Alessandro Gassman zamiast Kevina Costnera reklamuje żywność Rio Mare (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa produktów żywnościowych Rio Mare z udziałem włoskiego aktora Alessandro Gassmana, który w roli ich ambasadora marketingowego zastąpił Kevina Costnera. W Polsce za realizację akcji odpowiadają firmy Young & Rubicam i Maxus.
W pierwszej odsłonie kampanii promowany jest tuńczyk Rio Mare. Spot rozgrywa się na włoskim Wybrzeżu Amalfi. Pokazuje, jak obiad z przyjaciółmi jest tylko pretekstem do tego, by spędzić miło czas w dobrym towarzystwie.
W poprzednich kampaniach marki Rio Mare występował Kevin Costner. Obecnie jej ambasadorem matketingowym został włoski aktor Alessandro Gassman. Ma to uspójnić wizerunek produktów Rio Mare, wywodzących się z Włoch. Nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Buonissimo”. Umowę z Gassmanem podpisano na razie na rok.
W Polsce akcja reklamowa zaczęła się 6 czerwca i potrwa do 20 czerwca, obejmuje 15-sekundowy spot emitowany w Polsacie, TVP1 i TVP2. Kolejna odsłona kampanii będzie prowadzona od 4 do 25 lipca, natomiast w sierpniu i wrześniu reklamowany będzie produkt Rio Mare Insalatissime.
Kreacją reklam zajęła się agencja Young & Rubicam, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Alessandro Gassman zamiast Kevina Costnera reklamuje żywność Rio Mare (wideo)