SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AHA rozpoczyna działania dla Złotych Tarasów

Agencja reklamowa AHA wygrała przetarg o budżet reklamowy Złotych Tarasów

Współpraca z nowym klientem rozpoczęła się z początkiem lutego. Kontrakt został podpisany na najbliższe dwa lata.

Agencja AHA została wyłoniona jako zwycięska na podstawie przetargu. Na potzreby przetargu agencja przygotowała kompleksowe rozwiązania w segmencie B2B, koncepcję kreatywną reklamy i propozycje z zakresu marketingu bezpośredniego.

"Wierzymy, że wygraliśmy dzięki unikalnej kreatywności dostosowanej do oryginalnego charakteru Złotych Tarasow" - komentuje Zofia Korecka-Rejczak, Account Director AHA. Zdaniem przedstawicieli agencji, produkt, jakim są Złote Tarasy jest unikalny, jedyny w swoim rodzaju.. Dlatego poprzeczka dla usług reklamowych została ustawiona wysoko. "Unikalna musi tez być komunikacja i kreacja - taką ją stworzyliśmy" - dodaje Rejczak.

"Działania AHA dotyczyć będą wszystkich działań reklamowych Złotych Tarasów" - zapowiada Ewa Łydkowska, Manager General Affairs and Public Realtions w Złote Tarasy. "Pierwszą fazą będzie przygotowanie materiałów wspierających wynajem powierzchni biurowej i handlowej. W następnych etapach skupimy się na reklamie B2B oraz kierowanej bezpośrednio do ostatecznego konsumenta" - dodaje Ewa Łydkowska.

Złote Tarasy to unikalne przedsięwzięcie na skalę europejską. Projekt urbanistyczny zlokalizowany w centrum Warszawy. To nie tylko geograficzne centrum miasta, ale również Centralny Obszar Biznesu. Złote Tarsy będa kompleksem biur, pasaży handlowych i rozrywkowych - mają się stać charakterystycznym, łatwo rozpoznawalnym punktem stolicy.

Według przedstawicieli agencji AHA najistotniejszym będzie utrzymanie kreatywności na najwyższym poziomie przez wszystkie etapy rozwoju projektu (obecnie w początkowej fazie budowy, aż do oficjalnego otwarcia) przy konsekwentnie obranej strategii komunikacji.

Agencja ma już doświadczenie w pracy z podobnymi klientami. Działania reklamowe AHA wspierały otwarcia M1 w Warszawie, Łodzi, Krakowie. AHA dla marki M1 pracowała również strategicznie i kreatywnie.

Dołącz do dyskusji: AHA rozpoczyna działania dla Złotych Tarasów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl