SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”

Too Good To Go (aplikacja należąca do Too Good To Go ApS) wraz z partnerami rozpoczyna kampanię edukacyjną, która ma przeciwdziałać marnowaniu jedzenia i zmianom klimatycznym.

Kampania „⅓ się marnuje. Uratuj ją!” Kampania „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”

Kampania ma zwracać uwagę, że jedna trzecia wyprodukowanej na świecie żywności jest marnowana.  

Pretekstem do przeprowadzenia działań reklamowych jest ustanowiony przez ONZ Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia, który przypada na 29 września (tego dnia odbędzie się finał prowadzonych w ramach kampanii działań).

W kampanii wezmą udział influencerzy. Partnerami akcji są m.in. Bank Żywności, Starbucks, Pizza Hut, North Fish, BP, Makro, Natura Cold Press.

- Pokazanie tak złożonego problemu, jakim jest marnowanie jedzenia nie jest łatwym zadaniem. Podjęliśmy jednak wyzwanie, by stworzyć zrozumiałą i dającą do myślenia kampanię. To właśnie edukacja jest kluczowym działaniem, by udało nam się ograniczyć ilość marnowanej żywności o połowę do 2030 roku. Taki właśnie cel postawiła nam ONZ i dlatego w tym roku Organizacja stworzyła również specjalne „święto” - Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Stąd pomysł na kampanię pod hasłem „⅓ się marnuje. Uratuj ją!” - informuje Magdalena Marzec, dyrektor marketingu w Too Good To Go Poland.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację kampanii w kanałach social media i digital oraz OOH (murale, citylighty, POSM) odpowiada agencja VML&R. Za zakup mediów (nośniki AMS w Warszawie i Krakowie) odpowiada Too Good To Go.

Za działania PR odpowiada agencja Flywheel.

Dołącz do dyskusji: Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl