SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Neuron z 2,1 mln zł wpływów, wynik netto 76 tys. zł w górę

W ub.r. agencja public relations Neuron osiągnęła wzrost przychodów o 1 proc. do 2,1 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 4,6 proc. jej wynik netto poszedł w górę z 39 tys. zł straty do 36,8 tys. zł straty.

Przychody sprzedażowe agencji Neuron zwiększyły się rok do roku z 2,08 do 2,1 mln zł. Klientami agencji są podmioty i marki takie jak m.in. Zyxel, Performance Labs, GovTech Polska, NuPlays, PKO BP, VentiLaid, Fundacja Republikańska i Stowarzyszenie Twoja Sprawa.

Koszty operacyjne firmy wyniosły w ub.r. 2,02 mln zł, po spadku o 4,6 proc. w porównaniu z 2018 rokiem (2,12 mln zł). Ograniczono przede wszystkim wydatki na usługi obce (z 1,19 mln zł do 987,8 tys. zł) oraz wynagrodzenia (z 664,5 do 633 tys. zł), a także koszty określone jako pozostałe (z 70,1 tys. zł do zera). W ub.r. zatrudnienie w agencji wynosiło średnio 10,08 etatów.

Natomiast nakłady na zużycie materiałów i energii zwiększyły się z 75,4 do 203,6 tys. zł.

W efekcie wynik sprzedażowy agencji poszedł w górę z 38,1 tys. zł straty do 80,8 tys. zł zysku, wynik brutto - z 39 tys. zł straty do 42,4 tys. zł zysku, a wynik netto - z 39 tys. zł straty do 36,8 tys. zł zysku.

Zeszłoroczny zysk zdecydowano się pozostawić w firmie.

Jakie są wyniki finansowe innych agencji PR?

W ub.r. przychody agencji MSL Group zwiększyły się o 23,3 proc. do 40,57 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 33,9 proc. do 38,68 mln zł zysk netto zmalał z 3,56 do 2,08 mln zł. W związku z epidemią firma wprowadziła oszczędności, m.in. obniżki pensji.

Agencja komunikacyjna Inner Value, specjalizująca się w relacjach inwestorskich, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 15,7 proc. do 4,51 mln zł. Za to dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych o 15 proc. i dużemu wzrostowi wpływów finansowych jej zysk netto poszedł w górę z 53,9 do 231,8 tys. zł.

Agencja ITBC Communication w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 41,9 proc. do 5,38 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 16,5 tys. zł straty do 148,1 tys. zł zysku.

Solski Communications w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,8 proc. do 10,06 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 9,9 proc. do 9,65 mln zł jej zysk netto zmalał z 1,32 mln zł do 316 tys. zł.

Z kolei przychody agencji Big Picture wzrosły w ub.r. wzrost o 3,7 proc. do 5,14 mln zł, a zysk netto z 723 do 831,5 tys. zł.

 

Dołącz do dyskusji: Agencja Neuron z 2,1 mln zł wpływów, wynik netto 76 tys. zł w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl