100 najbardziej angażujących marek na Facebooku
Sony Ericsson miał we wrześniu największą liczbę aktywnych fanów na Facebooku spośród marek mających profil w społecznościowym portalu.
Analizę przeprowadził nowojorski startup Fangager, który definiuje aktywnych fanów jako takich, którzy wyróżniają udostępniane przez marki treści znacznikiem "Lubię to!" lub je komentują.
W ubiegłym miesiącu największą liczbę takich fanów miał profil marki Sony Ericsson, wyprzedzając Walmart, Red Bull, Disney, Pepsi, Starbucks, L'Oreal Paris Brasil, BlackBerry, BMW i Nokia.
100 najbardziej angażujących marek na Facebooku
Dołącz do dyskusji: 100 najbardziej angażujących marek na Facebooku
BTW, bawi mnie w tym porównaniu FanPage samego Facebooka... ponad 53 mln fanów, chyba trochę bez sensu ich podawać w tym porównaniu, ale to IMO, zaskakuje mnie strasznie niski wynik Apple Inc. oraz Microsoft, po tych wynikach widać, że nie są one miarodajne, bo sądzę że "fanów" Appla jest minimum 10 razy więcej niż podana w tym zestawieniu liczba. To zestawienie pokazuje chyba także jaki jest przekrój użyszkodników FB... ale to chyba całkiem inny temat ;-)