Allegro Brand Experience Agency w miejsce Allegro Smart Communications
Działająca dotychczas pod nazwą Allegro Smart Communications agencja zmienia nazwę na Allegro Brand Experience Agency. Nowa nazwa i towarzyszący jej rebranding finalizuje proces zmian strategicznych w agencji.
Jak tłumaczą przedstawiciele Allegro Brand Experience Agency, podstawą zmian w agencji była trwająca przez dwa ostatnie lata rozbudowa zespołów zajmujących się client service, kreacją i komunikacją, w tym digitalem, social mediami i motion. Dodatkowo agencja dołączyła do Baltic Event Industry Club, aby wymieniać się doświadczeniami i know-how ze specjalistami z 10 państw regionu. To spowodowało poszerzenie oferty o realizację kompleksowych projektów brand experience, wykraczających poza klasycznie rozumiany event.
- Wydarzenia live były zawsze kluczowe dla naszej działalności. Nasze doświadczenia wskazywały, że klienci najlepiej osiągają swoje cele, kiedy rozbudowujemy eventy o kompleksową obsługę łączącą komunikację i nowe technologie – mówi Anna Gogacz, general manager Allegro.
Końcowym etapem zmian strategicznych jest rebranding zrealizowany wewnętrznie przez dział kreatywny agencji. Nowością jest wprowadzenie sygnetu, który może działać zamiennie z logotypem, tworzą go dwie nakładające się na siebie wielkie litery A – Allegro Agency. Wykorzystanie logotypu będzie stosowane wymiennie z utworzonym z niego patternem.
- W nowej identyfikacji odwołujemy się do naszej przeszłości i 27 letniej działalności. Wykorzystujemy pięciolinię jako podkreślenie naszej muzycznej nazwy i początków Allegro jako agencji artystycznej. Współcześnie pięciolinia stanowi dla nas akapity do uporządkowanego wyrażania naszego twórczego podejścia i wirtuozerii w tworzeniu projektów brand experience - wyjaśnia Martyna Ochojska, art director agencji. Identyfikacja wizualna opiera się na kolorach czerwonym i niebieskim.
Dołącz do dyskusji: Allegro Brand Experience Agency w miejsce Allegro Smart Communications