Adam Małysz emerytem marketingowym
- Do reklam i sponsorowania najlepiej nadają się Kubica, Radwańska,Majewski, Błaszczykowski i Gortat. Małysz w odwrocie - wynika zraportu "Puls Biznesu".
Robert Kubica, Agnieszka Radwańska, Jakub Błaszczykowski, MarcinGorat, Krzysztof Hołowczyc, Tomasz Adamek, Tomasz Majewski, MajaWłoszczowska, Tomasz Sikora, Katarzyna Skowrońska - taka kolejnośćnajcenniejszych marketingowo sportowców wyłania się zprzygotowanego przez "PB" oraz Havas Sports & Entertainment,firmy specjalizującej się w marketingu sportowym.
Najbardziej zaskakuje brak Adama Małysza w pierwszej dziesiątce,gdzie wysoko plasował się od wielu lat.
- Małysz, choć wciąż może brać za kampanię spore pieniądze -nawet pół miliona złotych - traci potencjał, który jest ściślezwiązany z jego sukcesami sportowymi. Powody? Został jużwyeksploatowany. I to bez pomysłu - bo właściwie nie kojarzy się zżadną marką, nawet z Red Bullem. Poza tym on nigdy nie byłcelebrytą, nie udzielał się na przyjęciach, więc po zakończeniukariery trudno go będzie w reklamie uplasować. Dlatego nieumieściliśmy go w zestawieniu - mówi Piotr Pietrzak, szef HavasSports & Entertainment Poland.
Ile firmy są w stanie zapłacić za udział sportowców wreklamie?
Robert Kubica - 3,5 mln zł
Agnieszka Radwańska - 450 tys. zł
Jakub Błaszczykowski - 325 tys. zł
Marcin Gorat - 250 tys. zł
Krzysztof Hołowczyc - 250 tys. zł
Tomasz Adamek - 200 tys. zł
Tomasz Majewski - 200 tys. zł
Maja Włoszczowska - 110 tys. zł
Tomasz Sikora - 110 tys. zł
Katarzyna Skowrońska - 100 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz emerytem marketingowym