Amica w kampanii reklamowej zmywarek zachęca do oszczędzania wody i energii
Nowa odsłona kampanii Amica w mediach społecznościowych edukuje konsumentów w zakresie ekologii i energooszczędności dzięki cennym poradom EKOta - dowcipnego kocura, posiadającego szeroką wiedzę z zakresu ekologii i funkcjonalnych rozwiązań.
Producent uruchomił nową odsłonę kampanii edukacyjnej „Bądź przEKOtem oszczędzania”, która ma na celu promowanie trendu na świadome oszczędzanie zasobów naturalnych i energetycznych. Jak podkreśla producent, to co dobre dla środowiska, jest dobre również dla użytkownika i jego domowego budżetu.
– Projektujemy sprzęt AGD, który odpowiada na szereg problemów i potrzeb użytkowników. Wykorzystując nowoczesne technologie, możemy nie tylko ułatwiać naszym klientom wykonywanie wielu codziennych zadań, ale też pomagać im w zaoszczędzeniu czasu, pieniędzy czy zasobów. Nasza kampania mówi zarówno o korzyściach bezpośrednich, dla portfela, jak i dla środowiska naturalnego. Chcemy przyczyniać się do wzrostu świadomości ekologicznej i do rozwoju pozytywnych nawyków dzięki edukowaniu w przystępny sposób – jak choćby w kampanii „Przechowuję, nie marnuję”, czy właśnie w tym projekcie – mówi Małgorzata Fuszpaniak manager ds. komunikacji kategorii marki Amica.
Oprócz postów z bohaterem kampanii, dla marki zostały przygotowane statyczne i animowane bannery przedstawiające poszczególne funkcjonalności sprzętów, a także materiały wideo na kanale YouTube.
Dołącz do dyskusji: Amica w kampanii reklamowej zmywarek zachęca do oszczędzania wody i energii