SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aldi nową odsłoną kampanii employer brandingowej zachęca do pracy w swoich sklepach

Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową odsłoną kampanii employer brandingowej pod hasłem "Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy", którą zachęca do podjęcia pracy w jej placówkach.

Pod hasłem "Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj Aldi z nami" ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa Aldi budująca markę pracodawcy.

W najnowszej kampanii dyskonter stawia na utrwalanie wizerunku pracodawcy oferującego pewność zatrudnienia i możliwości rozwoju. By podkreślić autentyczność komunikacji, w kreacjach reklamowych wykorzystano wizerunki pracowników, uchwyconych na fotografiach podczas wykonywania codziennych zadań.

Wraz ze wzrostem liczby sklepów w Polsce Aldi systematycznie rozwija komunikację employerbrandingową. W ubiegłym roku sieć uruchomiła swój profil na portalu LinkedIn, wprowadziła specjalną aplikację do komunikacji wewnętrznej dla pracowników i wystartowała z kampanią skierowaną do potencjalnych pracowników, pod hasłem „Napędzają nas ludzie, po prostu”.

- Tegoroczna odsłona kampanii jest kontynuacją podjętych już działań. Pokazujemy, że Aldi to pewne miejsce pracy. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia - mówi Anna Goleniowska, dyrektor obszaru zasobów ludzkich w Aldi Polska. - Aldi to godny zaufania pracodawca, za którym stoi ponad 100-letnie, międzynarodowe doświadczenie, i który dynamicznie rozwija sieć sprzedaży w Polsce. Oferujemy pracownikom możliwie najatrakcyjniejsze warunki pracy. Prowadzimy przejrzystą politykę zatrudnienia i otwarcie komunikujemy poziom zarobków – dodaje Goleniowska.

Zarobki powyżej 3,4 tys. zł

Bez względu na stanowisko każdy nowy pracownik w Aldi zatrudniany jest z pominięciem okresu  próbnego. Pierwszą umowę ze swoimi pracownikami sieć podpisuje na rok, a kolejna zawierana jest na czas nieokreślony. Zaczynający pracę w Aldi sprzedawcy zarobią w tym roku od 3410 zł do 4010 zł brutto miesięcznie. Zarobki osób na stanowisku sprzedawcy, posiadających minimum trzyletnie doświadczenie, kształtują się w przedziale 3810 – 4410 zł brutto. Z kolei magazynier z najmniejszym stażem będzie mógł liczyć co miesiąc na kwotę 3810 zł. Najwięcej, bo od 5615 do6415 zł zarobi co miesiąc początkujący kierownik sklepu. Wszystkie stawki są kwotami brutto i wliczona została do nich wartość karty przedpłaconej.

Nowa kampania skupia się na pokazaniu Aldi jako pewnego miejsca pracy, które jednocześnie oferuje możliwości rozwoju i przestrzeń, w której pracownicy mogą wdrażać nowe rozwiązania. Komunikacja Aldi jest autentyczna, pokazuje realia pracy w branży retail.

Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz komunikację w social mediach. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja GROW.

Aldi w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników.

Dołącz do dyskusji: Aldi nową odsłoną kampanii employer brandingowej zachęca do pracy w swoich sklepach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl