SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Absolwent w limitowanej piłkarskiej edycji

Absolwent wprowadził na rynek limitowaną piłkarską edycję wódki Absolwent Kibic. Wspiera to kampania przygotowana przez agencję Up.

Absolwent Kibic oferowany jest w specjalnym opakowaniu - butelce z wyżłobioną piłką oraz etykietą przedstawiająca emocje kibiców.

Kampania promująca markę została oparta na przeżywaniu sportowych wrażeń przez kibiców, a jej motywem przewodnim jest hasło: „Absolwent - nieoficjalny sponsor piłkarskich emocji”. Kreacje mają nawiązywać do mocnych wrażeń, jakie towarzyszą świętowaniu piłkarskiej fety w gronie przyjaciół.

Za przygotowanie komunikacji dla limitowanej piłkarskiej edycji wódki Absolwent Kibic odpowiada agencja Up, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

Dołącz do dyskusji: Absolwent w limitowanej piłkarskiej edycji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl