SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym w OS3

Bartosz Jaroszewski po dwóch latach pracy w agencji reklamowej OS3 awansował w niej na stanowisko dyrektora kreatywnego. Wcześniej pracował m.in. w GoldenSubmarine i FireFly Creation.

Bartosz Jaroszewski Bartosz Jaroszewski

Jako dyrektor kreatywny Bartosz Jaroszewski zarządza działem kreacji OS3. Odpowiada za nadzór artystyczny oraz poziom kreatywnych koncepcji przygotowywanych przez agencję. Jest to nowo utworzona funkcja w firmie

- Bartek nadzoruje i doskonali pakiet kompetencji OS3 w zakresie kreacji. Bezpośrednio odpowiada za rozwój swoich ludzi i tworzenie efektywnej struktury w dziale. Ponadto współpracuje z innymi szefami działów tak, by oferować najwyższej jakości rozwiązania dla klientów - wylicza Paweł Jędrak, dyrektor zarządzający agencji.

Jaroszewski pracuje w OS3 od sierpnia 2013 roku. Przedtem przez cztery lata był związany z GoldenSubmarine, a wcześniej pracował m.in. w FireFly Creation.

Współtworzył kampanie dla takich firm i marek jak BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex, PKO BP i Philips. Jego prace były nagradzane w konkursach Creative Sandbox, Mixx Awards i The FWA.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym w OS3

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kmita
Brawo Bartek! :)
0 0
odpowiedź