Axe razem z PIA na miejscu zbrodni
Polonia Indoor Advertising (PIA) przygotowała najnowszą kampanięindoorową marki Axe (Unilever Polska).
Celem kampanii, która startuje 14 lutego i potrwa do 15 marcajest zachęcenie do sięgnięcia po dezodorant AXE VICE. Jejodbiorcami jest core target marki AXE - młodzież miejska w wieku od15 do 24 lat z dużych miast - osoby aktywne i trudno osiągalne zapomocą tradycyjnych mediów, często unikające przekazureklamowego.
Koncepcja reklamy bazuje wokół tematyki podtekstów erotycznychoraz atmosfery miejsca zbrodni. W przekazie reklamowym wykorzystanoplakaty formatu A3 w toaletach. Plakaty reklamowe informują oposzukiwaniu atrakcyjnej dziewczyny, której zarzuca się "bezprawnerewizje osobistych mężczyzn". Na plakacie stylizowanym na listgończy znajduje się zdjęcie "en face" i zdjęcie z profiluatrakcyjnej poszukiwanej dziewczyny, oraz komunikat o popełnionejzbrodni. Dodatkowo wykorzystano informacje o znakach szczególnych -m.in. "zalotnie podkręcone rzęsy" oraz o konieczności zachowaniaostrożności gdyż "pod wpływem AXE VICE dziewczynki stają sięniegrzeczne".
Kreację kampanii przygotowala agencja reklamowa G7, zakup mediów- dom mediowy PHD Poland, dobór lokalizacji i planowanie indooru wramach własnej sieci - Polonia Indoor Advertising.
Dołącz do dyskusji: Axe razem z PIA na miejscu zbrodni