Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR w Metro Properties w Polsce
Adrian Zawadzki objął stanowisko dyrektora marketingu i PR Metro Properties w Polsce. Zastąpił Dominika Piwka, który odszedł z firmy.
Zawadzki odpowiada za strategię, komunikację marketingową i PR siedemnastu centrów handlowych zarządzanych przez firmę, jak i samego Metro Properties w Polsce.
Z firmą związany jest od ośmiu lat. Zarządzał trzema centrami handlowymi, w tym galerią Magnolia Park we Wrocławiu. Pełnił również funkcję doradcy ds. PR, rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji.
Do 2006 roku pracował w dziale marketingu Ernst &Young, a wcześniej w dziale komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz przez ponad pięć lat w agencjach PR i event marketingu jako freelancer.
Z wykształcenia jest psychologiem, kulturoznawcą oraz licencjonowanym zarządcą nieruchomości.
Dołącz do dyskusji: Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR w Metro Properties w Polsce