SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bliskość zamiast barier w świątecznej kampanii T-Mobile

Rusza kampania świąteczna T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot jest adaptacją międzynarodowej komunikacji i osadzony jest w świecie baśni. 

Świąteczny spot T-Mobile przenosi nas we współczesny świat baśni. Opowiada historię dwóch dziewczynek, które – choć mieszkają w pozornie różnych światach – nawiązują bliską i prawdziwą przyjaźń mimo dzielącej je szklanej ściany. Ich dziecięca ciekawość i otwartość przezwyciężają niewidzialne bariery uprzedzeń i napięć narzuconych przez społeczeństwo. Bohaterki udowadniają, że nawiązywanie relacji jest możliwe nawet w niesprzyjających okolicznościach.

Kulminacyjny momentem spotu jest scena, w której dziewczynki wymieniają się świątecznymi prezentami – jedna z nich wręcza drugiej cegłę, druga zaś w prezencie ofiaruje kamień. Te przedmioty to symbole ich wspólnego planu, którego celem jest zburzenie na zawsze dzielącej je szklanej ściany. Dziewczynki ochoczo sięgają po prezenty i z całej siły rzucają nimi w ścianę, by przełamać barierę...

Bliskość w świątecznym spocie T-Mobile

W końcowej scenie kamera oddala się, ukazując, że dziewczynki znajdowały się w dwóch szklanych kulach ze śniegiem – to metafora społecznych barier, które sami sobie tworzymy, by oddzielić się od innych. Bariera szklanych kul zostaje rozbita, tym samym otwierając drogę do prawdziwej bliskości.

W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji oraz kinie, na nośnikach OOH, w internecie, social mediach i w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię reklamową opracowała agencja MUW Saatchi & Saatchi Bratysława i będzie ona realizowana w 10 krajach europejskich, w których obecna jest Grupa Deutsche Telekom. Reżyserem filmu jest wielokrotnie nagradzany Alex Feil. Muzykę skomponowało studio Supreme Music.

Adaptację kampanii opracował departament zarządzania marką i customer experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. 

Dołącz do dyskusji: Bliskość zamiast barier w świątecznej kampanii T-Mobile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl