Adam Małysz reklamuje Generali OFE (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa GeneraliOFE, w której występuje Adam Małysz. Skierowana do młodych osóbakcja podkreśla zwycięstwo firmy w rankingu efektywności funduszyemerytalnych.
Prowadzona w telewizji i internecie kampania reklamowa GeneraliOFE skierowana jest do młodych osób, które podejmują pierwszą pracęi nie wybrały jeszcze funduszu emerytalnego. Akcja podkreśla, żefirma wygrała opublikowany przez "Rzeczpospolitą" rankingdługoterminowej efektywności funduszy emerytalnych w pomnażaniuśrodków zgromadzonych na rachunkach członków. Występujący w tejkampanii Adam Małysz nie wypowiada ani słowa, pojawiając się w roli"ciekawego człowieka" spotykanego przez głównego bohateraspotu.
Rozpoczęta 25 grudnia akcja obejmuje telewizję i internet.30-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN7, TV4, 4FunTV, TVP1,TVP2, Polsacie, Polsat Sport, Polsat2, Discovery Science, DiscoveryChannel, Discovery World i Animal Planet, a bannery zamieszczane sąw wyszukiwarkach google.pl, onet.pl, biznesCLICK i netsprint.ploraz serwisach, m.in. Biznesowych.
Kreacją kampanii zaplanowanej w telewizji do 9 stycznia, a winternecie do 11 stycznia przygotowała agencja BBDO, a zakupemmediów zajął się dom mediowy OMD Optimum Media.
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz reklamuje Generali OFE (wideo)