"Wprowadź dziecko w świat finansów". Bank Pekao promuje PeoPay Kids
Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay Kids - rozwiązania finansowego, ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Sales&More, Digital Kingdom, Fullsix Media, Lucky Luciano i Prodigious.
W nowej kampanii Bank Pekao przekonuje rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. PeoPay Kids pozwala najmłodszym na tworzenie skarbonek w ramach konta oszczędnościowego Mój Skarb, by odkładać w nich pieniądze na wybrane przez siebie cele. Mogą też zrealizować przelew z bezpłatnego Konta Przekorzystnego lub doładować telefon.
Rodzice lub opiekunowie z poziomu swojej bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay mogą dyskretnie nadzorować finanse swojej pociechy oraz zasilić jej konto. W ramach PeoPay KIDS dziecko może też bezpłatnie korzystać z własnej karty płatniczej, dzięki której dokona płatności w sklepach oraz wypłaci gotówkę - limit takich transakcji również ustala rodzic.
Pekao promuje PeoPay Kids
Kampania promująca PeoPay Kids będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bank Pekao wystartuje z 30-sekundowym spotem, który przedstawia korzystającą z aplikacji bohaterkę reklamy. W wirtualnej skarbonce dziewczynka uzbierała na rower i wybrała się z tatą po jego zakup.
W sklepie jednak wpada jej w oko atrakcyjniejszy, ale i droższy rower. Ponieważ nie ma wystarczających środków, staje przed poważnym dziecięcym dylematem, skąd wziąć resztę brakujących pieniędzy, aby zrealizować swoje marzenie.
- W reklamie pokazaliśmy, że w aplikacji PeoPay KIDS dziecko może zarządzać środkami między poszczególnymi skarbonkami. Podkreśliliśmy tym samym, jak w kwestii finansów dzieci ważna jest nauka dokonywania samodzielnych wyborów i brania za nie odpowiedzialności. To kontynuacja kampanii ”Bierz życie za rogi”, gdzie przedstawialiśmy nietuzinkowe osiągnięcia bohaterów. Tu postawiliśmy na nieco inną formę, czyli fabularny scenariusz z rezolutną dziecięcą bohaterką, która realizuje oszczędnościowe cele oraz sprawnie posługuje się kartą - mówi Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Banku Pekao.
Kampania potrwa do końca sierpnia br.
Reklama będzie także wyświetlana w kinach w całym kraju przed filmami familijnymi oraz w kinach letnich w wakacyjnych miejscowościach. W sierpniu Pekao zamieni w telewizji dłuższy spot na dwie 15-sekundowe reklamy. Kampania obejmie również 8-sekundowy telewizyjny spot sponsorski, działania w internecie i mediach społecznościowych.
Za strategię komunikacji, koncept kreatywny i realizację kampanii PeoPay Kids odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Za digital i performance marketing odpowiada agencja Sales&More, za działania social media Digital Kingdom, a za zakup mediów Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, autorem zdjęć był Arek Tomiak, nad scenografią czuwała Daria Dwornik, a nad kostiumami - Anna Imiela-Szcześniak. Spoty reklamowe zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Za postprodukcję odpowiadał Prodigious.
Dołącz do dyskusji: "Wprowadź dziecko w świat finansów". Bank Pekao promuje PeoPay Kids