SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pięć agencji mediowych chce obsługiwać BGK

Do Banku Gospodarstwa Krajowego wpłynęło pięć ofert w przetargu na obsługę mediową – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 

Oferty w przetargu na pośredniczenie w zakupie powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego dla Banku Gospodarstwa Krajowego złożyły: Sigma Bis, Euvic Media, Carat, Value Media i Media Group.

Wybrana agencja zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzebę zamieszczenia materiałów (reklama, artykuł, spot itp.) banku. BGK chce promować się w następujących kanałach: prasa ogólnopolska i regionalna, prasa branżowa i specjalistyczna, internet, reklama zewnętrzna, radio, telewizja.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencja mediowa zajmie się również przygotowywaniem wycen działań reklamowych (m.in. przygotowanie media planów) zleconych przez klienta oraz oraz doradztwem w zakresie wyboru optymalnych formatów reklam i terminów publikacji, doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku.

Bank Gospodarstwa Krajowego z wyłonioną agencją podpisze umowę na cztery lata.

Ostatni przetarg w 2022 roku wygrała agencja Carat (dentsu Polska).

W 2022 roku przetarg mediowy BGK wygrała agencja Carat (dentsu Polska). 

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bgk-agencja-mediowa

Dołącz do dyskusji: Pięć agencji mediowych chce obsługiwać BGK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl