Bank Pocztowy reklamuje rozciąganie zysków (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę "Ekstra Procent" dostępną w Banku Pocztowym. Akcja podkreślająca zwiększanie się zysku na tej lokacie obejmuje telewizję, prasę i outdoor.
Startująca właśnie kampania reklamowa oferty "Ekstra Procent" dostępnej w Banku Pocztowym w obrazowy sposób pokazuje, że można zwiększyć oprocentowanie na tej lokacie, płacąc bezgotówkowo przy pomocy karty. Dzięki temu oszczędności mogą wzrosnąć w skali roku nawet do 8 proc, co reklamują występujący w kampanii pracownicy Poczty Polskiej z Borka Wielkopolskiego, Leszna, Łodzi, Piły i Warszawy.
Kampania reklamująca tę ofertę rozpoczęła się 4 stycznia w telewizji: 15- i 30-sekundowe spoty emitowane są w TVP, Polsacie, TVN, TVN24, TVN7 i TV4. 15 stycznia akcja obejmie prasę, m.in. "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą", "Dziennik" i "Super Express", oraz outdoor - billboardy w 19 największych miastach.
W telewizji i prasie akcja będzie prowadzona do końca stycznia, a w outdoorze potrwa do końca lutego.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Arip, spot telewizyjny wyprodukował Opus Film, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy reklamuje rozciąganie zysków (wideo)