Anna Gruszka po 6 latach odchodzi z Mediabrands Polska
Anna Gruszka, chief digital oficer w Mediabrands Polska (należą do niej agencje mediowe UM i Initiative Warszawa) oraz CEO agencji Reprise z końcem lutego 2021 roku odchodzi z firmy. Pracowała w niej od 2014 roku.
Obecnie Anna Gruszka przebywa na urlopie. Zajmowane przez nią obecnie stanowiska pozostają nieobsadzone. Obowiązki Anny Gruszki przejmą managerowie agencji wchodzących w skład Mediabrands Polska: UM, Initiative, Reprise i Matterkind.
- Ania pozostawia w grupie jeden z najlepszych zespołów specjalistów od digitalu. Żałuję, że nie będziemy mogły kontynuować wspólnej pracy nad rozwojem grupy Mediabrands. Życzę jej powodzenia w realizacji nowych planów zawodowych - mówi Monika Bronowska, CEO Mediabrands Polska i Mediabrands CEE.
Dalszych planów zawodowych Anny Gruszki nie udało nam się ustalić.
Anna Gruszka pracę w Mediabrands Polska rozpoczęła w 2014 roku. W 2018 roku weszła do zarządu domu mediowego UM.
Wcześniej Gruszka pracowała w Codemedia oraz w Havas Media. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiej Akademii Nauk.
W połowie maja br. o swoim odejściu z Mediabrands poinformowała Zofia Sanejko, która w firmie pracowała 27 lat.
Dołącz do dyskusji: Anna Gruszka po 6 latach odchodzi z Mediabrands Polska