SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska

Agencja Zjednoczenie wygrała przetarg firmy Tikkurila na realizację działań reklamowych w internecie. Kolejny, piąty rok zajmie się marketingiem efektywnościowym w internecie dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.

 

Agencja Zjednoczenie koordynowała kampanie digitalowe dla marek Tikkurila Polska przez ostatnie 4 lata.

Łukasz Lubiński, odpowiedzialny za długofalową strategię mediową dla klienta, twierdzi, że wieloletnia współpraca owocuje: - Ciągłość optymalizacji kampanii dla marki Tikkurila pozwoliła nam wypracować najbardziej efektywne formy reklamy i rozpoznać dokładnie sezonowość produktów. Liczymy na stały wzrost wskaźników kampanii.

Firmy nie ujawniają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też nazw pozostałych uczestników przetargu.

Wszystkie trzy marki grupy Tikkurila Polska stawiają na kompleksowe kampanie, które mają zachęcać odbiorców do eksperymentowania z farbami i ich licznymi wariantami kolorystycznymi.

W marcu br. Tikkurila wybrała agencję Asap&Asap Communication do obsługi marki Beckers w social mediach.

Miesiąc wcześniej na rynek trafiły produkowane przez tę firmę farby Jedynka po redesignie, który przygotowała agencja SaltPepper Brand Design.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl