Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowego dezodorantu Axe. Akcja podhasłem "Zapach z pieprzem" obejmuje telewizję, kina, prasę,internet, outdoor i punkty sprzedaży.
Ruszająca właśnie kampania Axe reklamujewprowadzaną na rynek wersję zapachową Instinct opracowaną przezpołączenie różowego pieprzu i papryki chilli. Skierowany domężczyzn przekaz pod hasłem "Zapach z pieprzem" podkreśla, żedezodorant działa podobnie jak afrodyzjaki.
Kreacja telewizyjno-kinowa wykorzystuje spot znany z poprzednichkampanii Axe, natomiast layouty zamieszczane w prasie, internecie ina outdoorze przedstawiają ten dezodorant objęty "męskim"płomieniem. - Przekaz ma nie tylko podkreślać korzyści emocjonalnemarki, lecz również zaznaczyć racjonalny powód działania znanegojuż "Efektu Axe" - opisuje Tycjan Lewandowski, brand manager Axe. Wramach akcji działania są też prowadzone w punktach sprzedaży.
Kreację i adaptację kampanii - zaplanowanej do końca września -przygotowały agencje G7 i Netizens, natomiastplanowaniem mediów zajął się dom mediowy Media DirectionOMD.
Dołącz do dyskusji: Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)