Alicja Głowacka, Yana Bilas, Bartłomiej Lubecki i Piotr Cieślak w YieldRiser
Firma YieldRiser poszerzyła swój zespół o nowych pracowników. Alicja Głowacka i Yana Bilas rozpoczęły pracę w dziale obsługi klienta, zaś Bartłomiej Lubecki i Piotr Cieślak wzmocnili dział planowania i optymalizacji kampanii.
Yana Bilas oraz Alicja Głowacka objęły równorzędne stanowiska - publisher service managera. Obie odpowiadają za współpracę z wydawcami, począwszy od ich pozyskania po kompleksową opiekę w trakcie monetyzacji powierzchni reklamowych. Alicja Głowacka jest z wykształcenia germanistką, absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Z kolei Yana Bilas ukończyła studia magisterskie w Szczecinie na kierunku Global Management.
Nowi pracownicy zasilili także dział planowania, wdrażania i optymalizacji kampanii reklamowych. Stanowisko traffic managera w YieldRiser objął Bartłomiej Lubecki, który od początku swojej kariery związany jest z reklamą online. Wcześniej pracował w krakowskiej firmie WayToGrow. Studiował pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Nową osobą w dziale traffic jest również Piotr Cieślak, związany wcześniej z dostrzegani.pl i kreowani.pl. W YieldRiser objął on stanowisko junior traffic manager. Do jego obowiązków należy m.in generowanie kodów emisyjnych dla wydawców, analizowanie raportów oraz optymalizacja zysków z powierzchni reklamowych.
- Pozycja YieldRiser na rynku zagranicznym wzrasta. Obsługujemy wydawców z rynku amerykańskiego, kanadyjskiego, tureckiego, a coraz częściej także z Bliskiego Wschodu. Wzmocnienia w obszarze kadrowym to naturalna konsekwencja naszej coraz silniejszej pozycji na arenie międzynarodowej - wyjaśnia Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.
YieldRiser powstał w 2015 r. Spółka optymalizuje reklamy ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy.
Dołącz do dyskusji: Alicja Głowacka, Yana Bilas, Bartłomiej Lubecki i Piotr Cieślak w YieldRiser