SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ARBOinteractive reklamuje Coca-Colę i Kasię w Facebooku

Coca-Cola i Kasia to pierwsze marki reklamowane w polskiej wersji Facebooka przez ARBOinteractive. Jednocześnie firma w czeskiej wersji serwisu prowadzi kampanie Opla Astry i Nike Football.

Grupa ARBOinteractive prowadzi już na Facebooku pierwsze kampanie reklamowe po tym, jak na początku roku została brokerem w polskiej i czeskiej wersji tego serwisu (więcej). W Polsce trwają akcje reklamowe Coca-cola Happiness Factory III i margaryny Kasia, a w Czechach –Opla Astry i Nike Football.

Wszystkie przekazy są emitowane zalogowanym użytkownikom Facebooka w postaci boxu w prawej kolumnie strony głównej. W kampanii Coca-Coli wykorzystany jest format video ad: po kliknięciu na reklamę w playerze pojawiającym się na warstwie strony emitowany jest spot wideo, a przekaz przenosi też użytkowników na stronę internetową tej marki. Natomiast akcja reklamowa margaryny Kasia jest oparta na boxie w postaci ankiety – wyświetlanym wyłącznie kobietom w przedziale wiekowym 22-44 lat – oraz profilu tej marki zawierającym rady dotyczące wypieków, przepisy oraz quizy i zabawy.

Dołącz do dyskusji: ARBOinteractive reklamuje Coca-Colę i Kasię w Facebooku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
Szkoda ze takie nikt nie napisze ze takie formy reklamy może puścić sobie każdy a facebook nazywa to nawet relamą self serwis. Po co marnowac kasę na prowizje domu mediowego tego nie wiem
0 0
odpowiedź