2. Festiwal Plakatu Reklamowego Barbakan 2007
Już za miesiąc rusza drugi Festiwal Plakatu Reklamowego w Krakowie.
W tegorocznej edycji tej imprezy, której organizatorem jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie, główną rolę odgrywa konkurs na projekt plakatu reklamowego pod nazwą „Wakacje w Polsce”.
Wpłynęło blisko 250 prac, z których jury wybrało do drugiego etapu ponad 80. Ideą konkursu jest pozyskanie ciekawych pomysłów, które mogą być wykorzystane do promocji Polski, zarówno w naszym kraju, jak i za granicą. Wystawa najlepszych prac konkursowych zaplanowana została w starym zabytkowym Barbakanie i otwarta będzie w czwartek 26 kwietnia 2007 roku - informuje Lech Kaczoń, szef IGRZ.
W czwartek 10 maja, podczas dnia galowego, odbędzie się konferencja poświęcona promocji miast i regionów.
Będzie okazja do zapoznania się z doświadczeniami zagranicznych speców od marketingu i promocji oraz skonfrontować je z rodzimymi pomysłami. Na konferencję zapraszamy do zabytkowej Sali Fontany w Muzeum Historycznym Krakowa przy Rynku Głównym. Zaraz potem zapraszamy do klubu „Pod Jaszczurami”. Wraz z tygodnikiem „Wprost” organizujemy panel dyskusyjny z udziałem polskich polityków, publicystów
i artystów poświęcony promocji Polski za granicą, a raczej braku tej promocji. Być może nawet braku koncepcji takiej promocji. Wieczorem w Collegium Maius wręczone zostaną nagrody dla uczestników konkursu festiwalowego. W nocy, główny sponsor Festiwalu - miesięcznik „Machina”, zaprasza na gorącą zabawę. W tym czasie czekają na uczestników zabaw także najnowsze rozwiązania technologiczne przygotowane przez firmę „Trias” - dodaje Lech Kaczoń.
Dołącz do dyskusji: 2. Festiwal Plakatu Reklamowego Barbakan 2007