30 mln użytkowników IGA Worldwide
Już ponad 30 milionów unikalnych użytkowników ogląda reklamy w składającej się z ponad 80 gier sieci firmy IGA Worldwide.
Firma IGA Worldwide, zarządzająca największą międzynarodową siecią reklamy w grach, poinformowała też, że w samym wrześniu bieżącego roku udało jej się zanotować równowartość 1/3 dochodów za cały 2007 rok - informuje serwis Brand Republic.
Potwierdza to fakt szybkiego wzrostu popularności gier jako medium reklamowego. Według Eda Bartletta, wiceprezesa firmy na region Europy, dzieje się tak dzięki reklamodawcom, którzy w czasach kryzysu gospodarczego przesuwają swoje wydatki na bardziej wymierne media.
"Obecny klimat ekonomiczny mocno uderzy w tradycyjne media reklamowe, jako że marki szukają nowych sposobów na dostarczanie swoich przekazów wraz z dającymi się udowodnić i skutecznymi rezultatami" - stwierdził Bartlett.
Skuteczność reklam w grach potwierdza również niedawne badanie firmy Nielsen. Wynika z niego, że dla ponad 80 procent konsumentów gry są tak samo przyjemną rozrywką z reklamami jak i bez nich.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: 30 mln użytkowników IGA Worldwide