SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020 gromadził średnio 1,82 mln widzów. TVN w paśmie nadawania produkcji był wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 245,86 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Darłak i Michał Mikołajczak w serialu „Na Wspólnej”; fot. TVN Łukasz Darłak i Michał Mikołajczak w serialu „Na Wspólnej”; fot. TVN

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 2 września 2019 roku do 28 maja 2020 roku wyniosła 1,82 mln osób. Przełożyło się na 12,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,37 proc. w grupie 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Analizując dane oglądalności miesiąc po miesiącu wynika, że widownia serialu wahała się od 1,66 do 1,95 mln osób.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 11 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził 2,18 mln oglądających.

TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej” zajmował drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która miała wtedy 14,91 proc. udziału (gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”). Trzecie miejsce zajęła TVP1 (9,71 proc. udziału), a czwarty był Polsat (7,47 proc. udziału).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz 16-59 TVN był stacją pierwszego wyboru.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Na Wspólnej” wyniosły 245,86 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki od września

Nowe odcinki „Na Wspólnej” widzowie TVN mają zobaczyć we wrześniu br. Serial najprawdopodobniej będzie emitowany w dotychczasowym paśmie, czyli od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

W tym roku w wakacje TVN po raz pierwszy od kilku lat nie pokazuje premierowych odcinków serialu „Na Wspólnej” - ze względu na przerwanie zdjęć do produkcji z powodu pandemii COVOD-19.

Prace na planie nowych odcinków ruszyły w zeszłym tygodniu.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agnieszka W.
Redakcja jest nierzetelna, jak zwykle, jedynie odnośnie TVN-u, nie podaje spadku oglądalności w stosunku rok do roku.
0 0
odpowiedź
User
Marek T
Na zdjęciu autor dał Łukasza Darłaka - on jest w tym serialu boheterem 5cio planowym. Przypadek? Nie sondze. Powinna być Żabcia albo Iza.
0 0
odpowiedź
User
Qwert
Wszedłem kiedyś z.ciekawości na stronę internetową tego serialu i tragedia. Jakbym się cofnął do 2004 roku. Marna graficznie, nieaktualna, mało informacji o bohaterach, wątkach. Ale się nie dziwię, strony internetowe serialu mało przyciągają uwagę.
0 0
odpowiedź