W agencji Whites powstał dział kreatywny. Szefem Marcin Pabian
Agencja marketingowa Whites wyodrębniła nowy dział kreatywny. Na jego czele stanął Marcin Pabian.
![Marcin Pabian](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Marcin-Pabian-655.jpg)
Jak informuje Whites, nowy dział ma "mocniej rozwijać kompetencje kreatywne" agencji oraz współpracować z działami content studio (zajmuje się tworzeniem platform contentowych) i social media. Zespół ma wzmocnić kompetencje firmy w zakresie analityki i strategii.
- Wyodrębnienie zespołu kreatywnego to naturalny proces w rozwoju naszej agencji - mówi Anna Ałaszkiewicz, partner zarządzająca Whites.
Nową komórką pokieruje Marcin Pabian, który doświadczenia zawodowe gromadził jak dziennikarz i specjalista public relations. Pracował w agencjach social mediowych i digitalowych, realizując projekty dla Mercedes-Benz, Microsoft, Orange, L'Oreal, Pernod Ricard, Van Pur, CCC czy Union Investment.
Pabian pisał do "Gazety Krakowskiej", "Naszego Miasta" oraz lokalnych portali i gazet. Prowadził w przeszłości własną audycję w RMF FM.
Dołącz do dyskusji: W agencji Whites powstał dział kreatywny. Szefem Marcin Pabian