SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Apetyt na zmianę" w employer brandingowej kampanii Publicis Groupe Polska

Grupa reklamowa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako wiodącego pracodawcy w branży marketingowej i przyciągnięcie najlepszych talentów z rynku do organizacji. Skierowana jest do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu.

W ramach kampanii, na dedykowane stronie odbiorcy mogą wziąć udział w teście predyspozycji zawodowych, przygotowanym we współpracy z firmą Heroify. Test pomaga dowiedzieć się, w której z sześciu ścieżek kariery kandydat do pracy odnajdzie się najlepiej. 

Profile osobowościowe w teście zostały przedstawione poprzez sześć lwich charakterów: Lew Kreatywny, Lew Salonowy, Lew Zręczności, Lew Przedsiębiorczości, Lew Porządku i Lew Analityki. Cechy i predyspozycje każdego z nich są powiązane z różnymi kompetencjami, które są rozwijane w Publicis Groupe, co daje kandydatom wskazówki, które z agencji i praktyk grupy są dla nich najlepszym miejscem do rozwoju kariery.

- Młodzi ludzie kończący studia nie zawsze wiedzą, którą drogę zawodową wybrać. Postanowiliśmy realnie im pomóc, tworząc we współpracy z Heroify zaawansowany merytorycznie test predyspozycji zawodowych. Jednocześnie pokazujemy, że gama kompetencji rozwijanych w naszej grupie jest bardzo szeroka i atrakcyjna dla każdego, kto myśli o rozwoju zawodowym w branży marketingowej. Odbiorcy dowiedzą się też, czym Publicis Groupe wyróżnia się jako pracodawca, który trzykrotnie z rzędu został uhonorowany tytułem Friendly Workplace, a są to między innymi bogate programy rozwojowe, szacunek do różnorodności, traktowanie fair oraz promowanie kultury ciekawości i innowacji - mówi Monika Krawiec-Zaworska, chief talent officer w Publicis Groupe.
 
Kampanię przygotowały agencje: Publicis Worldwide (strategia i kreacja), Starcom, Zenith i PMX (planowanie i zakup mediów), LiquidThread (webdevelopment), Prodigious (produkcja i postprodukcja) oraz działy komunikacji i talent team grupy. Działania reklamowe potrwają kilka tygodni i będą realizowane w kanałach cyfrowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Zaplanowano także niestandardowe akcje wspierające dotarcie do specjalistów marketingowych i studentów. 
 

Dołącz do dyskusji: "Apetyt na zmianę" w employer brandingowej kampanii Publicis Groupe Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl