AMS poszerza sieć nośników
W Szczecinie stanęły pierwsze wiaty przystankowe firmy AMS - największego operatora reklamy zewnętrznej w Polsce.
Nowe konstrukcje w barwach miasta, czerwone z granatowymi pasami, ustawiono na 7 przystankach. Kolejnych 7 konstrukcji AMS wzniesie w ciągu najbliższych dwóch dni.
To efekt umowy zawartej w lipcu 2005 r. pomiędzy AMS a miastem w wyniku przetargu wygranego przez tę firmę. Docelowo mieszkańcy będą korzystać ze 100 wiat, które AMS sukcesywnie ustawi do końca czerwca 2006 roku.
Wiaty, których producentem jest szwedzka firma Tejbrant, AMS eksploatuje w wielu polskich miastach. Ich podstawowe zalety to wytrzymała, trwała konstrukcja, funkcjonalność i estetyka. Mają budowę modułową, dzięki której można je łatwo dostosować do danej lokalizacji. Moduły składają się z profili aluminiowych, wypełnionych szkłem hartowanym, a w części zadaszenia – poliwęglanem. Wewnątrz montuje się ławki z impregnowanego drewna, które są odporniejsze na zniszczenia niż siedziska z tworzyw sztucznych.
AMS dysponuje trzema tysiącami wiat w 23 miastach Polski.
Dołącz do dyskusji: AMS poszerza sieć nośników