'500 zł czeka w kopercie!' - ostrzega kampania nt. parkowania(wideo)
Rozpoczyna się właśnie piąta edycja kampanii "Czy naprawdęchciałbyś być na naszym miejscu?" przestrzegającej przedzajmowaniem miejsc parkingowych przeznaczonych dla osóbniepełnosprawnych. W tym roku akcja prowadzona pod hasłem "500 złczeka w kopercie!" promuje zaostrzanie kar za takie zachowanie.
Kampania "Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?" po razpiąty organizowana jest przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracjipod patronatem honorowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych iAdministracji. W tym roku akcja przebiega pod hasłem "500 zł czekaw kopercie!", które podkreśla wysokość kar za zajmowanieoznaczonych właśnie kopertami miejsc parkingowych przeznaczonychdla niepełnosprawnych. Te mandaty połączone z 5 punktami karnymimają być nakładane za takie zachowanie jeszcze w tym roku, a wramach nowelizacji ustawy o ruchu drogowym ma być wprowadzone prawodo odholowania pojazdu na parking strzeżony na koszt właściciela.Kreacja kampanii podkreśla, że zajmowanie miejsc parkingowychosobom niepełnosprawnym znacznie ogranicza ich swobodne poruszaniesię i funkcjonowanie w społeczeństwie.
Kampania parkingowa realizowana jest w ponad 100 miastachPolski, w których rozprowadzanych zostanie 250 tys. ulotek i 20tys. plakatów z hasłem "500 zł czeka w kopercie!", m.in. do 51urzędów miast, 30 organizacji pozarządowych, 35 jednostek StrażyMiejskiej, 3 parkingów "Parkuj i jedź", 40 szkół prawa jazdy, ponad50 sklepów oraz ponad 40 centrów handlowo-rozrywkowych. Wspierającyakcję Mercedes-Benz zamieści materiały promocyjne w salonach istacjach serwisowych dealerów oraz w magazynach skierowanych doklientów i kierowców, a logo kampanii pojawi się również nasamochodach służbowych. W dziesiątkach miast Polski zostanązorganizowane imprezy i regionalne konferencje, podczas którychrozdawane będą materiały promocyjne. Lokalni partnerzy przygotowaliteż wiele indywidualnych projektów m.in. prezentacje starychautomobili, koncerty, konkursy dla dzieci, wystawy i pokazyparkowania na kopertach
Akcję wspiera zaplanowana do końca października kampaniareklamowa obejmująca telewizję (TVP, Vectra, spoty emitowane wcentrach handlowo-rozrywkowych), prasę (Newsweek, Gazeta Wyborcza,Motor, Auto Moto), internet (ngo.pl, niepelnosprawni.pl,samorzad.pap.pl), media lokalne i outdoor (100 billboardów icitylightów w Warszawie, Krakowie, Gdyni i Gdańsku oraz plakaty naautobusach i tramwaju w Warszawie).
Dołącz do dyskusji: '500 zł czeka w kopercie!' - ostrzega kampania nt. parkowania(wideo)