SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

At Media promuje kanały tematyczne... w tych kanałach (wideo)

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media rozpoczął drugi etap kampanii promującej reklamę w stacjach tematycznych, realizowanej pod hasłem „Pozwól reklamie żyć w jej naturalnym środowisku”. Tym razem działania obejmują kanały z portfolio spółki.

Celem kampanii jest poinformowanie marketerów o korzyściach płynących z realizacji działań promocyjnych w kanałach tematycznych – chodzi o rosnący udział tych stacji w oglądalności oraz wyższą siłę nabywczą ich widzów.

Bohaterami spotów reklamowych, przygotowanych na potrzeby kampanii telewizyjnej, są rzadkie zwierzęta, m.in. puchacz czy mrówkojad, których wizerunki pojawiły się w pierwszym etapie kampanii. Druga odsłona akcji będzie realizowana do końca sierpnia br. i obejmie zasięgiem wszystkie kanały reprezentowane przez At Media poza TV Puls i stacjami dziecięcymi. Dlaczego firma zdecydowała się właśnie na taki wybór mediów, skoro działania kieruje do marketerów?

Reklama z Puchaczem – cz. 1, nadawana na początku bloku reklamowego


- Kampania jest realizowana w stacjach tematycznych ponieważ wiemy z badań, że marketerzy chętnie oglądają kanały kablowe i satelitarne - tłumaczy nam Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu At Media. - W grupie demograficznej, która w pewien sposób przybliża grupę docelową reklamy (wszyscy w wieku 25-54, dochód D, kategoria zawodowa: top manager i medium level) stacje reprezentowane przez At Media mają wyższy udział w czasie oglądania niż TVP2, czy Polsat. Dlatego stacje tematyczne same stały się nośnikiem informacji skierowanej do rynku reklamowego – dodaje.

Kanały tematyczne reprezentowane przez At Media docierają jednak do kilkudziesięciu mln widzów, zaś grupa marketerów na której zależy brokerowi to kilkanaście tys. widzów. Czy to ekonomicznie efektywne? - Działania realizujemy w lecie, gdy koszt zakupu reklam jest najniższy, a sama kampania nie jest specjalnie intensywna – mówi nam Kowalczyk.

Reklama z Puchaczem – cz. 2, nadawana na końcu bloku reklamowego

Kampania telewizyjna została zaplanowana przez At Media. Spoty reklamowe przygotowała przez krakowska agencję VIA, która jest twórcą koncepcji całej kampanii.

Poprzednia odsłona kampanii, która trwała od końca kwietnia do czerwca br. , obejmowała prasę branżową oraz serwisy internetowe o tym charakterze.

Dom sprzedaży At Media oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w ponad 50 kanałach telewizyjnych. Broker sprzedaje też reklamy w kilku witrynach internetowych.

 

Dołącz do dyskusji: At Media promuje kanały tematyczne... w tych kanałach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl