Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w nowej kampanii Reuter.com
Reuter.com, sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią, tym razem pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.
Kampania „Dodaj blasku swojemu wnętrzu” marki Reuter.com skupia się na kuchni i łazience, a także oświetleniu.
Obejmuje działania w digitalu, a ambasadorami marki podobnie, jak przy pierwszej odsłonie kampanii zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy na specjalnie przygotowanych materiałach prezentują konsumentom ofertę sklepu. Celem działań jest dalsze wzmacnianie brandu na polskim rynku.
Twórcą konceptu kreatywnego i producentem kampanii jest agencja Cut The Mustard. Za strategię komunikacji, realizację działań z zakresu media relations oraz branded content dla marki odpowiada agencja Big Picture.
Działania prowadzone są do końca października.
Firma weszła na polski rynek wiosną br.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w nowej kampanii Reuter.com