Aster reklamuje swoją ofertę w HD
Kampania "Najlepszy telewizor to nie wszystko" ma na celu zachęcić mieszkańców Warszawy i Krakowa do korzystania z oferty HD w Aster. Kampania potrwa do 14 grudnia.
Kampanię zatytułowaną "Najlepszy telewizor to nie wszystko" będzie można zobaczyć w formie 15 sek. spotów pokazujących różnice pomiędzy obrazem HD a SD na ekranach telewizorów w sklepach Saturn.
Dodatkowo pojawi się insert w kształcie dekodera HD Aster dodawany do "Gazety Telewizyjnej" (dodatku TV "Gazety Wyborczej"), przewodnika telewizyjnego "To&Owo" oraz Polityki.
W kinach sieci Cinema City, w warszawskiej Kinotece oraz kinie Zakopianka w Krakowie przez trzy weekendy, począwszy od 29 listopada br., prowadzone będą działania niestandardowe pod hasłem "Szczegóły przestają być drobne". Przy kasach biletowych oraz na ladach będą wyeksponowane kubełki z popcornem, w których będzie umieszczony jeden 'megapopcorn'. Równolegle do akcji z popcornem, hostessy będą rozdawać widzom gumy o nienaturalnych rozmiarach. Hostessy w swoich strojach będą miały również powiekszone elementy (rzęsy, pierścionek), a to wszystko dla podkreślenia idei "Szczegóły przestają być drobne" - dzięki jakości obrazu w HD widzisz wyraźniej każdy szczegół.
Za kreację i nadzór kampanii odpowiada agencja Change Communications. Natomiast za realizację niestandardowych działań odpowiedzialna jest agencja eventowa EmLab. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Equinox.
Obecnie w telewizyjnej ofercie programowej HD w Aster dostępnych jest 10 programów: TVN HD, Discovery HD, The History Channel HD, Eurosport HD, Luxe TV HD, National Geographic HD, Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD, TVP HD oraz HBO HD.
Dołącz do dyskusji: Aster reklamuje swoją ofertę w HD