Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win
Pod hasłem "Wytrawny pojedynek" ruszyła kampania Faktorii Win, z udziałem dziennikarki Basi Stareckiej i szefa kuchni Piotra Brusia-Klepackiego. Akcję prowadzą sidorowicz.co i Dynamo.
Celem akcji "Wytrawny pojedynek" jest pokazanie, że smak potraw warto podkreślać dobrym winem. Wideo promujące akcję w social mediach (Facebook, Instagram) stylizowane jest na pojedynek rodem z westernu. Rywalizują ze sobą Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki.
Oprócz spotu promocyjnego, marka przygotowała aktywację dla konsumentów, gdzie do wygrania są dżinsowe fartuchy ze specjalnym miejscem na narzędzia do przygotowania grilla oraz kieszenią na wino. Komunikację uzupełnia bezpłatny magazyn „Faktoria Win”, w którym znajdują się dodatkowe materiały i przepisy na dania z wykorzystaniem wina.
Za strategię, koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja sidorowicz.co, odpowiedzialna również za obsługę kanałów social media marki. Produkcją spotu i sesji zdjęciowej, na zlecenie sidorowicz.co zajęło się Dynamo.
Dołącz do dyskusji: Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win