32 mld USD na mobilną reklamę w 2017 r.
W 2017 roku wartość globalnego rynku mobilnej reklamy sięgnie 32 miliardów dolarów.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Global Industry Analysts (GIA), według której nakłady na mobilną reklamę będą rosły dzięki coraz większej liczbie posiadaczy telefonów komórkowych, rosnącemu poziomowi korzystania z zaawansowanych urządzeń (w tym smartfonów) oraz dostępności szybkich sieci transmisji danych.
GIA ocenia, że potencjał dla wzrostu jest szczególnie widoczny na rozwijających się rynkach w Azji i Ameryce Łacińskiej. Natomiast obecnie globalny rynek mobilnej reklamy jest zdominowany przez Japonię, region Azji i Pacyfiku oraz USA.
Z kolei największym rynkowym segmentem jest reklama w wiadomościach SMS, a do roku 2017 najszybszy wzrost zanotuje reklama w wyszukiwarkach.
Dołącz do dyskusji: 32 mld USD na mobilną reklamę w 2017 r.