 

Dołącz do dyskusji: Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szczypior
Nie rozumiem o czym piszą. To będzie więcej reklam? A zresztą czym ja się przejmuje, nie mam i nigdy nie miałem tam konta
odpowiedź