Agros Nova wybrała agencję dla Łowicza
Agros Nova rozstrzygnęła przetarg dotyczący strategii komunikacji i obsługi ATL marki Łowicz.
Zwycięska agencja DDB będzie realizowała projekty mediowe Łowicza w 2006 r.
W przetargu DDB rywalizowała z trzema innymi agencjami. Wygrana oznacza dla DDB kontynuację współpracy z Agros Nova, ropzoczętej w ubiegłym roku. W 2005r. zrealizowała dwie duże kampanie telewizyjne dla marki Fortuna: „Minerado unplugged” oraz Fortuna pomarańczowa (trzy spoty).
Dla marki Łowicz w ubiegłym roku pracowały projektowo dwie agencje: Red 8 Communication Group, która przygotowała kampanię Śniadań Świata oraz Ad Fabrika FCB, która zrealizowała kampanię dla sosów i syropów Łowicz. Aktualnie we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kilku kanałach tematycznych trwa kampania minikoncentratu pomidorowego Łowicza autorstwa Red8.
Łowicz to lider w segmencie produktów dżemowych (38% udziałów wartościowych, AC Nielsen listopad 2005) i sosów gotowych (35,7% udziałów wartościowych AC Nielsen grudzień), wicelider kategorii koncentratów pomidorowych. W ostatnich miesiącach Łowicz wprowadził dwie innowacyjne linie produktowe: w lutym br. Czeko Dżemi - połączenie dżemów i czekolady oraz egzotyczne dżemy Śniadania Świata (sierpień 2005 r.).
Łowicz jest marką firmy Agros Nova Sp. z o.o., do której należą też: Fortuna (Karotka, Minerado), Pysio, Garden, Tarczyn, DrWitt oraz Krakus. Powstała w grudniu 2003 r. w wyniku połączenia firm: Sonda i Agros Fortuna.
Dołącz do dyskusji: Agros Nova wybrała agencję dla Łowicza