SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szefowa marketplace’u Amazona przeszła do Castoramy

Aleksandra Borycka zaczęła pracę jako consumer and digital director Castorama Polska. Wcześniej pracowała m.in. w Amazonie, Kompanii Piwowarskiej i Drogeriach Natura.

Aleksandra Borycka, fot. materiały prasoweAleksandra Borycka, fot. materiały prasowe

W Castorama Polska Aleksandra Borycka odpowiada za obszar cyfrowy. Do firmy przeszła z polskiego biura Amazona, w którym przez nieco ponad 2,5 roku pełniła funkcję head of marketplace.

Wcześniej Borycka przez siedem lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej. Zajmowała tam kolejno stanowiska starszego menedżera ds. przychodów, dyrektora ds. insightów oraz dyrektora ds. rozwoju nowych kategorii.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Była też związana m.in. z Drogeriami Natura (w latach 2012-14, jako dyrektor marketingu), Ruchem (w latach 2010-12, jako wicedyrektor ds. projektów strategicznych) oraz Roland Berger Strategy Consultants (w latach 2006-10, jako starszy konsultant).

Dołącz do dyskusji: Szefowa marketplace’u Amazona przeszła do Castoramy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
coś szybko się nudzi
odpowiedź
User
Propaganda
Ehhh za nią dali by kilku na sklep ...zarobią dużo więcej dla firmy a ona to tylko koszty..
odpowiedź
User
Propaganda
Ehhh za nią dali by kilku na sklep ...zarobią dużo więcej dla firmy a ona to tylko koszty..
odpowiedź