SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„100% naturalnego smaku” w reklamach mrożonek Frosta (wideo)

W telewizji, radiu i internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Frosta. W spotach pod hasłem „100% naturalnego smaku” promowane są zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta mrożonek.

W tegorocznej kampanii telewizyjnej reklamowane są Złote paluszki, gama szpinaków oraz warzywa w kartonikach. W internetowych wersjach spotów promowane będą również dania gotowe oraz tegoroczne nowości Frosty, m.in. gama burgerów warzywnych i rybnych czy mintaj panierowany w trzech wersjach smakowych.

Nowa kampania to kontynuacja dotychczasowych działań marki, ostatnio prowadzonych w ub.r. W rolę przewodnika jak zwykle wciela się Piotr z Frosty, przybliżając widzom politykę 100 proc. naturalnego smaku, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Zgodnie z tą ideą, produkty z portfolio Frosty nie posiadają w swoim składzie barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku.  W kampanii podkreślony został także certyfikat MSC, mówiący o pochodzeniu ryb wyłącznie z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa  MSC.

Działania reklamowe obejmą telewizję, internet oraz radio. Kampania telewizyjno-radiowa potrwa do końca grudnia br. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio Zet oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na YouTubie, Facebooku oraz platformach ipla.tv, onet.pl i player.pl, na potrzeby której zostały zaprojektowane dedykowane wersje reklam.

Spot stworzyła agencja Wire z Hamburga, a kreacje internetowe agencja Ewenement. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.

Dołącz do dyskusji: „100% naturalnego smaku” w reklamach mrożonek Frosta (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Namor
W nowej reklamie wystąpił błąd stylistyczny który bardzo razi ucho Polaka. W języku polskim mówi się źe ryby są mroźone po złowieniu a nie po połowie. Bardzo proszę o zmianę.
0 0
odpowiedź