Adam Nawałka przez dwa lata na opakowaniach i w reklamach napoju 4Move
Nowym ambasadorem marki napoju izotonicznego 4Move z portfolio firmy FoodCare został trener piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka. Planowana jest szeroka kampania reklamowa z jego udziałem.
Kontrakt z nowym ambasadorem obowiązuje do piłkarskich mistrzostw świata w 2018 roku. Wizerunek trenera Adama Nawałki wykorzystywany będzie na opakowaniach produktów i w materiałach reklamowych.
Nawałka będzie drugim po innym trenerze piłkarskim Jose Mourinho - z którym współpracę podjęto na początku ub.r. - ambasadorem wykorzystywanym w kampanii marketingowej 4Move. Jak podkreśla Wiesław Włodarski, prezes i założyciel FoodCare, strategia marki opiera się na rekomendacji najlepszych trenerów świata.
Nowa kampania marketingowa ruszyła z początkiem maja i zgodnie ze strategią marki hasło główne to „The best trainers recommend”. W jej ramach planowane są działania BTL, a także konkurs konsumencki. W dalszych planach na br. przewidziane są również działania w internecie i radiu. Za działania reklamowe odpowiada FoodCare, a za zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Groip.
Kontrakt reklamowy z FoodCare jest drugim, który Adam Nawałka podpisał w br. Od początku kwietnia trener reklamuje ofertę Fair Play w Play dla Firm.
Dołącz do dyskusji: Adam Nawałka przez dwa lata na opakowaniach i w reklamach napoju 4Move
http://wieszcozjesz.blogspot.com/2013/07/napoj-izotoniczny-4move-grape.html?m=1