SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Pocztowy reklamuje rozciąganie zysków (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę "Ekstra Procent" dostępną w Banku Pocztowym. Akcja podkreślająca zwiększanie się zysku na tej lokacie obejmuje telewizję, prasę i outdoor.

Startująca właśnie kampania reklamowa oferty "Ekstra Procent" dostępnej w Banku Pocztowym w obrazowy sposób pokazuje, że można zwiększyć oprocentowanie na tej lokacie, płacąc bezgotówkowo przy pomocy karty. Dzięki temu oszczędności mogą wzrosnąć w skali roku nawet do 8 proc, co reklamują występujący w kampanii pracownicy Poczty Polskiej z Borka Wielkopolskiego, Leszna, Łodzi, Piły i Warszawy.




Kampania reklamująca tę ofertę rozpoczęła się 4 stycznia w telewizji: 15- i 30-sekundowe spoty emitowane są w TVP, Polsacie, TVN, TVN24, TVN7 i TV4. 15 stycznia akcja obejmie prasę, m.in. "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą", "Dziennik" i "Super Express", oraz outdoor - billboardy w 19 największych miastach.

W telewizji i prasie akcja będzie prowadzona do końca stycznia, a w outdoorze potrwa do końca lutego.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Arip, spot telewizyjny wyprodukował Opus Film, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy reklamuje rozciąganie zysków (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl