61 proc. użytkowników internetu ogląda wideo online
Dorośli użytkownicy szerokopasmowego internetu coraz częściej oglądają klipy wideo w sieci.
Większość z nich - 61 procent - ogląda lub pobiera wideo online co najmniej raz w tygodniu, a 86 procent co najmniej raz w miesiącu - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Horowitz Associates. Jeszcze rok temu oba te wskaźniki były dużo niższe i wynosiły odpowiednio 45 i 71 procent.
Najpopularniejsze kategorie materiałów wideo w sieci stanowią klipy informacyjne, które ogląda lub pobiera 36 procent badanych.
Następne w kolejności są: klipy tworzone przez innych użytkowników (30 procent), zwiastuny filmowe (24 procent), klipy muzyczne (22 procent), zapowiedzi i fragmenty programów telewizyjnych (21 procent), wydarzenia sportowe i informacje sportowe (po 19 procent) oraz pełne programy telewizyjne (16 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: 61 proc. użytkowników internetu ogląda wideo online