Sąsiedzka pomoc dla staruszki w świątecznym spocie Allegro
Bohaterami nowej reklamy wizerunkowej Allegro są mieszańcy osiedla pomagający ochronić stróżówkę, w której pracuje staruszka. Kampanię przygotowały DDB Warszawa, Starcom, Moon Films i Hand Made.
Tegoroczny spot wizerunkowy Allegro na Boże Narodzenia pokazuje starszą kobietę, która pracując w budce przy wjeździe na osiedle, obserwuje codzienne życie jego mieszańców. Kobieta przeżywa szok, gdy zaczyna się demontaż stróżówki.
Wtedy jednak do akcji wkraczają mieszkańcy osiedla: nie pozwalają usunąć budki, remontują ją i dekorują ozdobami świątecznymi (korzystając z przedmiotów kupionych na Allegro), dzięki czemu mogą zrobić bożonarodzeniową niespodziankę staruszce.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
„Od 25 lat najważniejsi są dla nas ludzie” - podkreśla lektor w finale reklamy. Allegro podkreśla w komunikacie, że jej nowy spot to „opowieść pełna nadziei, która pokazuje, że chociaż świat biegnie naprzód, to czasem warto się zatrzymać, docenić obecność drugiego człowieka nawet z pozoru drobnymi gestami” oraz „opowieść o tym w jaki sposób technologie wpływają na nasze życie, ułatwiając codzienne zadania”.
Spot wyreżyserował Michał Sabliński, a produkcją zajął się Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów Starcom oraz wewnętrzny dział digital Allegro, a za treści w social media - agencje DDB Warszawa i Hand Made.
Kampania obejmuje telewizję, internet oraz kina. Spot jest emitowany również w Czechach i na Słowacji, gdzie Allegro zaczęło działalność w ostatnich latach.
Allegro od lat przygotowuje wizerunkowe reklamy na okres bożonarodzeniowy. Najgłośniej było o spocie z końcówki 2016 roku pokazującym staruszka, który uczył się angielskiego, żeby móc porozmawiać ze swoją wnuczką urodzoną w Wielkiej Brytanii. Agencja Bardzo została nagrodzona za ten spot Brązowym Lwem na festiwalu reklamowym Cannes Lions.
CZYTAJ TEŻ: Zakupy z Allegro w kolejnych automatach paczkowych
W trzecim kwartale 2024 r. grupa Allegro zwiększyła r/r przychody o 7,8 proc., przy czym w Polsce wzrost wyniósł 17,1 proc., a udział prowizji i opłat w obrotach sprzedawców sięgnął 12,5 proc. Zysk netto firmy zmalał z 241,7 do 193,1 mln zł.
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w naszym kraju. W październiku br. odwiedziło ją 18,42 mln internautów, każdy spędził średnio godzinę, 51 minut i 56 sekund (dane z Mediapanelu).
Dołącz do dyskusji: Sąsiedzka pomoc dla staruszki w świątecznym spocie Allegro